2017. november 2., csütörtök

October Wrap Up

Sziasztok!

Hihetelten, de ismént eltelt egy hónap.Elég durva, hogy november van. Ez pedig két dolgot jelent. 1: Reading Goal-okat teljesíteni kéne, és nekem még ehhez 18 könyvet kéne elolvasnom. Vajon sikerülni fog ez 2 hónap alatt? Kétlem.. A 2.: MINDJÁRT KARÁCSONY! De ne is rohanjunk ennyire előre, inkább beszéljünk az Október hónapomról, és arról,hogy mikkel is töltöttem.

KÖNYVEK:

Kiera Cass-The Selection Stories-Párválasztó történetek(A Párválasztó 0,5&2,5)
Az első történet jó volt,örülök, hogy olvashattunk kicsit Maxon nézőpontjából is. A második történetet nagyon szerettem, hiszen örülök, hogy meg ismerhettük még részletesebben Marlee-t és az ő csodálatos Palotaőrjét. Csodás volt róluk olvasni végre.

Ransom Riggs-Lelkek könyvtára(Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekei 3.)

Közel sem a legjobb része a triológiának,ugyan nem is a legrosszabb.A történet vége érdekessé vált, bár örültem is a végkifejletnek. Emma és Jacob szerelme nekem nem igazán tetszett így a végére, hogy őszinte legyek. Belegondolva, hogy Emma járt Jacob nagypapájával is. Érdekes,izgalmas,egyedi triológia. Tényleg ajánlom.
Kiera Cass-The Selection Stories-Párválasztó történetek(A Párválasztó 0,4&2,6)
Imádtam,hogy  most Maxon szüleinek szerelmi történetét ismerhettük meg.Nem mondom, hogy imádom az apját ez által, inkább azt mondom, hogy kicsit jobban meg tudom érteni. Maxon anyukája pedig rendkívül aranyos. Az a jelenet, a második novellában nagyon tetszett,amikor is America elmondja Maxonnak, hogy terhes, mint szülinapi ajándék. Maxon öröméről jó volt olvasni.
A könyv két bevándorlóról szól,akik egy nap véletlen találkoznak. A könyv foglalkozik a rasszizmus kérdéséről,ahogyan a bevándorlással is.Imádtam a könyvet,könnyen olvasható volt, bár nekem személy szerint jobban tetszett a Minden,Minden az írónőtől.
Sarah Andersen-Puha boldog Puffancs(Sarah's Scribbles-gyűjtemény)
Rossz hangulatod van? Vedd fel ezt a könyvet, tölts el vele egy kis időt, biztos vagyok benne, hogy tetszeni fog. Olyan dolgokat ír le az írónő, ami velünk lányokkal tényleg gyakran megesik. Mindenkinek megéri elolvasni.
Miranda Kenneally-Becsavart szerelem(Hundred Oaks)

Nem mondanám egy világ megváltó könyvnek, jobban mondanám egy kis délutáni pihenésként szolgáló történetnek, aminek azért van egy kis tanító hajlama.Ebben az esetben nem mondanám, hogy mindenkinek ajánlom a könyvet.Mindenképp legyél tisztában azzal,hogy ebben a könyvben jelen van a tanár-diák kapcsolat.

Olvasásom Októberbeen(Vélemény)
Ez a hónap hasonlóan sikeredett volna, ha nem lendülök túl az első könyvemen(Lelkek Könyvtára),amit már egy hónapja olvastam.Ezután pedig csakis rövid könyveket kezdtem el olvasni, szóval azokon sokkal könnyebben túljutottam. 

SOROZATOK:


7x04-7x05:A negyedik rész jó volt, majd a következő rész tragikus.Drukkoltam a Twin Pics-nek, akiket 2 másodperc alatt lehurrogtak és hazaküldtek, szurkoltam egy srácnak,akit leültettek majd csak úgy felállítottam. Olyan emberek jutottak tovább,akiknél 100x tehetségesebb is volt a kiesők között. Épp ezért döntöttem úgy,hogy abbahagyom ezt a sorozatot.

3x04-3x06: Imádtam ezt a 3 részt,fantasztikus volt.Jamie és Claire újra együtt.Annyire szuper volt nézni, ahogyan találkoztak.Az, ahogyan vége lett a 6.résznek rendkívül megdöbbentett. Remélem minden rendben lesz.
1x04-1x13VÉGE:Nemrég fejeztem csak be ezt a sorozatot, de tudom, hogy talán sosem lesz ennyire fantasztikus sorozat, ami beteg gyerekekről szól,ami által mi is sok mindent megtudhatunk a betegségükről,az életről és magunkról is. Mindenkinek csak ajánlani tudom.


1x02: Ebben a részben Olah gróf hivatalosan is feleségül vette a lányt,akit nevelnie kéne. Rendkívül felidegesített az emberek tétlensége. A sorozat első részében is közölte az író,aki a narrátor, hogy aki boldog sorozatra vágyik, vagy boldog befejezésre,annak nem ezt a sorozatot ajánlja, ekkor még nem hittem neki.Mostmár hiszek és inkább hagyom ezt a dolgot. Nem rossz,csak nagyon nem nekem való.
2x08-2x10: Augusztus óta nem láttam egyetlen részt sem ebből a sorozatból, semmi ok miatt,csupán nem volt hozzá kedvem. Most végre leültem és befejeztem a 2.évadot,érdekes volt. Várom, hogy elkezdhessem a 3.évadot.

Véleményem a Sorozatos Élményeimről:

Ebben a hónapban rengeteg epizódot láttam, fantasztikus volt szinte mindegyik. Az előző évi gyér sorozatnézési hónap után, jól esett a szívemnek, hogy végre ilyen jó olvasási hónapot tudhatok magam után.


FILMEK:

Szegény lány,miken megy keresztül.Rendkívül sajnálom szegénykémet.Örülök,hogy megnéztem a történetét, hiszen általa láttam,hogy mennyire is furák az emberek. Egyszerűen rámondták a bipoláris zavart,a skizofréniát és egyéb lelki betegségeket, csak azért mert túl sok időbe telt volna, ha tovább kutakodnak a betegsége után.

Hát nem a film plakátja miatt néztem meg a filmet, hanem azért mert Kristin Stewart játszik benne, kiváncsi voltam, hogy hogyan alakít ebben a filmben.Nem vagyok teljesen elégedett vele. A film témája nagyon jó, a kivitelezés nem annyira.

Véleményem a Filmes Élményeimről:

Az előző hónapban nem néztem meg egy darab filmet sem, szóval nagy dolog volt tőlem, hogy most 2 filmet is láttam.Többet terveztem megnézni, ám most csak ennyire jutott időm,szerintem a következő hónapban ennél sokkal többet fogok megnézni.


A Hónapról:
Ebben a hónapban rendkívül jó hónapot tudhatok magam mögött.Ebben a Hónapban voltam Pozsonyban,Dévényben és Pannonhalmán is egy iskolai program által.Találkoztam a barátaimmal,akikkel számtalan jó progamon voltunk. Végre eljutottam vásárolni, és be tudtam vásárolni sminkből(Hála a Glamour-napoknak), mellesleg megkóstóltam a Starbucks-ban kapható Pumpkin Spice Latte-t is,amiről mindenki beszél.

Ennyi lenne mára. Vasárnap érkezem egy másik bejegyzéssel.
Margaréta Blogger

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése