2017. december 3., vasárnap

Népszerűtlen Vélemények Book Tag

Sziasztok!
Elég régen érkeztem számotokra egy Book Tag-re, szóval most ezzel jelentkezem. Senki sem hívott ki,de úgy döntöttem, hogy mégis ki fogom tölteni. Elég fáradt vagyok, mert tanultam,és legfőképp azért mert Bécsben voltam a Karácsonyi Vásáron. Fantasztikus volt,imádtam. Na, de lássuk is a kérdéseket:

1.Egy népszerű könyv vagy sorozat,ami neked nem tetszett!

Egy idei választható olvasmány: Felhőatlasz, ami feleslegesen hosszú és bonyolult(0,5 csillagot adtam rá).Egy könyv, amit egy könyvklubbra olvastam, A varázslók(1 csillagot adtam rá), Én,Earl és a csaj,aki meg fog halni, ahol a főszereplő meghal, mielőtt harcolt volna,és a két főszereplő srác, akiket ez nem érdekel, csak érdekből barátkoznak vele.Borzasztó volt, még olvasni is(1,5 csillag),Éld az életed és Neveletlen hercegnő 8.



Kapcsolódó kép2.Egy népszerű könyv vagy sorozat, amit mindenki más utál, de te szereted!

Szerintem ez elég nyilvánvaló.Az Alkonyat sorozat, amit sokan utálnak, ám hozzám még is közel áll. Sőt az egyik kedvenc sorozatom, ha nem is a legkedvencebbem. Szerintem sokan nem ismerik az Angyali szerelem sorozatot(Akit egy angyal megcsókolt), akik pedig ismerik mind utálják, ám számomra mégis az egyik,ami szintén közel áll a szívemhez. Az értékelésem az első részhez itt olvasható.


3. Egy szerelmi háromszög, amiben a főszereplő nem azzal jön össze,akivel te szeretnéd!

Egy manga sorozatot fogok példaképp hozni, ez pedig nem más mint a The Vampire Knight. Nagy kedvencem mind a manga, mint az anime változata. Mindenesetre én mindig is jobban szerettem Yuuki-t Zero-val mint Kaname-vel.Csak ezt az egy példát tudom most mondani, szerencsére.


4.Egy népszerű vagy szeretett szereplő,akit te nem igazán kedvelsz!

Ahogy készítettemet ezt a bejegyzést, egy szereplő járt a fejembe. Ez pedig nem más mint Tris, a Beavatott sorozatból. Elég sokan szeretik őt, én mégis idegesítő,nyávogó kislányként gondolok rá. A másik szereplő az Rowan az Üvegtrón sorozatból. Az a srác maga a durvaság, borzasztó az, hogy hogyan bánik Celaenával. Értékelésem a könyvről itt olvasható.


5.Egy népszerű műfaj,amit te nem igazán olvasol!

Phuu. Nem olvasok sok történelmi regényt,ám egy-két kedvencem abból a kategóriából került ki. Egyáltalán nem olvasok detektívregényeket,ahogy horror-t sem.



6.Egy népszerű szerző,akit nem sikerült igazán megszeretned!

Ez egy buta kérdés. Egy könyv vagy tetszik vagy nem. Ha tetszik, elolvasod a további részét vagy esetleg az író többi könyvét. Ha nem tetszik, akkor hagyod és nem olvasol többet tőle, legalább is egy ideig, vagy ha olvasol is,és azok sem tetszenek, akkor sem biztos, hogy az íróval van a gond. Csak neked nem tetszik a könyv, ennyi.



7. Egy népszerű toposz,amiből már eleged van!

Elég sok dolog van, ami az utóbbi időben idegesíteni szokott. Az egyik az, hogy a tökéletes srác kiválasztja a népszerűtlen lányt, aki nem tudja elképzelni,hogy hogyan lehetséges, hogy valaki egyáltalán ránézett. A másik pedig az, hogy a főszereplőről kiderül, hogy ő az egyetlen, aki megmentheti az adott helyzetet, és senki az égvilágon nem fogja megtenni helyette, vagy esetleg ő a gonosz gyereke vagy rendkelkezik valamilyen képességgel,amivel más nem.


8.Egy népszerű sorozat,ami teljesen hidegen hagy!

Képtalálat a következőre: „books pinterest”Sose mondd, hogy soha,de van egy pár sorozat, ami nem érdekel. Csak, hogy egy párat felsoroljak:
Gyönyörű sorscsapás,Vámpírakadémia,Árnyalat,Darren Shan regényes története,Vérmacskák és még sorolhatnám.



9.Azt mondják,a könyv mindig jobb,mint film. Mégis,melyik az a sorozat-vagy filmadaptáció,ami jobban tetszett,mint a könyv!

Van pár,ami ugyanúgy tetszett, mint a könyv, például: Outlander,Éhezők viadala,Ha maradnék,Csillaginkban a Hiba,Alkonyat,Mielőtt megismertelek, csak hogy a kedvenc filmeimet megemlítsem(kivétel az Outlander-t,ami egy sorozat) De vannak olyanok is, amiket utáltam könyvben, erre egy példát tudok most így hozni az pedig a Vámpírnaplók, ami a sorozat nézése után borzasztó élmény volt.



10.Egy karakter,akit mindenki más utál,de te szereted!

Vissza kell térnem a korábban említettemhez. Erre tudnám mondani azt, hogy Bella Swan az alkonyatból. Hozzá érzem magam az egyik legközelebb magam.Erről irtam is egy blogbejegyzést, ahol megtudhatjátok, hogy ki a többi karakter, akik hasonlítanak rám.

Ennyi lenne mára. Remélem tetszett, Csütörtökön érkezem egy újabb bejegyzéssel.
Sziasztok,
Margaréta Blogger

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése