2017. október 12., csütörtök

Sorozatok, amiket nézek

Sziasztok!
Mára egy másfajta bejegyzéssel készültem számotokra, méghozzá sorozatokkal,amiket nézek:

Outlander:

A sorozat egy könyv adaptáció. A sorozat barátos leírása a sorozatnak: "1945-öt írunk. A világháborút követően a Randall házaspár Inverness környékére utazik nyaralni. Claire a harcok alatt hadiápolónőként dolgozott, férje, Frank hírszerző volt, így a háború hosszú évei alatt, alig látták egymást. A házaspár nyaralása alatt megtekinti a környék egyik különlegességét, az ősi, misztikus állóköveket, ahol a helyiek egy druida szertartást is előadnak a nézőknek. Másnap Claire a rituálé helyszínén furcsa hangokat hall kiszűrődni az egyik kőből, és kiváncsian megérinti a követ. A következő pillanatban a földön fekve ébred, puskaropogás közepette. Rá kell döbbennie, hogy ismeretlen erők a múltba sodorták, 1743-ba, a háború dúlta Skóciába. Jelenleg a sorozat a 3évad 5.részénél áll ma, és nagyjából(2 epizódot be kell még pótolnom),s. Rendkívül tudom ajánlani a sorozatot, hiszen... Jamie... 






The Originals:

A sorozat a Vámpírnaplók melléksorozata, jelenleg 4 évad elérhető, majd nemsokára érkezik az 5.évad is, ami az utolsó évad is lesz. Ha nagy rajongója vagy a Vámpírnaplóknak, akkor ajánlom neked, bár szerintem nem olyan jó, mint az. Ha jelenleg hiányzik a sorozat az életedről akkor szerintem kezd el ezt a sorozatot, hiszen valamilyen szinten helyettesíti, de nem teljesen. A sorozat barátos leírása:"A sorozat, a The Vampire Diaries Vámpírnaplók spin-off sorozata. A történet New Orleans-ban játszódik,középpontban az Ősi vámpírok: Klaus Mikaelson (Joseph Morgan), Elijah Mikaelson (Daniel Gillies) és Rebekah Mikaelson (Claire Holt). Az első epizódot a Vámpírnaplók sorozat 20. beépített epizódjaként láthattuk 2013 április 25-én, amely után a CW televíziós csatorna megerősítette a hírt, hogy a sorozatot berendelték a 2013-2014-es szezonra,így ősszel folytatódik. Visszatérő karakter lesz Hayley (Phoebe Tonkin) aki terhes Klaus "gyermekével". Most Klausnak kell megküzdenie egykori védencével, Marcelel (Charles Michael Davis), aki jelenleg uralja egész New Orleanst. Ahhoz, hogy a város újra Klaus irányítása alá kerülhessen,hatalmi harcot kell vívjon Marcellel. Klaus újra a király akar lenni,de a királynak ehhez kell egy város. Elijah biztosítja Klaust a támogatásáról,és próbálja megértetni tesvérésvel a család fontosságát. A család a hatalom! Amint Klaus is belátja, hogy csak így lehet ővé a királyság, elfogadja, hogy gyermeke lesz Haleytől,mondván: "Minden királynak szüksége van örökösre".



Shadowhunters:

A sorozat ismét egy könyvadaptáció. Nagyon ajánlom, hogy mindenki olvassa el a könyveket mielőtt elkezdi nézni a sorozatot. Egy másik tanácsom, hogy sose nézd úgy, hogy hasonlítgatod a könyvhez. Mert sosem lesz annyira jó, mint amit Cassandra Clare írt. Nem is lehetne annyira jó.A sorozatbarátos leírása:"A hatrészes könyvsorozaton alapuló dráma, a Shadowhunters a 18 éves Clary Fray életéről fog szólni, aki születésnapján rájön, hogy igazából nem az, akinek hiszi magát, hanem az árnyvadászok leszármazottja, az angyal–ember-hibrideké, akik démonokat ölnek. Amikor édesanyját, Joycelynt elrabolják, Clary belecsöppen a démonvadászat világába a rejtélyes árnyvadásszal, Jace-szel és a legjobb barátjával, Simonnel. Majd kezdetét veszi Clary önfelfedezése, miközben egyre többet tud meg a múltjáról és arról, amit a jövő tartogat számára."



Series Of Unfortunate Events:

Booktube-n hallottam róla először, JesseTheReader ajánlotta, hiszen ez az egyik kedvenc könyv sorozata, és nagyon várta a sorozatot. A legkedvesebb könyvsorozat számára a Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekei triológia,aminek a befejező részét olvasom jelenleg.Elkezdtem nézni a sorozatot,de az első rész után(hahaa,, Nem sokat néztem) megálltam és azóta nem néztem belőle semmit, pedig csak pár rész van belőle, összesen 13 db. A sorozatbarátos leírása:Szüleik váratlan halála után a három Baudelaire testvér kénytelen bírósági és jogi eljárásokkal bajlódni. Talán fény derülhet az igazságra, de ami ennél is fontosabb, hogy eltüntessék a család sötét titkait..."





13 Reasons Why:

Tudni kell, hogy imádom a könyvet. Kettőször olvastam, egyszerűen szerintem hasonló a Kisherceg-el. Akárhányszor felveszed, mindig mást vehetsz ki belőle. A sorozat első évada érhető csak el, hiszen a második évadot most kezdik el forgatni. A téma mindig megrendít és rendkívül le hoz az életről sokszor. Mindenképp csak akkor kezd el, ha jó mentális állapotban vagy! Figyelmeztetés: öngyilkosság,depresszió,zaklatás,nemi erőszak.A sorozat barátos leírása: "Clay, egy tinédzser srác, akinek Hannah nevű barátnője az események kezdete előtt két héttel öngyilkosságot követett el. A lány egy dobozba zárt felvételt hagyott hátra barátjának, melyben megindokolja, miért fogja kioltani saját életét, és megnevez 13 embert, aki ehhez a döntéséhez vezette."



Supernatural-Odaát:

Odaát (Supernatural) sorozatMindenki ismeri ezt a sorozatot, így nem is kérdéses, hogy honnan hallottam róla.Ebben az évben nagyon sok sorozatomat fejeztem be(ezekről nemsokára készítek egy bejegyzést), ezért választottam ezt a sorozatot, hiszen ennek még csak a vége sincs meg, pedig a 13.évadnál járunk. Csak egy pár részt láttam belőle,szóval nem tudok róla nagyon sokat mondani. Mindenesetre a Sorozatbarátos leírása: A két testvér, Sam és Dean nem is sejtik, milyen veszélyes kalandra vállalkoznak, amikor nekivágnak, hogy felkutassák apjukat, akivel hosszú idő után végre sikerül felvenni a kapcsolatot. Sam Winchester (Jared Padalecki) mindent megtesz, hogy felderítse családja hátborzongató történetét. Ellentétben bátyjával, Deannel (Jensen Ackles), Sam visszautasítja a családfő megszállott kutatását, hogy leleplezze a bűnös erőt, amely elvette az anyjuk életét.
Apjuk titokzatos telefonüzenete egy kaliforniai városba vezeti a Winchester testvéreket, ahol megmagyarázhatatlan halálesetek tartják félelemben a lakosokat. Hamarosan szembe kell nézniük a helyi legendával, a fehér ruhás hölggyel, a kísérteties és gyönyörű stoppossal, aki a környék útjain vándorol éjszakánként, fiatal férfiakat csábítva a halálba. Egy teljesen újszerű, borzongató világba viszi őket a végzetük, ahol megmagyarázhatatlan jelenségekkel kell szembenézniük. A veszélyes túlvilági küldetés Coloradóból indul és Nebraska kietlen tanyavilágába, Wisconsin elszigetelt tavaihoz vezet, ahol a természet törvényei fenekestől felfordulnak. A hagyomány szó szerint életre kel, a rémtörténetek, babonák teremtményei megelevenednek, s rettegésben tartják a vidéket.

The Crown:


Az első két évadot egy hét alatt néztem meg a nagymamámmal, amikor is beteg voltam. Gyönyörű volt. Egyszerűen imádtam az egészet. Fülöp herceg a vilgág legjobbja! Miután megnéztem a 2 évadot, nem tudtam már egyszerűen ,,csak" egy uralkodóként gondolni Erzsébet királynőre. Rendkívül várom a 3.évadot. Sorozat barátos leírása: A The Crown című sorozat történetének középpontjában a 25 éves II. Erzsébet királyné áll. A fiatal nő vállaira komoly teher nehezedik, ugyanis át kell vennie a világ leghíresebb és leghatalmasabb monarchiájának vezetését, és jó kapcsolatot kell kialakítania az ország ikonikus miniszterelnökével, Winston Churchillel. A Brit Birodalom hanyatlik, a világpolitikában zűrzavar uralkodik, azonban amikor új királynő kerül a trónra, új korszak veszi a kezdetét. Peter Morgan zseniális, hosszú évek kutatása során kiérlelt forgatókönyve merész őszinteséggel tárja elénk II. Erzsébet életútját.




Trónok Harca:

Trónok harca (Game of Thrones) sorozatA sorozatot a nagy hype miatt kezdtem el nézni, és mert tényle MINDENKI erről beszélt és dicsérte. Nekem is tetszik, bár nem imádom az egészet. Remélem azért lesz még jobb. Jelenleg nemsokára végzek a 2.évaddal. Szerintem ezt a sorozatot mindneki ismeri/nézi vagy legalább hallott már róla. De ha nem, akkor a sorozat barátos leírással tudnék szolgálni: George R.R. Martin nagy sikerű, A tűz és jég dala című regényciklusának első kötete sorozat formájában, amelyben két nagyhatalmú család vív halálos harcot a Westeros Hét Királyságának irányításáért, a Vastrónért.





Red Band Society sorozatRed Band Society: 


Rendkívül rég óta szerettem volna elkezdeni ezt a sorozatot,csak arra a döntésre jutottam,hogy addig nem, ameddig nem zárok le egy pár eddig futó sorozatomat.  Mivel ez megtörtént, elkezdtem nézni. Még csak egy pár részt láttam, mégis kijelenthetem, hogy ez az egyik kedvenc sorozatommá vált. A sorozatbarátos leírása:,,A történet, amely egy kórház gyerekosztályán játszódik, attól lesz igazán különleges, hogy egy 12 éves, kómában fekvő fiú tálalásában ismerkedhetünk meg az osztály lakóival: a rákkal - és egyéb halálos betegségekkel - küzdő fiatalok (Griffin Gluck, Charlie Rowe, Nolan Sotillo) hétköznapjaival."

Ennyi lett volna mára. Nemsokára újra írok,
Margaréta Blogger

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése