2017. december 13., szerda

Bookmas Day Three

Sziasztok!
Ma azokat a könyves eseményeket fogom hozni, amiken idén részt vettem vagy amire elmentem.

1.Könyvfesztivál:

Idén is voltam Könyvfesztiválon, életemben másodjára.Ezúttal is apukámmékkal voltam, ám most találkoztam az egyik legjobb barátnőmmel is, akivel vásorolgattunk is egy pár könyvet. Én ezeket vettem: Ransom Riggs-A lelkek könyvtára, Kalapos Éva-Éretté nyilvánítva,J.K.Rowling-Legendás állatok és megfigyelésük plussz egy zsákbamacskát, amiben Lacey Weatherford-Crush-ja volt, amit el is olvastam, és szerettem is.Ismént fantasztikus élmény volt a Könyvfesztivál,már várom a következő alkalmat.

2. BookTube-A-Thon: 

Egy hetes volt,ám én végül csak 4 napon keresztül tudtam részt venni benne, és azt is csak az olvasás részben.4 könyvből olvastam minden nap egy kis részletet,ezekből: Naomi Novik-Rengeteg, Szabó Tünde-Gázolás, Szerb Antal- A Pendragon legenda és Anna Gavalda-Édes Életünk.  Az első napon összesen 312 oldalt, a második nap 295-t, harmadik nap 202, majd az utolsó nap, amikor részt vettem 269 oldalt tudtam elolvasni. Ez pedig nem más mint 1078 oldal 4 nap alatt. Azért szerintem ez elég  nagy teljesítmény. Főleg, hogy ez volt életem első Read-a-Thon-ja. Rendkívül élveztem az olvasás részét mind a booktuberek videóit hozzá.

Képtalálat a következőre: „books pinterest”
3. Nanowrimo:

Idén először részt vettem a Nanowrimo-ra. Elég bőven írtam a dologról egy bejegyzésemben, amit itt el is tudtok olvasni. Végeredményében összesen 6 000+ szót írtam le,ezen belül 2,5 életrajzot sikerült megírnom,ami rendkívül segítette a karakterek megismerését számomra és most már sokkal tisztábban látom a történteket. Biztos vagyok benne, hogy jövőre is részt fogok venni ebben és talán még ennél sokkal több szót tudok írni, bár nem tudom garantálni, hiszen jövőre még több tanulni valóm lesz.


4. Holiday 24 Hours Read-A-Thon By: ReadbyZoe

A Bookmas napok első bejegyzésében már irtam arról, hogy részt vettem ebben a könyves eseményben,ahogyan azt is, hogy hogyan sikerült. Gyakorlatilag kifejtettem mindent, ezért csak annak a linkjét hagyom most itt nektek, amit itt tudtok megtalálni.

5. Bookmas

Meglepő, vagy nem idén is részt vettem a Bookmasben. Hahaha. A terveimről egy bejegyzést is írtam, amit ha még nem olvastatok, itt tehetitek meg.Egyenlőre nem sokat tudok mondani, hogy hogyan is sikerült, majd a végén tudok nyilatkozni róla(és fogok is). Mindenesetre remélem, hogy tetszenek az eddigi bejegyzések és a többi is tetszeni fog.

Ennyi lenne mára. Holnap írok.
Addig is Sziasztok,
Margaréta Blogger

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése