2017. december 22., péntek

Bookmas Day Eleven

Sziasztok!
A mai témám a Kedvenc Könyvek/filmek/sorozatok az idei évből.

Könyvek:


Cassandra Clare:Éjfél kisasszony:
Szerintem egyáltalán nem meglepő, hogy ez a könyv felkerült a kedvenceim listájára, hiszen Cassandra Clare az egyik all-time-favorite íróm. Ezt a sorozatot, ha lehet még jobban szeretem, mint a többit, pedig azokat is rendkívül szeretem. Karácsonyra kapom meg a következő részt. Alig várom, hogy elolvashassam.

Patrick Ness-Siobhan Dowd:Szólít a szörny:
Ezt a könyvet csak egy pár óra olvastam el. Ez volt az első  képregény  szerintem, amit olvastam. A történet a szívemig hatolt, megérintett, és a kedvencemmé vált. Nem ajánlom akkor, ha épp szomorú vagy, mert még jobban azzá fogsz válni,ám mindenképp olvasd el, csak tényleg jól meg kell szerintem gondolni, hogy mikor.
Kerstin Gier:Az álmok második könyve
Készítettem erről a könyvről egy értékelést,amit ide kattintva el is tudtok olvasni.Rendkívül szerettem ezt a könyvet, ahogyan ezt a triológiát is szeretem. Nem is tudok mit mondani róla, anélkül, hogy ne spoiler-eznék, hiszen ez a könyv egy folytatás.A lényeg annyi, hogy fantasztikus.
Anne Frank Naplója:
Nem mondhatom, hogy ez a kedvenc könyvem, hiszen ez egy napló,amit egy kislány írt,miközben bújkált a családjával a németek elől. Ez a könyv brutálisan megérintett, sírtam rajta, és nem is tudtam egy kis ideig másra gondolni,csak arra, hogy mennyire gonoszak az emberek.
Rainbow Rowell:Fangirl

A főszereplő lány hihetetlenül szeret egy könyv sorozatot,ami a Harrry Potter-nek felel meg, és egy fanfict-et is ír, amiben Draco és Harry szerelmi történetől.Persze, nem ezeket a neveket használja, de ki lehet következtetni. Emmelett még egy Mental Health könyv is egy romantikus szállal.  

Gárdos Péter:Hajnali láz
Ezt a könyvet a sulim miatt olvastam el, hiszen ott adták fel nekünk választható olvasmányként.Készítettem is róla egy értékelést,amit itt el is olvashattok. Rendkívül meghatónak találtam a történetet, és főleg azt, hogy igaz történet alapján írta Gárdos Péter.

Nicola Yoon:Minden,minden
Ezt a könyvet négy óra alatt olvastam el, egy éjszaka alatt, mert másnapra volt egy jegyem a filmre.Rendkívül szerettem ezt a könyvet, imádtam, hogy sok rajz/kép volt benne. Nicola Yoon stílusa rendkívül megtetszett. Aranyos történetnek találtam, ami egy fantasztikus Mental Health könyv.
William Landay-Jacob védelmében
Ezt a könyvet még akkor kaptam, amikor öszejött 10 pecsétem a Könyvmoly képzőnél. Nagyjából egy évet töltött el a könyvespolcomon,mielőtt nemrég(dec.9)-én felvettem volna egy Read-a-Thon-on, amit Zoe rendezett a ReadbyZoe- csatornáról. Nem sokat vártam el ettőla könyvtpl, aztán most nézzétek,itt vagyunk a kedvencek között.

Filmek:

Ahogy már említettem már, ez a film/könyv az idei évem egyik kedvence.A filmet rendkívül szépre csinálták meg, egyszer sem éreztem azt, hogy valami nem lenne okés a filmben. Ugyanazt tudom elmondani róla, mint amit a könyvről is elmondtam.

A kedvenc Disney-filmem a Szépség és Szörnyeteg,ezért is voltam boldog,amikor kiderült, hogy egy film-újra dolgozás is lesz belőle idén.Hát még akkor,amikor kiderült, hogy a Harry Potter sorozat Hermione színősznője fogja játszani.Hihetetlenül jónak találtam.

Egy ideig borzasztóan nagy volt a Hype emiatt a film miatt. Érdekelt is a történet, de nem annyira, hogy elmenjek a moziba megnézni. Imádom a cicákat(cica párti vagyok), szóval nem annyira érdekelt az, hogy egy kutya szemszögéből lássak egy filmet.Aztán megnéztem ezt a filmet, és kisírtam a fejem. Annyira jó volt! Még a kutyákat is megszerettem a film miatt, de azért #teamcats.

Mint mondtam, imádtam a könyvet. Ezt a filmet a moziban néztem az egyik barátnőmmel, miközben Mekit ettünk a film alatt. Annyira sok minden tetszett nekem is, és neki is ebben a filmben, hogy az hihetetlenül, főleg Ollie. Hát milyen jó már, hogy jövőre egy újabb könyvadaptáció érkezik az ő főszereplésével,ahol egy meleg srácot fog játszani.

A kedvenceim közül is kimagaslik ez a film. Régóta szerettem volna tudni, hogy milyen is lehet egy anorexiás lánynak. Sokáig nem tudtam felfogni, hogy miért is történik velük az, ami történik és miért nem tudtak enni. Aztán megnéztem ezt a filmet. Azt kell, hogy mondjam, hogy rendkívül nagy hatással volt rám.

Ez a film a Youtube-n jött velem szemben, és úgy döntöttem, hogy megnézem, hiszen az egyik kedvenc színészem a főszereplő, plusz rendkívül érdekesnek tűnt a címe és megszerettem volna tudni, hogy miről szól. Nem is csalódtam benne, szinte rá tapadtam a képernyőre,annyira tetszett. Borzasztó volt nézni, hogy szegény lány mennyi mindenen ment keresztül.

Sorozatok:

Nem is kérdéses, hogy ez a sorozat szerepel az idei kedvenceim között. Már azelőtt gondoltam,hogy imádni fogom, hiszen egy kórházban játszódik. Ha eddig nem tudtad, akkor most elmondom a kedvenc témám a Mental Health, ami ebben a sorozatban is megjelenik. Imádtam. Mindenkinek ajánlom,aki szeretne nézni egy megható sorozatot, ami miatt át tudja gondolni az egész életét.


Ez az a sorozat, amiről folyton beszélek mindenkinek mostanság. Csecse Attila ajánlotta a Youtube-n, az ő vidóit nagyon szeretem, ezért is döntöttem úgy, hogy mindneképp elkezdem nézni és egyáltalán nem bántam meg. sőt.Jughead a kedvenc karakterem az egészben, akárhányszor meglátom fangörcsöm lesz, konkrétan. Imádom az egész sorozat feeling-jét. Számomra hasonlít a Pretty Little Liars-ra, ami az egyik kedvenc sorozatom,ami befejeződött idén, szóval pont jól jött, hogy elkezdtem ezt nézni.

Ebben az évben kezdtem el ezt a sorozatot, és be is fejeztem. Matty és Jenna kapcsolata elég hullámvasút szerű volt. Néha imádtam, néha utáltam és néha elegem volt belőle. Jenna a végére eléggé idegesített,de megbékültem vele a végeredmény miatt.

A könyvet kétszer olvastam eddig, hiszen annyira tetszett. Rendkívül nagy elvárásom volt a sorozathoz, mert nem hittem, hogy meg tudják oldani azt, hogy felérjen a könyvhöz. Ám örömmel mondhatom, hogy fantasztikus volt,sőt egy-két dologban még jobb is lett mint a könyv,ezér is került a kedvenceim közé. Alig várom, hogy a következő évadot is láthassam.



Ennyi lenne mára. Holnap jövök az utolsó bejegyzéssel.
Addig is Sziasztok,
Margaréta Blogger

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése