2017. december 23., szombat

Bookmas Day Twelve Vagyis THE LAST

Sziasztok! Mint tudjátok ez az utolsó Bookmas bejegyzés idén. Mára egy év összesítőt hoztam számotokra.

Könyvek


Ebben az évben 91 könyvet olvastam el,ám nézzük is kategóriákra bontva. Idén nem lett meg a 100 könyv, ahogyan terveztem,ám sokkal több dolgot láttam és tapasztaltam idén, mint tavaly, amikor is szinte csak olvastam. Először elszomorított a dolog, ám rájöttem, hogy igazából nem is annyra rossz, ahhoz képest, hogy mennyi csodás évadot láttam és hány filmet láttam.Nézzük is,miről beszélek.

9 sorozatot fejeztem be,ami egyel több a tavalyinál.

  • Történetek az Árnyvadász Akadémiáról(5/10 idén)
  • Anna és a Francia csók(1/3 idén)
  • Divergent sorozat(3/4 idén)
  • Alkonyat(4/4 idén)
  • Vampire Knight(8/19 idén)
  • D.A.C sorozat(1/6 idén)
  • Időtlen szerelem(3/3 idén)
  • A párválasztó(4/7 idén)
  • Vándorsólyom Kisaszony Különleges Gyermekei(1/3)

Képtalálat a következőre: „books tumblr”

36 egyrészes könyvet olvastam,ami hárommal több mint a tavalyi.



  • Szólít a szörny
  • A hazudósok
  • Micimackó
  • Én,Earl és a Csaj, aki meg fog halni
  • Sport és Jóga
  • Kivédhetetlen szerelem
  • Éld az életed!
  • Legendás Állatok és Megfigyelésük
  • Csillagainkban a Hiba
  • Milk and Honey
  • The Secret Garden
  • Senki sem tudja
  • Anne Frank naplója
  • Go,Lovely Rose
  • Odüsszia(részlet)
  • Fangirl
  • Hajnali láz
  • This Song Will Save Your Life-Éld az életed!
  • Édes életünk
  • Rengeteg
  • A Pendragon legenda
  • Dekameron(részlet)
  • Diák Murphy
  • Minden,minden
  • This One Summer
  • Lost at Sea
  • Felhőatlasz(félbehagyva)
  • Isteni színjáték(részletek)
  • Love Factor(félbehagyva)
  • 365 történet a Bibliából gyerekeknek(félbehagyva)
  • Ghost Stories
  • A nap is csillag
  • Becsavart szerelem
  • Karácsonyi emlék
  • Jacob védelmében
  • Milk and Honey
15  könyvsorozatot folytatttam vagy kezdtem el idén:
  • Éjfél Kisasszony 1.
  • A neveletlen hercegnő naplója 7.-10.
  • Szeretni bolondulásig 1.
  • Crush-Bizsergés 1.
  • Vámpírok múzsája 1.
  • A varázslók 1.
  • Silber 2.
  • Outlander 1.
  • Oidupusz király/Antigoné(csak az első)
  • Felnőni kiábrándító 1-2
  • Soha,de soha 1-2
  • Gázolás 4.
  • Üvegtrón 3.
  • A fiúknak akiket valaha szerettem 1-2
  • Trónok Harca Képregény 1.


Filmek:

Idén 58 filmet láttam:

    Kapcsolódó kép
  • Szólít a szörny(Mozi)
  • A burok
  • Csajok hajnalig(Mozi)
  • Eredet
  • Fel
  • Csillagok Háborúja VII.
  • Én,Pán Péter
  • Széttörve(Mozi)
  • Norbit
  • Szex és New York 2.
  • Pillangó cirkusz
  • Gólyák
  • A kismenő
  • Anyák napja
  • Micsoda nő
  • A Notre-dami toronyőr
  • A szépség és szörnyeteg(Mozi)
  • Életrevalók(Mozi)
  • Suicide Squad
  • Az ördög Pradát visel
  • A dzsungel könyve
  • Fallen
  • Deadpool
  • Bérelj cicát!
  • Ted 2.
  • A Karib tenger Kalózai 1 és 5
  • Kamu vámpír
  • Éhezők Viadala
  • Az ártatlanság eladó
  • Énekelj!
  • A múmia(mozi)
  • Nem jövök vissza
  • Harry Potter 5-7
  • Totoro-A varázserdő titka
  • Miért Pont ő?
  • Bébi úr
  • Egy kutya négy élete
  • Felhőatlasz
  • Szerelmünk lapjai
  • Minden,minden
  • Gilda
  • In a Heartbeat
  • To the Bone
  • Gru 3
  • Római Vakáció
  • Pixel
  • Dante: A Pokol
  • Lángoló agy
  • Beszélj!
  • Hupikék Törpikék: Az elveszett falu
  • Chihiro Szellemországban
  • Kiki-A boszorkányfutár
  • Zsivány Egyes-Egy Star Wars sorozat

Sorozatok:


6 sorozatot fejeztem be:


    Képtalálat a következőre: „netflix tumblr”
  • The Vampire Diaries(8.évad)
  • Teen Wolf(6.évad)
  • Buffy,a vámpírok réme(6-7.évad)
  • Hazug Csajok Társasága(7.évad)
  • Kínos(1-5.évad)
  • Red Band Society(1.évad)

20 évadot néztem meg(beleszámítva az előzőket is)

  • Outlander(3.évad)
  • The Originals(4.évad)
  • Shadowhunters(2.évad)
  • The Crown(1.évad)
  • 13 Reasons Why(1.évad)
  • Trónok Harca(1-2.évad)
  • Riverdale(1.évad)
  • Skam(1.évad)





Ennyi lenne mára és egy kis időre is. Remélem tetszettek a Bookmas-es bejegyzéseim.  Idén kevesebbet fogok posztolni már, hiszen nemsokára vége az évnek, holnap karácony, vagyis téli szüneten vagyok, szóval kicsit most a családommal leszek. Bejegyzésekből pedig idén már csak értékelések lesznek, méghozzá összesen 4db könyvről.Szóval... Majd írok,
Addig is Sziasztok,
Margaréta Blogger

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése