2017. november 30., csütörtök

November Wrap Up

Sziasztok!
Remélem jól telik az utolsó napotok. El tudjátok hinni,hogy holnap már december van? Jééé. Karácsonyi dalok uralkodnak az életemben,miközben karácsonyi gyertyák égnek, amíg... tanulok.. Heheh... Sok dolgozatot írok sajnos mostanában(Ma 2 TZ-t írtam, rögtön egymás után). De végül is, hozom a Novemberi Hónapom történéseit.

Könyvek:

Természetesen imádtam újra olvasni az egyik kedvenc sorozatomat újra. Írtam is róla egy értékelést, amit el is olvashattok itt, ahol meg is tudhatjátok,hogy mit gondolok a részről. Nem is kérdéses:5**/5
Az első részhez készítettem egy értékelést, amit itt elolvashattok.A második rész is hasonlóan jó. Ha egyszer leültem olvasni, akkor egyszerűen nem tudtam lerakni, de nem éreztem folyton azt, hogy olvasnom kell mert annyira jó, szóval: 4/5

Olvasásom Novemberben(Vélemény):

Az előző hónapban elég sok könyvet olvastam,ám ez ebben a hónapban valahogy nem történt meg. Elég sokat időztem megint egy könyven, és ezért nem is olvastam annyi könyvet. Viszont, elég furcsa, de elégedett vagyok, mert végre újraolvastam a Twilight utolsó részét, ami azért elég hosszú, szóval olyan mintha 3 könyvet elolvastam volna. Azért remélem,hogy decemberben még többet fogok olvasni.

Sorozatok:

1x01-2x03: Huhh.. Riverdale... Nem is tudom mit mondjak! Ezt a sorozatot nem másért kezdtem el, merthogy mindenki dicsérte, hogy mennyire fantasztikus volt. Majd, én is elkezdtem és hihetetlenül gyorsan meg is néztem az első évadot. Ha tehetném, mindig ezt nézném meg, de sajnos elég elfoglalt vagyok. Alig várom, hogy újra nézzek egy részt: 5**/5
3x07-3x10: Imádom ezt a sorozatot, mint tudjátok. Szerintem az elmúlt három rész még jobb volt mint eddig. A hajós jeleneteket imádom,főleg azt, amiben az ifjú pár dolgairól van szó. 5/5

1x14: Legjobb barátnőmmel néztem meg ezt a részt. Ő nézi ezt a sorozatot, és azt mondta, hogy minden rész külön álló, és muszáj megnéznem ezt a részt, mert borzasztóan jó. Na, hát megnéztük. Nem tudok mit mondani. Mindenki nézze meg! Ebben az esetben szótlan vagyok. A rész értékelése: 5/5

Véleményem a Sorozatos Élményeimről:
Ebben a hónapban fantasztikus sorozatnézős hónapom van. Nem csak mennyiségileg vagyok elégedett magammal, hanem minősileg is, hiszen ha nem vettétek volna észre minden epizódra 5 csillagot adtam vagy még plussz csillagokat. 

Filmek:

Nem meglepő,de imádom az animációs filmeket, amik nem gyerekesek rendkívül. Ezért,(na jó, azért is, mert Hupikék törpikék) is tudom azt mondani, hogy kiemelkedően  jó volt ez a film. Sokat nevettem rajta, és annak is örülök, hogy végre Törpilla volt a főszereplő. Imádtam,hogy egy ilyen tipusú filmbe is építettek mondanivalót és nem hagyták csak úgy, hogy legyen valami. Tetszett: 4.5/5

Végre, ennyi idő után megnéztem ezt a filmet. Kicsit aggódtam is, hogy hogyan fog sikerülni, így,hogy a Disney készítette ezt a filmet,Mindenesetre szerintem jól sikerült, egy-két dolgot leszámítva, amik mellet nem tudtam elmenni, az egyik az, hogy ő Barbosa kapitány,hanem BarBAROsa! Konkrétan mindig ráordibáltam, hogy Hello, legalább tudd már a nevedet! A második pedig az, hogy Nem Jack Szparrrroo hanem Jack Sparrow KAPITÁNY! Ezek miatt is tudom azt mondani, hogy 4,5/5
Legjobb barátommal néztem, akinek ez volt az első alkalom, hogy látta a Harry Pottert. Természetesen nekem 5***/5
Ezt is a legjobb barátommal néztem meg, aki megköszönte nekem, és közölte, hogy imádja ezt a sorozatot. 5***/5
Szintén a legjobb barátommal néztem meg. Nem mondanám, hogy imádtam ezt a sorozatot, de elment.  Durva volt látni az emberi mohóságot ilyen elvont változatban. 3/5 



Aranyos kis volt.Tetszett a főszereplő kiscicája, ám nekem nagyon gyermeteg volt, és nem nagyon hiszem, hogy sokat mondd a felnőttebeknek, azon kívül, hogy sose add fel! 3/5


Véleményem a Filmes Élményeimről:
Ebben a hónapban brzasztóan sok filmet láttam. És a legdurvább, hogy volt egy éjszaka, amikor is 3 filmet is megnéztünk a legjobb barátommal. Szóval rendkívül jó hónapom volt minőségileg és mennyiségileg is. Biztos vagyok benne, hogy a következő hónapban nem fogok ennyi filmet nézni, inkább olvasni fogok, ami nem is gond. 

A Hónapról:

Huhh. Ez a hónap elég gyorsan eltelt. Még észre se vettem, hogy elkezdődött, de már vége is van. Mint már említettem rendkívül sok dolgozatot írok ebben az időszakban(ezen a héten: 5,jövő héten:3(TZk).Mindenesetre ebben a hónapban szereztem új barátokat is, volt egy fantasztikus napom a barátaimmal, az egyik legjobb barátnőm szülinapján, Nanowrimo-t irtam,amit teljesítettem is(5 000 szót terveztem meg magamnak) és 6514 szót írtam. Rendkívül büszke vagyok magamra, mert régóta nem írtam ennyit.

Ennyi lenne mára. Vasárnapra érkezem egy újabb bejegyzéssel.
Addig is sziasztok,
Margaréta Blogger

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése