2017. december 8., péntek

Mit tervezek a Karácsonyi időszakra?

Sziasztok!
Mára egy kicsit beszélgetős témával készültem számotokra. Ebben a bejegyzésben arról lesz szó, hogy én mit is terveztem a Bookmas időszakára.

Kapcsolódó kép











 Először is, idén is lesz Bookmas, amit én is közvetíteni fogok innen. Tavaly is megtettem, amikor is
olyan bejegyzéseket posztoltam, amiket Hailey-től származnak(Hailey in Bookland) Youtube csatornáról. Idén, azonban már nem ez lesz a téma, hanem a saját témáimat fogom hozni, idén először. 12 napos lesz idén is a Bookmas mint a múltkor is volt. 12.-etől naponta fogtok tőlem látni bejegyzéseket.  egészen 24.-éig,amikor is nem fogok posztolni(hiába Vasárnap, az egyik blogposztolós napom).Addig nem nagyon várható tőlem bejegyzés, hiszen kell egy kis idő arra, hogy előre kész legyek a bejegyzésekkel, vagyis legalább egy részével, mert képtelenségnek találom azt, hogy mindennnap elkészüljek egy bejegyzéssel. A napok témái egyenlőre titkok. Nem szeretném előre közölni, hiszen utána csökkeni fog iránti a lelkesedés.
Az előző évi bejegyzéseimet, nem fogom belinkelni ide, kivételes alkalommal, hiszen borzasztó minőségre sikerültek. Idén mindenképp minőségibb bejegyzéseket várhattok, sokkal érdekesebb és bővebb kifejtéssel egy-két könnyvel kapcsolatban.  Ennyi a Bookmas-ról.

A következő hírem nem más, mint az, hogy idén másodjára részt veszek egy ReadaThon- típusú napon. Ha nem tudnátok mi ez, akkor most elmondom. Ennek a napnak az a lényege, hogy minél többet olvass el egy nap. Egyszer, már részt vettem rajta, akkor elég jól zártam, hiszen több száz oldalt tudtam elolvasni. Most megint egy readingslump-ban vagyok, így is örülök annak, hogy újra lesz ilyen alkalom, hiszen végre kiléphetek ebből és újra olvashatok egy csomót. Elég kiváncsi vagyok, hogy hogyan fog alakulni a dolog. A ReadaThon-t most is Zoe rendezi a ReadByZoe csatornáról. Arról, hogy miről is szól bővebben, és a részleteket meg is tudhatjátok a videójából:

Nem is készültem több dologgal mára. Remélem izgatottak vagytok a Bookmas miatt, csak annyira mint amennyire én. Ne feledjétek el, 12.-étől minden nap bejegyzés látható. 
Sziasztok, 
Margaréta Blogger

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése