2017. december 12., kedd

Bookmas Day One

Sziasztok!

Az előző bejegyzésemben már írtam,arról, hogy December 12.-étől minden nap bejegyzés várható tőlem Bookmas témában. Mivel Dec. 12 ma van, ezért el is készültem az első Bookmas bejegyzésemmel, aminek témája az előző szombati  napom(December 9.), amin egy Read-A-Thon-on vettem részt.

A Read-A-Thon-t Zoe rendezi a ReadByZoe Youtube csatornáról. Az ő beharangozó videóját megtalálhatjátok az előző bejegyzésemben, ahol azt is elmondtam, hogy miről is szól ez az esemény. Röviden öszefoglalva annyi lenne, hogy minél többet olvass. Szóval,a választott könyvem erre a napra William Landay-Jacob Védelmében volt. A könyvet előtte három nappal kezdtem el olvasni, és a 84.oldaltól indultam neki a napnak. Először csak a 100 oldalt tűztem ki magamnak, mondván annak is örülnék, hiszen elég régóta nem olvastam annyit egy nap alatt. Ám a végén annyira belejöttem az olvasásba, hogy nem is nagyon szívesen raktam le a könyvet, amikor meg végül leraktam, hiszen muszáj volt. hiszen tanulnom is kellet aznap, alig vártam, hogy újra olvashassam. Ezért gyorsan és eredményesen tanultam, majd szünetekben olvastam 1-2 fejezetet. Ez így volt egészen olyan délután 5 óráig reggel 9-től, majd vacsora után elkezdtem írni a Bookmas- bejegyzéseket, és egy darab megírása utáni szünetben elolvastam 2-3 fejezetet. Ezt folytattam körülbelül 10 óráig, majd utána kikapcsoltam a gépem és csak olvastam még egy fél órát. Egészen a  374.oldalig sikerüt eljutnom, vagyis 290 oldalt olvastam, ami egy hihetetllen mennyiség, ahhoz képest, hogy  2 TZ-re is felkészültem, plusz egy röpdolgozatra is, majd este még Blogoltam is. Rendkívül boldog voltam az eredménynek. Biztos vagyok benne, hogy legközelebb is részt fogok venni egy ilyen napon, csak remélhetőleg akkor kevesebb dolgot kell majd csinálnom. Mindenesetre még másnap be fejeztem a könyv hátra maradó részét, hiszen szinte letehetetlnennek találtam.


Egy másik dolog, amivel mára készültem nem más, mint egy rövid kis élménybeszámoló és egy kép arról, hogy hogyan is alakult a Bookmas Tree-m, amit idén is elkészítettem az első Bookmas napra.Először nagyjából az összes könyvemből készítettem egy karacsonyfát, am az rendkívül kicsire sikeredett magasságilag és túl széles lett. Nagyjából úgy nézett ki, mint amire valaki ráült. Majd ezután egy újat készítettem, ami inkább magas lett és nem széles. Ez elég szépre sikeredett, szóval ezt most meg is mutatom nektek. Ezt a karácsonyfát,nagyrészt olvasott könyvem teszik ki,és nincsen közülük kötelező olvasmányom,csak választottak közül van benne három darab.




Ennyi lenne mára. Holnap újból írok,
Addig is Sziasztok,
Margaréta Blogger

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése