2017. november 19., vasárnap

Zeneajánló

Sziasztok! Mára egy olyan rovattal jövök számotokra, ahol 10 olyan számot hozok, amiket én mostanában elég sokszor meghallgatok. Remélem tetszeni fog nektek.

Rendkívül füllbemászó van, rövid is, ezért is lett az egyik szám amit megállás nélkül tudnék hallgatni.


Imádom a dalszövegét. Bárcsak megtudnám hallgattni Taylor új albumát is, mert ha mindegyik szám ennyire jó rajta akkor.. WOW!


Camilla Cabello másik száma a Havana is nagy kedvenc számodra, de ez a szám most viszi a pálmát.


Imádom ezt a dalszöveget! Szerintem nem lehet ezt a számot elégszer meghallgatni.


Nem éltem még a 90-es években, de minden embernek elküldtem,akit ismerek, akik igen. Remek dalszöveg,videóklipp és dallam.


Ez a szám a kedvencemmé lett az utóbbi időben, nagyjából 10x meghallgatom egy nap. Lehetetlenség túl hallgatni.


Annyira aranyos ez a szám! Csak nézéttek meg a videóklippet is,mármint ezt a választ és meg tudjátok. Én személyesen imádom.


Szeretem Halsey számait, nem különb ez a szám sem közüllük.


Ez a szám mindig megkönnyeztet. Egy ilyen fiatal lány hogyan tud ennyire gyönyörűen énekelni, főleg egy ilyen szép dalt? Lenyűgöző.


Ez  a szám szintén elképeszt, csakúgy mint az előző. A dalszövegét is imádom.

+1

Magam is rendkívül elfogadó vagyok,ezért is örülök neki, hogy van egy szám,ami az egyenlőnség elfogadásáról szól. Mindenképp megéri bekapcsolni a feliratot a videóhoz, mert ha egyszer megérted, akkor nem tudod abbahagyni a hallgatását.

Ennyi lenne mára. Remélem tetszett a bejegyzés, csütörtökön érkezem egy újabb bejegyzéssel.
Addig is Sziasztok,
Margaréta Blogger

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése