2017. október 1., vasárnap

Szeptember Wrap Up



Sziasztok!
Véget ért az első Iskolában eltölött hónapnak a nyár után. Tudom, borzasztó volt. De fogjuk fel úgy, hogy most már 1-el kevesebb hónap és újra nyár. :) Na,de kezdjük is...:

A piacon vettem a könyvet és kemény 200Ft-ot fizettem érte. Érdekes történet, érdekel is, de ebben a hónapban nem nagyon volt hozzá kedvem, így csak 40 oldalt olvastam el belőle.

Olvastam belőle,ám nem nagyon sokat. 
Az első könyv, amit ebben a hónapban olvastam.Annyira jó volt. Imádtam a történet lezárását. A főszereplők ebben a részben nőttek igazán a szívemhez.4,5/5
Angol órára kellet olvasnom valami történetet angolul, én ezt választottam. Tetszett, de nem imádtam. Az biztos, hogy rendesen ijesztő volt. 3/5
Elkezdtem olvasni, de nem jutottam 10 oldalnál tovább. De folytatni fogom, és ezúttal ki is fogom olvasni.

Olvasásom Szeptemberben(Vélemény)
Nem vagyok meglepődve azon, hogy ennyire keveset olvastam, hiszen iskolába járok, és amelett ki az, aki tud sokat olvasni az első hónapban? Hát nem én. Mindesetre nagyon örülök, hogy azért mégis maradt egy-két könyvre időm ebben a hónapban, bár annak nem, hogy ennyit félbe hagytam. De no para. Ez egy ilyen hónap volt. A következő majd jobb lesz.

Filmnézéseim a Hónapban:
Tudom, durva, de ebben a hónapban nem láttam egy darab filmet sem. VISZONT! Cserébe sok sorozatot néztem. 

Sorozat nézéseim a Hónapban:
7x01-7x03:Nem szoktam nézni az XFaktort, de idén úgy döntöttem, hogy mégis nézni fogom. A válogatót minden évben megnézem, mivel rendkívül viccesnek találom. Ez idén sem volt másképp.


6x16-6x20 VÉGE: Egy sorozat, amit nagyon régóta nézek és a kedvencem. Annyira jó sorozat. Imádtam az ebben a hónapban látott 5 részt. ahogyan a többit is.

3x01-3x03: Annyi idő után végre újra van hetente egy Outlander rész. Úgy hiányzott. Imádom a sorozatot.
1x01-1x03: Nagyon rég óta el szerettem volna kezdeni a sorozatot. Egyszerűen olyan, mintha ez a sorozat hozzám beszélne. Pont nekem találták ki. IMÁDOM!
Véleményem a Sorozatos élményeimről:
Nagyon jó sorozatos hónapot tudhatok magam mögött, hiszen minden részt, amit megnéztem imádtam. Jó, tudom, nem néztem sokat. De szerintem nem a mennyiség számít, hanem a minőség.

Véleményem a Hónapról:
Ebben a hónapban elég sok dolog volt az életemben, leginkább iskola terén, szóval nagy volt a nyomás ilyen téren de sikerült. A hónap első két hete suli és időpontokból állt. Az utolsó hét pedig egy fantasztikus hét volt, hiszen nem rég. (Szeptember 27.-én) betöltöttem a 16.élet évemet. Majd ezt a nemes napot tegnap egy nagyon nagyon fantasztikus ünnepléssel ünnepeltem meg a barátaimmal. Imádtam.

Remélem nektek is jól telt ez a hónapotok. Kitartást a sulival! 
Csütörtökön írok nektek,
Margaréta Blogger


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése