2017. október 19., csütörtök

Végre itt az Ősz! Book Tag




Sziasztok!
Ma újra egy könyves bejegyzést hoztam számotokra. Ezúttal egy Book Tag-et. A tag-et Réta bloggerina blogján láttam, elolvastam és meg jött a kedvem, hogy én is kitöltsem. Egyébként itt tudjátok elolvasni a bejegyzését.Próbáltam olyan könyveket említeni, amikről még nem írtam.Lássuk is:

Ősszel a levegő friss és üde
Egy érdekes,friss világban játszódó könyv:

Kerstin Gier-Rubinvörös(Időtlen szerelem 1.)

A könyvet augusztusban olvastam a Mini Könyvklub céljából. Készítettem róla egy értékelést is,amiben írtam a véleményemről. Nemsokára folytatni fogom a triológiát. Valószínűleg rögtön azután, hogy befejeztem azt, amit most olvasok, ami nem más, mint a Lelkek Könyvtára Ramson Riggs-től.


A természet gyönyörű, de egyúttal haldoklik is

Egy könyv,ami gyönyörűen van megírva,de egy nagyon nehéz témát dolgoz fel, például betegség,gyász:

Rendkívül nehéz volt választanom, hiszen rendkívül sok ilyen témájú könyvet olvasok, és ebből következik az, hogy a kedvenceim is ebből a témából kerülnek ki legtöbbször. Én mégis ezt a könyvet választottam, hiszen úgy érzem nem beszélek eleget erről a könyvről itt,sőt szerintem még sosem említettem. Ez pedig a Kedves Halottak! Ava Dellaira-tól. A könyv főszereplőjének nemrég meghalt a nővére, és épp ezért el kezd leveleket írni fiatalon meghalt hírességekhez.Tavaly olvastam ezt a könyvet, rendkívül tetszett is, sírtam is rajta eleget.Ajánlom mindenkinek,hiszen ez pluszban még egy LMBT könyv is,ahol zene ajánlások vannak a könyven keresztül.





Az ősz egyet jelent az iskola kezdéssel

Egy non fiction könyv,amiből valami újat tanultál:

Bevallom őszíntén utána kellet néznem annak, hogy egyáltalán olvastam-e valaha ebben a kategóriában valamit. 2 könyvet találtam, mindkettőt a suli miatt kellett elolvasnom. Én azt a könyvet választottam,ami rendkívül közel került a szívemhez, ez pedig nem más, mint a Hajnali Láz Gárdos Péter-től. A könyvről irtam egy értékelést is, ahol kifejtettem, hogy miért is tartom lenyűgözőnek ezt a regényt.A könnyvel kapcsolatban annyit, hogy az író a saját szüleinek szerelmi történetét írja le. A történet pedig a II.Világ Háború után játszódik, ahol a főszereplők kórházban vannak, mint zsidó túlélők. Ha ez nem győzött meg téged arra, hogy elolvasd, akkor nem tudom mi.


Hogy ne fázzunk annyira,legyünk a szeretteink közelében

Egy könyvbéli család/barát/háztartás/baráti társaság,aminek szívesen lennél a tagja:

Ahogy elolvastam a címet egyből beugrott három társaság is. Az első Harry-Ron-Hermione a Harry Potterből, a másik pedig a Shiver-es társaság, a harmadik pedig az, amit most példaként fogok használni. Ez pedig Maggie Stiefvater másik sorozata, a Hollófiúk.A könyvet tavaly márciusban olvastam el egy nap alatt,ami azért elég durva, hiszen a könyv nem a legvékonyabb. Ez is bizonyítja azt, hogy mennyire jó könyvről beszélünk.A történetet most nem szeretném kifejteni, hiszen rendkívül bonyolult. A lényeg, hogy egy baráti társaságról szól, ahol 1 lány és 4 rendkívül helyes fiú van. Kérlek, azért ezt ki nem irigyli?



Mindenütt hegyekben állnak a falevelek

Mutass egy képet egy színekben játszó "könyvhegyről"!

Nem vagyok egy nagy könyves fotós, szóval ez a feladat, most meg mozgatott.Nem vagyok hozzászokva az iyen fajta dolgokhoz, szóval ez a max amit ki tudtam hozni a képből. Gondolkoztam rajta, hogy elkezdjek-e ilyeneket posztolni az Instgrammomra, hiszen jelenleg egy darab kép van fent, az is rólaml,szóval nem valami sok. Na mindegy.


Egyre hamarabb sötétedik

Egy sötét,félelmetes történet:

Egy olyan könyvet választottam,ami tökéletes választás sokatok számára.Méghozzá Mara Dyer eszmélését Michelle Hodkin-től. A könyvet egy éve olvastam,mégis emlékszem arra, hogy mennyire kapkodtam a fejem a történet közepette.A főszereplőnek amnéziája van és olyan dolgokat lát, amiket senki más nem. A moly.hu-s leírása fantasztikus: ,,Mara Dyer azt hiszi, az élete furcsább már is nem lehet, miután egy kórházban tér magához, és nem emlékszik, hogy került oda. Pedig lehet.Amnéziája ellenére meggyőződése, hogy a barátait megölő, őt viszont titokzatos módon életben hagyó baleset nem egyszerű véletlen volt. Tényleg nem.
Nem hiszi, hogy mindazok után, amin keresztülment, lehet még szerelmes. Nagyon téved.

Egyre hidegebb van

Egy rövid,szívmelengető olvasmány,ami felvidít egy hideg,esős napon:

A válaszon most tényleg nagyon hosszú ideig kellet gondolkoznom. Tudnék ajánlani kis,rövid 60 oldalas könyveket, de most mégsem ezt teszem. Számomra a hideg,esős napokról mindig a Harry Potter jut eszembe, ezért is választotam most a Legendás állatok és Megfigyelésüket természetesen J.K.Rowlingtól.A könyv egy forgatókönyv, ez teszi lehetővé azt, hogy akár egy óra alatt el lehet olvasni.A könyvből készült is egy film, aminek újranézéséhez legjobb dolog az, ha elolvassuk a könyvet,hiszen olyan mintha lepörögne a fejünkben a film ebben az esetben pedig főképpen. Csak ajánlani tudom a könyvet. Ha megvettétek a könyvet ne felejtsétek el megnézni mi van a borító alatt.



Az ősz minden évben újra eljön

Egy könyv,amit szívesen újra olvasnál:

Az a nagy mocskos igazság, hogy a könyvet nem olvastam 2 éve. Akkor elolvastam, imádtam, kedvencemnek jelöltem. De azóta mégis eltelt egy csomó idő,amióta csak ott van a kedvenceim között úgy,hogy mostmár nem is emlékszem rá teljesen. Terveztem, hogy újra olvasom ezt a könyvet, aminek a címe Egy különc srác feljegyzései -Stephen Chboeky-től. A történetre csak nagy vonalakban emlékszem, azokat vázolom nektek. Van ez a srác Charlie, a legjobb barátja öngyilkos lesz, ő pedig újra barátokat szerez, egy srácot, aki meleg, és egy lányt, aki felé több érzést kezd el táplálni, mint kellene.




Az ősz tökéletes arra, hogy bekuckózzunk valahova és olvassunk

A kedvenc kellékeid egy kényelmes,kuckózós olvasáshoz:

Szinte mindig az ágyamban olvasok lefekvés előtt. Ekkor betakarózok a vastag takarómmal, meggyújtok egy gyertyát és esetleg teát iszogatok. Nem szoktam enni miközben olvasok, hiszen nem szeretnék semmit összekenni. Általában a közelemben szokott lenni egy post-it is, ha esetleg meg szeretnék jelölni valamit és a füzetemet is, amibe az értékeléshez szükséges idézeteket írom le.


Ennyi lenne. Imádtam ezt a Book Tag-et. Remélem új dolgokat tudtatok meg rólam, vagy ajánlottam nektek pár új igazán jó könyvet. Nem tudom ki töltötte ki a BookTag-et és ki nem,mindenesetre töltse ki akárki akinek kedve támadt hozzá. Ha pedig kitöltitek,írjatok kommentben, vagy molyon és szívesen elolvasom.Nemsokára írok. Addig is Sziasztok,
Margaréta Blogger

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése