2017. november 23., csütörtök

Idén még el kéne olvasni



Sziasztok! 
Hogy telik a novemberetek? Velem elég sok dolog történik mostanság, ezért is gondoltam, hogy most egy olyan bejegyzéssel jövök számotokra, ahol arról beszélek, hogy miket is tervezek elolvasni még idén.

Szóval idén eddig 84 könyvet olvastam eddig, most olvasom a 85.-et. Ezekról a könyvekről beszélni fogok amikor decemberben arról írok, hogy miket is olvastam/láttam és merre jártam.
Szóval.. A lényeg, hogy 100 könyvet terveztem elolvasni, és rendkívüli hátrányban vagyok a könyvekben. 15 könyvet kéne még elolvasnom 1 hónap alatt, ahhoz, hogy meglegyen a 100 könyv. Mint tudjuk, azért az elég durva. Nagyjából 4-5 lehetséges az én mostani tempóban. Mindenesetre most 10 könyvet hozok,amiket szeretnék még idén elolvasni,és ebből fogok majd választani ebben a kis időben, ami hátra maradt.

Szabó Tünde-Balla Adrienn:Rácsok
A könyv első részét elég régen, 2015-ben olvastam,szóval elég régóta várom már, hogy megtudjam, hogy mi a történet befejezése. Most,hogy már van befejező része végre boldog vagyok(főleg ha még jó lesz a befejezése), ezért is szeretném még idén befejezni.

Maggie Stiefvater-A hollókirály
A könyv szintén egy sorozat befejezése, amit hihetetlünül szerettem, és gyorsan el is olvastam az első 3 részét. Amikor letettem a harmadik részt. szinte ordibáltam a dühtől, hogy mennyit kell még várnom a folytatáshoz. Most meg már kint van egy ideje, de még nem olvastam, mert egy ideje nem jártok könyvtárba, és az első 3 könyvet onnan olvastam, ezért nem is szerettem volna ezt megvenni, mert akkor nem jó, ha csak egy része van meg a sorozatnak. Na, értitek.

Homonnay Gergely- Puszi,Erzsi:
Akik ismernek, tudják, hogy mekkora nagy macska rajongó vagyok. Szóval nem is meglepő, hogy szerepel ez a könyv a listámon. Egy könyv, ami egy macska szemszögéből íródott? Én csak azon vagyok elcsodálkozva, hogy eddig még nem olvastam el. 

Agatha Christie- Tíz kicsi néger:

Nem számít mit csinálok a moly.hu-n valahogy ez a könyv mindig megjelenik és szinte ordibál, hogy olvass el! Az is hozzájárul, hogy a molyok szerint ez a 10.legjobb krimi, ami egy csodálatos kezdés lenne az Agatha Christie regényekhez.


Jenny Han-Utóirat:Még mindig szeretlek
Szerettem az első könyvet, ezért is vagyok kiváncsi arra, hogy a másodikat mennyire fogom szeretni.A történet egy kis nyugtató ugymond, hiszen nem másról szól, mint cukormázas kamaszszerelemről. Nemrég apu meg is vettem nekem ezt a könyvet, szóval valószínüleg idén még elolvasom, szerintem karácsony idején.

Madách Imre-Az ember tragédiája
Gondolom elég sokan nem értik, hogy mit keres ez a könyv az idei listámon, hiszen mégcsak nem is kötelező olvasmány számomra. A válasz: azért mert érdekel. Annyi ember beszél erről a könyvről, annyian hivatkoznak rá, és én nem olvastam még. Nagymamám is folyton mondogatja, hogy na ez a könyv tényleg tetszene nekem,és szeretni fogom. Nagy elvárásokkal fogom majd elkezdeni.

Meg Cabot-A neveletlen hercegnő naplója 11.
Mérhetetlenül régóta olvasom ezt a sorozatot,hiszen az első részt 2014-ben olvastam. Mindenképpen el szeretném olvasni idén ezt a részt, mégha a többi kiegészítő részre nincs is időm.

William Landay-Jacob védelmében
Nagyjából egy éve meg van a könyv, és még mindig nem olvastam. Pedig tényleg érdekel a történet, csak nem vettem fel,hiszen tényleg nem sok krimit olvasok,hiszen összesen 2 darab krimit olvastam, és egyiket sem szerettem szóval eléggé elásortt téma ez nekem. Remélem, hogy tetszeni fog ez a könyv, mert akkor nem adom fel a krimik olvasását.

Simon Tofield- Simon's Cat legsajátabb könyve
Mint már említettem hatalmas cica rajongó vagyok, ezért nem is meglepő az, hogy elszeretném ezt a könyvet olvasni.Mellesleg imádom a telefonos játékot vele, szóval izgatott vagyok a könnyvel kapcsolatban is.


James Dashner- Halálparancs
Annyi ideje halogatom ennek a könynek az elolvasását, elég sok okból kifolyólag. 1:Nem annyira szerettem a befejezést.
2: Félek, hogy rendkívül tény szerű lesz és száraz
És hogy miért is szeretném elolvasni mégis?
Hiszen nemsokára kijön a harmaddik rész, amire fel szeretnék ezáltál készülni.

Ennyi lenne mára. Remélem tetszett a bejegyzés.
Sziasztok,
Margaréta Blogger

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése