2017. december 22., péntek

Bookmas Day Ten

Sziasztok!
Mára megint egy rövid kis Book Tag-el készültem. Senki nem hívott ki, ám én rendkívül meg szerettem volna csinálni, szóval most ezt fogom tenni.

1. Milyen könyvet kezdtél el, amit még be kell fejezned?

Képtalálat a következőre: „holiday season tumblr”Egy hónapja kezdtem el novemberben, amit még nem fejeztem be, ez pedig Smaragd Zöld Kerstin Gier-től. Elolvastam a 3/4 részét, aztán félbehagytam. Jelenleg(amikor ezt írom) az Utóirat: Még Mindig Szeretlek-et olvasom, jelenleg még eléggé az elején vagyok(63.oldal), ám szerintem ameddigre az felkerül,már sokkal előrébb leszek, sőt még az is lehet, hogy addigra már be is fejezem.


2.Van olyan könyved,amivel könnyebben lépsz át az év végi időszakba?

Nincs kifejezettem ilyen könyvem, sem sorozatom, amit mindenképp elolvasok, csak azért mert tél van. Ilyenkor is, mint mindig romantikus könyveket olvasok, bár azért ebben az időszakban bejönnek még a fantasy-k is. Nem is tudom, szerintem az,hogy kint hideg van és mondjuk esik a hó eléggé meghozza mindenki kedvét,ahhoz, hogy más világba repüljön.

3. Milyen új megjelenést vársz még?

Van egy pár érdekes könyv, amit mostanában fognak kiadni. Leginkább az Árnyak ura miatt vagyok kiváncsi, hiszen, ahogyan az előző bejegyzésből is megtudhadtátok, az Éjfél Kisaszony az idei évem egyik kedvence lett. Amerikában már szinte egy éve megjelent ez a könyv, szóval tényleg itt volt már az ideje, hogy kiadják itt is. A másik könyv Lady Jane Cynthia Hand-Brodie Ashton-Jodi Meadows-tól. A kedvenc BookTuber-om egyik kedvenc könyve(Hailey in Bookland).

4. Mi az a három könyv, amit idén még elszeretnél olvasni?

Kapcsolódó képMint mondtam már, jelenleg két könyvet olvasok. Azokat szeretném befejezni, és szerintem rajtuk kívül még sikerülni fog három könyv. Álljunk pozitívan a dologhoz,bár igazából ki tudja, hogy hogyan is fog sikerülni. Mindenesetre el szeretném olvasni a Neveletlen Hercegnő további részeit, ami összesen 4 könyv, ám reménykedem mert összesen 890 oldal, ami még szerintem kivitelezhető idénre.

5. Van-e olyan könyv, ami esélyes nálad az ,,Az Év Könyve" címre?

Nem nagyon tudok mit írni most erre. Az előző bejegyzésemben pont erről volt szó, én csak annyit tudok ajánlani, hogy ha nem olvastad azt a bejegyzést, mindenképp tedd meg.

6. Elkezdted már a Jövő Évi Tervezést?

Hát persze! Aki ismer, az tudhatja, hogy mennyire szeretek tervezni és azáltal csinálni mindent. Nem is olyan rég még nem volt rendszerezve az életem,ám ahogyan elkezdtem használni az idei Planer-emet minden rendbenné vált. Sőt! Mostmár szinte mindent abba írok. Ha valamit nem írok bele, akkor az nem is létezik, sőt már nincs is.

Ennyi lenne mára. Remélem tetszett ez a bejegyzés.
Délután írok, hogy bepótoljam azt, hogy tegnap nem írtam
 Addig is Sziasztok,
Margaréta Blogger

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése