2017. december 18., hétfő

Bookmas Day Seven

Sziasztok!
A mai téma a kedvenc Mental Health Könyvek,és szomorú könyvek, amiket idén olvastam.


Patrick Ness-Siobhan Dowd-Szólít a szörny
Egy ültő helyemben olvastam el,letehetetlennek találtam a könyvet. A Könyv rendkívül fontos témákról egy önálló formátumban. Sosem gondoltam volna, hogy ez a könyv ennyit fog nekem jelenteni, ahogyan a film is. Gyönyörű illusztrációk töltik meg a könyvet, ami tökéletéssé varázsolja a történetet.
E.Lockhart-A hazudósok
Nem mondanék semmit a történettel kapcsolatban, mert úgy érzem ennél a könyvnél a legjobb, hogyha teljesen tudatlanul kezded el. Még most is nehezen fogom fel, hogy mégis mi történt ebben a történetben. Ahányszor a könyvre gondolok, mindig újra szeretném olvasni. Mindenképp olvasd el, és ne nézz utána miről szól, hidd el, tetszeni fog.
Anne Frank-Anne Frank naplója

Annyira rég óta igérgetem itt mindenkinek, hogy elkészítem a könyv értékelésemet a könyvről,de valahogy sosem sikerült megírnom, hasonló okokból,amiért a Csillagainkban a Hiba értékelését is tologattam. Ez a könyv már akkor rendkívül közel állt hozzám, amikor még csak nem is olvastam. Nem mondhatom, hogy jó könyv, mert igaz történet, és egyáltalán nem találom jónak azt, ami szegény lánnyal történt. A könyv olvasása közben leginkább egy dolgot szerettem volna tenni: megölelni Anne-t és beszélni vele. 
Rainbow Rowell-Fangirl
Ennek a könyvnek is az értékelését halogatom hónapok óta,ugyanazért az okért. A könyv az egyik kedvenc könyvem lett, amire mindig mosolyogva fogok nézni, ameddig élek. A legeslegjobb időben vettem fel ezt a könyvet, bár biztos vagyok benne, hogy most is tetszene,ahogyan akármikor. Ám úgyérzem egy-két időszak alatt az életben, még jobb.
Gárdos Péter-Hajnali Láz
Ezt a könyvet idén kellet elolvasni a sulimra. Ez a könyv nagyon meghatott a témája miatt. Fel kellett dolgoznunk a könyvet,ezért még több dolgot meg tudhattam meg róla és mások véleményt is hallhattam. Készítettem is hozzá egy értékelést, abban elég részletesen leírom, hogy miért is csodás a könyv. A bejegyzést elolvashatjátok itt.
Nicola Yoon-Minden,minden


Egy újabb könyv, amihez még nem írtam értékelést, hiszen nem is tudom,hogy hol is kezdjem el a dicsérését, és az érzelmeimet vele kapcsolatban. Eskü év végéig megírom őket, és elkezdem őket kiposztolni.A könyvet nagyjából 3 órán keresztül olvastam, egyhuzamban, azelőtt, mielőtt megnéztem volna a filmet az egyik barátnőmmel. Mindkettőt imádtam.
Ennyi lenne mára. Holnap írok.
Addig is Sziasztok,
Margaréta Blogger



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése