2017. december 16., szombat

Bookmas Day Five

Sziasztok!
A mai téma könyvek,filmek amik miatt a legizgatottabban várom a jövő évet.


Könyvek:

Sasha Alsberg-Lindsay Cummings: Zenith
Sasha az egyik írója a könyvnek,aki ha nem tudjátok, akkor most elmondom nektek egy fantasztikus ember és Booktuber is. Rendkívül sokat dolgozott ezen a könyven Lindsay-vel,ezért is vagyok ennnyire izgatott a könyv miatt. Mellesleg rendkívül jó történetnek igérkezik.
John Green:Turtles All the way down
A könyv még idén megjelent angolul nálunk is, de fertelmes árért: 5400 Ft-ért, ezért sajnos nem vettem meg, pedig rendkívül sokat gondolkoztam rajta. Jelenleg, csak várom, hogy lejjebb vigyék az árát vagy megjelenjen magyarul is. Maga a tény,hogy John Green írta ezt a könyvet már elég ahhoz, hogy megvegyem, hát még az, hogy a főszereplőnek Mentális Betegsége van.Csak jókat hallotam a könyvről, ezért vagyok kimondhatatlanul izgatott vele kapcsolatban.
Sarah Andersen-Herding Cats
Ez a könyv Március végére van kiírva, szóval nem is kell olyan sokat várni,ahhoz, hogy megjelenjen angolul, ám ki tudja mennyi idő kell ahhoz,hogy kiadják magyarul. Az első két részét rendkívül szeretem, gyorsan és könnyedén olvashatóak.
Still Me (Me Before You, #3)
Az egyik kedvenc könyvem második folytatása. Be kell,hogy valljam, hogy még csak az első kötetet olvastam és azt is csak egyszer. Jövőre tervezem az első könyv újra olvasását, ám ezúttal angolul, majd a második rész olvasását, és remélhetőleg jővőre ezt a könyvet is ugyanúgy el fogom tudni olvasni.


Sorozatok:


13 Reasons Why 2.évadja:
Képtalálat a következőre: „13 reasons why season 2”
A történet az egyike azoknak amikre gyakran gondolok, eléggé szomorúan. Furcsa ilyet mondani egy ilyen témájú könnyvel kapcsolatban, de az egyik legjobb könyv számomra. Eddig kétszer olvastam el, és mind két alkalommal mást szedtem ki belőle. A sorozat első évadja felidézte a könyv hangulatát.A második évadot rendkívül várom, ám félve mert rendkívül el tudják szúrni számomra.
Shadowhunters 3.évadja:
Először nehéz volt megszoknom a sorozat különbségét a könyvektől, ám a második évad vége felé elkezdett tetszeni, sőt már szerettem is azt, hogy nem ugyanaz mint a könyv. Remélem,hogy a harmadik évaddal sem fogok csalódni, mert rendkívül nagy reményeim vannak vele kapcsolatban.


Filmek:

Nagyjából két éve olvastam el a könyvet az egyik barátnőmmel együtt. Mind a ketten ugyanazt a példányt olvastuk, megvártuk amíg a másik is végez a két oldallal majd lapoztunk. Elég érdekes élmény volt, sosem olvastam előtte(és utána sem) így könyvet.Ám mindkettőnknek tetszett, sokáig beszéltünk is róla, remélhetőleg a moziban is együtt fogjuk megnézni a fimet.

Legendás Állatok és megfigyelésük 2:

Nem kell szerintem sokáig érvelnem, hogy miért is várom ezt a filmet, elég egy nevet mondanom: Harry Potter. A világon minden Harry Potter rajongó várja, hogy hogyna is folytatódik Newt története,velem is beleértve. Mindenképpen moziban nézős film lesz.
Deadpool 2:

Az első részhez kétszer kellet nekiállnom, hogy befejezzem, hiszen előlször undorítanak találtam majd egy évvel később már viccesnek találtam, ám még mindig azt gondolom róla, hogy nem mindenkinek való ez a fajta humor, néha még nekem sem jött be. Mindenesetre kiváncsian várom a következő részt, márcsak azért is, hogy megtudjam, hogy hogyan került mindenki egy asztal köré Hálaadáskor.
Halálkúra:

Az első két filmet moziban láttam először, de ezt a részt már olvastam. Ezért is várom, hogy hogyan fogják ezt a történetet kivitelezni. Be kell, hogy valljam, hogy Dylan O'Brian volt az egyetlen oka, amiért elolvastam a triológiát és amiért ezt a filmet is meg fogom nézni.
Midnight Sun:

Egy újabb film, aminek a fő témája egy betegség.Ezek a témájú filmek általában elég közel kerülnek a szívemhez, egy-két kivétel van, amikor a szereplő= a betegségével, vagy amikor egyáltalán nem harcol, csak hanyatdől és várja a halált, amiket nem szeretek. Nagyon remélem, hogy nem rontják el a filmet és nem válik ez a film is az utóbbi kategóriába tartozóvá.


Ez a film rendkívül érdekesnek néz ki. A főszereplője egy Star-Trek fanatikus lány, aki elkülönül az emberektől. Személy szerint csak egy darab Star Trek filmet láttam, méghozzá az elsőt,inkább Star Wars fannak számítok,bár még abból is le vagyok maradva egy filmmel plusz a mostanival. Remélem, hogy attól még, hogy nem láttam a filmeket, érteni fogom a filmet.

Ennyi lenne mára. Holnap írok.
Addig is Sziasztok,
Margaréta Blogger


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése