2017. december 13., szerda

Bookmas Day Two

Sziasztok!

A mai téma: Könyvek amik idén jöttek ki, és minél hamarabb elszeretném olvasni őket.

Kerstin Gier:Silber-Az Álmok harmadik könyve
Az előző részeket rendkívül szerettem, ezért is örültem, amikor megláttam, hogy megjelent ez a rész, hiszen végre olvashatom. Egy okból kifolyólag viszont nem vettem meg. Ez pedig az, hogy csak olyan sorozatokat/triológia zárókat veszek meg, aminek a többi része is  megvan.Majd ha újra könyvtárba megyek, feltétlenül kiveszem.
Maggie Stiefvater-The Raven King-A Hollókirály

Tavaly olvastam el,az őszi szünetben az első három könyvet nagyjából egy hét alatt,ami sokkal gyorsabb, mint az én átlagos gyorsaságom. Rendkívül örültem neki, amikor megláttam, hogy kiadták a sorozat záró részt, hiszen emlékszem rá, hogy az előző részt úgy raktam le, hogy na jó,azonnal szükségem van a folytatásra, és ki is voltam akadva, amiért nem kaptam meg. A könyvet az előzőnél is leírt ok miatt nem vettem meg, ám  remélem minél előbb eltudom majd olvasni.
Stephanie Garber-Caraval:

Ezt a könyvet minden BookTube-s olvasta,akiket nézek, sőt mindegyikük rendkívül pozitív véleményt mondott róla, mondván lehetetlenül jó, és egyedi. Vártam is, hogy mikor is jelenik meg,valószínüleg nemsokára meg tudom majd venni(ha leszek olyan szerencsés, hogy könyvutalványt kapok Karira).
Angie Thomas- A gyűlölet,amit adtál
Szinte ugyanazt tudom elmondani ezt a könyvről, mint a Caraval-ról. BookTube-n ajánlották, érdekesnek találtam, el szeretném olvasni,de még nem vettem meg egy olyan borzasztó ok miatt, hogy vártam, hogy hátha kap egy új fajta külsőt, mert nem tetszik a boritója, de főképp a kötése nem, mert hasonló  a Csillagainkban a Hiba papírverziós kötéséhez,amit ugyanis nem tudsz anélkül olvasni, hogy meg ne törnéd a gerincét, ami egy borzasztó dolog. Mindenesetre szerintem meg fogom venni, vagy még idén, de jövőre biztosan.
Cassandra Clare-Árnyak ura:
El nem tudom mondani, hogy milyen rég óta várom már, hogy megjelenjen ez a könyv. Szinte hihetetlen,hogy nagyjából egy éves folyamat volt az hogy kiadják ezt a könyvet. Biztos vagyok benne, hogy meg fogom menni, mert az Éjfél Kisasszony is megvan, mellette a helye. Amelett abban is biztos vagyok,hogy nem lesz sokat a polcomoon olvasatlanul.


Ennyi lenne mára. Holnap írok.
Addig is Sziasztok,
Margaréta Blogger


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése