2017. október 29., vasárnap

Triológiák,amiket olvastam eddig

Sziasztok! Idén sok időt szánok/szántam arra, hogy befejezzem a sorozataimat. És szerencsére egy párat be is fejeztem. Ma pedig azok a Triológiák lesznek terítéken, amiket eddig végig olvastam.Lássunk is neki.

Suzanne Collins-Az Éhezők Viadala:


Az egyike azoknak amiket előbb láttam filmen, és utána olvastam el. Az első részt imádtam, a másodiknál sírtam, a harmadik kikészített. Annyira szomorú voltam SPOILER  Peeta miatt,hogy mennyit szenvedett szegényem. Borzasztó.Mindenkinek ajánlom ezt a triológiát, bár szeritem sokan ismerik/látták már.

Szurovecz Kitti-Fényemberek:

A triológia egy Másik Triológiához tartozik, méghozzá a Gyémántfiúhoz, amit még nem olvastam. Érdekes, hiszen elvileg ez annak a kiegészítő triológiája, ha jól tudom. Mindesetre remekül lehetett érteni anélkül is. Élveztem, vicces volt, örülök a befejezésének. Jenny Han-Nyár-triológia:

A triológiát nyáron a legjobb olvasni, hiszen akkor játszódik,ahogyan arra lehet következtetni a címből kifejezőleg. Nem egy komoly olvasmány, egy pár órára kikapcsolásnak tökéletes.Télen is remek olvasmány, nyári hangulat felidézéséhez.

Kevin Williamson,Julie Plec- Stefan naplója:

A könyveket iszonyat régen olvastam, 3 éve. Mint már említettem ezen a blogon iszonyat rajongója voltam a sorozatnak,így nem is meglepő mennyire boldog voltam akkor amikor megtudtam hogy van egy könyv sorozat, ami Katherine-nel foglalkozik és a Salvatore fivérekkel. Emlékszem rá,hogy mennyire szerettem olvasni ezt a triológiát, szóval csak ajánlani tudom mindenkinek, aki szereti a Vámpírnaplók sorozatot.

Cassandra Clare-Pokoli Szerkezetek: 

A triológia Cassandra Clare által létrehozott Árnyvadász könyv sorozatoknak az egyike. Megismerhetjük a fő sorozatunk egyik főszereplőjének Jace-nek a felmenőit. Sokaknak ez a triológia sookal többet jelent, mint maga a fősorozat. Én is imádtam. Vicces, romantikus, kihagyhatatlan.

Simone Elkeles-Tökéletes Kémia:

A Fuentes testvérek szerelmi történetei.... Hajahh. Mit is mondjak róluk. Mexikói,helyes,rossz srácok akik a rossz életvitel és a jó kapcsolat között vacilálnak,amihez hozzájárul egy barátnő is. Imádnivalóak.

Stephanie Perkins- Anna és a Francia Csók:

A második sorozat, amit egy nyári alkalomhoz tudnék kötni, bár szerintem mindig remek olvasmány. A három könyv mindig egy másik szerelem kibontakozásáról szól, a történetek főszereplői ismerik egymást, és az utolsó kötetben mindent le is zárnak. Fantasztikus újraolvasós könyv is.

Federica Bosco- Szerelmem egy angyal:


Vagyis a triológia, ami örök életemre hozzám ragadt.Egyszerűen imádom ezt a triológiát. Szerintem fantasztikus a témája. Rendkívül kevesen olvassák, sajnos, pedig igazán megérdemel minden szeretet. Ezt nem is bírom elégszer hangsúlyozni. Mielőttt elkezded olvasni, legyél 2 dologban biztos. 1) Van elég zsepi otthon 2) meg van mind a három kötet


+1 Kiegészítő Könyvel is Rendelkezőek, de Triológiák:

Ransom Riggs-Vándorsólyom Kisasszony Különleges Gyermekei:

Be kell,hogy valljam, ez a triológia rendkívül nehezen olvasható(legalábbis számomra), ám megéri elolvasni, hiszen tényleg szuper. Az előző bejegyzésemben írtami is róla.A kiegészítő könyvet még nem volt szerencsém elolvasni.

Cynthia Hand:Angyalsors:

Elég régen olvastam a triológiát, szóval nem tudok teljesen szuper tartalom összefoglalót írni róla. Mindenesetre egy biztos, a borzasztó borítók ne tévesszenek meg! Az egyik főszereplő sokáig volt az álompasim is. :D

James Dashner- Útvesztő:

Az első triológia, aminél nem leszek pozítív véleménnyel. Be kell, hogy valljam, hogy nem olvastam a kiegészítő kötetet. Az első rész nem tetszett annyire, de elolvastam azért, mert Dylan O'Brian játszotta a filmben a főszereplőt(egyik kedvenc színészem) és milyen lenne már az,ha nem olvasom el. A második kötet tetszett, a harmadik kötet nem, a végén pedig rájöttem, hogy felesleges volt  elolvasnom,hiszen nem volt boldog befejezés,sőt értelmetlen volt.

Veronica Roth- A Beavatott: 

Vegyes érzéseim vannak, evvel a triológiával kapcsolatban. Tetszett is, meg nem is. Borzasztóan tetszett az alapötlet,és maguk a csoportok,de rengeteg negatívumot tudok felhozni. Például egyáltalán nem szerettem Trist, szerintem egy nyűgös,nyávogos kislány volt, Négyes sem volt a kedvencem, bár őt még elviselem. A karakterek, akiket kedveltem alig szerepeltek, vagy gonoszak voltak. Nem sok embernek ez a véleménye,tudom, de nekem ez. Ez van. :)

Ennyi lenne mára. Remélem tetszett nektek. Nemsokára újra írok,addig is sziasztok,
MargarétaBlogger






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése