2017. december 20., szerda

Bookmas Day Nine

Sziasztok!
A mai téma könyvek amiket nem szerettem és csalódtam. Lássuk is:

Jesse Andrews: Én, Earl és a Csaj, aki meg fog halni
Ezt a könyvet több ok miatt kimondottan nem szeretem. A fő ok az, hogy a lány rákos lett, és ezután úgy tekintett az életére, hogy igazából nem is kell tovább harcolnia, majd mielőtt minden elkezdődött volna, feladja. Rendkívül nem tetszett ez a hozzáállás, ahogyan az sem, hogy a két szereplő nem szerette őt, nem segítette őt, hanem csak úgymond azért voltak a lánnyal, mert nem merték megmondani a lánynak, hogy nem is igazán kedvelik, csak sajnálják,borzasztó volt még olvasni is ezt a könyvet.
Lev Grossman: A varázslók
Hűha. Nem hiszem, hogy most beleszeretnék kezdeni abba, hogy miért nem szeretem ezt a könyvet, sőt mi irritál benne, mert elég sok dolgot kéne felsorolnom. Legyen annyi elég, hogy borzasztó és nem ajánlom és most szépen itt hagyok egy bejegyzést, amiben ezt meg is indoklom.
Szophoklész: Oidipusz király
Számomra sok diáktársammal ellentétben a kötelező olvasmányok nem kerülnek máris a megvetés polcára, amit végül nem olvasnak el vagy végül is elolvasnak, de utálnak. Be kell,hogy valljam, hogy én minden kötelező olvasmányomat elolvastam végig, voltak amiket nem szerettem,de volt amit igen.A tárgyra térve azt szeretném mondani, hogy ez a könyv borzasztó volt(Én csak az Oidipusz király-t olvastam). Képtelen vagyok felfogni, hogy ez hogyan történhetett meg és azt is, hogy miért kell ezt ajánlani a fiatal olvasóknak, akik ezek után értehető módon nem fognak olvasni.
Anna Gavalda: Édes Életünk


A fő problémám a könyvvel az volt, hogy túl van butítva. A két főszereplő nem hoz okos döntések. Ez a könyv elején okés, de tragikus, hogy semmiféle karakteri fejlődést nem láttam bennük,sőt még jobban buták lettek. Elvileg mai nyelven írodott,nekünk, de ha ezeket a történeteket írják nekünk, akkor köszönöm szépen, nem kérek belőle. 

Leila Sales:Éld az életed
A könyvnek egy hibája van, de az eltekinthetlenül nagy. A főszereplő egy lány, aki egy nap elhatározta, hogy megszégyeniti és meggyalázza a mentális betegséggel küzdőket, azzal, hogy meg próbálja megölni magát, mivel ezzel tudja felhívni magára a figyelmet. Ezek után semmi féle szimpátiát nem éreztem vele, főleg,hogy még rendszeresen átverte a szüleit is. A könyvről készítettem is egy értékelést, amit itt olvashattok el.
Szerb Antal: Pendragon legenda:

Ez a köny egy választott olvasmányom volt idén a suliban. Végig olvastam ugyan, de nem sok mindent tudtam felhozni belőle, sőt még a tartalmát sem tudtam volna elmondani. Mindent amit a könyvről tudok, azt az iskolában tudtam,amikor is előadások voltak erről a könyvről. Nem mondhatom azt,hogy nem tetszett a könyv, hiszen nem is emlékszem arra, hogy miről szólt. És ez itt a baj.
David Mitchell:Felhőatlasz
A könyv szintén az egyik választott olvasmányom volt idén. Először végigszenvedtem a három órás filmet a mamámmal, akivel már röhögtünk, azon, hogy mennyire gázul van megcsinálva, hiszen 5 percenként nagyjából szempont váltás volt és sosem tudtad mi történik. Egyedül egy történet tetszett az pedig Somni-é volt. Az egész könyv túl hosszú és semmi lényege nincs szerintem.

Ennyi lenne mára. Holnap írok.
Addig is Sziasztok,
Margaréta Blogger


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése