2017. december 17., vasárnap

Bookmas Day Six

Sziasztok!
A mai téma: Könyvek,amiket idén elkezdtem,ám mégsem fejeztem be.

Diana Gabaldon-Outlander-Az idegen
Ezt a könyvet azután kezdtem el olvasni, hogy a sorozatoból láttam már 2 évadot.Elkezdtem olvasni,imádtam, eljutottam nagyjából az ötszázadik oldalig, majd arra a döntésre jutottam, hogy nem fogom tovább olvasni, méghozzá azért nem, mert pontosan ugyanaz, mint a sorozat és feleslegesnek érzem, hogy egy történetet könyvben is olvassam, abban az esetben, amikor a sorozat pontosan ugyanilyen. Ha más, vagy vannak eltérések, akkor természetesen mindkettőt elolvasom.
David Mitchell-Felhőatlasz
A könyv az egyik választotható olvasmányom volt idén. Miután eldöntöttem, hogy én mindegyik megnézem/elolvasom, amit feladtak, erre is sor került. Ám be kell,hogy valljam, hogy egyáltalán nem tetszett sem a film sem a film. Iszonyatosan hosszú könyvnek tartom és nem is annyira jónak.
Mathilde Bonetti-Love Factor
Mathilde Bonetti: Love Factor
Ezt a könyvet nagyjából 200ft-ért vettem a piacon, szóval nem egy nagy összegért. Eljutottam az ötvenedik oldalig, nem annyira tetszett. Úgy gondolom nem kell olyan könyvekre szánni időt,amit nem szeretünk, mert borzasztóan sok olyan könyv van, amire nincs elég időnk, és mégis tetszene nekünk vagy legalábbis érdekelne,ezért abbahagytam.
Mary Batchelor-365 történet a Bibliából gyermekeknek
Idén a Bibliát is vesszük az iskolában,ám kissé lehetetlennek találtam azt, hogy a Bibliát elolvassam, ezért ezt olvastam el. Elolvastam belőle nagyjából 100 oldalt, aztán abba hagytam. Valószínűleg még fel kell vennem, mert még nem írtam meg a témával kapcsolatban a Téma Zárómat.
Ennyi lenne mára. Holnap írok.
Addig is Sziasztok,
Margaréta Blogger

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése