2017. október 15., vasárnap

Miért nem olvasok annyit mostanság?

Sziasztok!
Bizonyára észre vették már, hogy az elmúlt három héten jelentősen csökkent a könyves bejegyzésem. Ebben a bejegyzésben pedig arról szeretnék írni, hogy ez miért van

Képtalálat a következőre: „watch series we heart it”Mint már az előző bejegyzésemben írtam 16 évessé váltam nemrég.Ebből következik az, hogy gimnazista vagyok.Előző évben nyelvi előkészítőre jártam,ahol 11 angol és 7 db Francia órám volt egy héten. Abban a évben nem tanultam kémiát, földrajzot és törit sem.Nem volt sok tanulni valóm, szóval rengeteget tudtam olvasni/sorozatot nézni.Ebben az évben pedig ilyen nem nagyon van.Ez az egyik oka, hogy nem olvasok annyit.

Képtalálat a következőre: „friends we heart it”
A másik oka,pedig egy kicsit bonyolultabb.Az előző évben rendkívül sok időt töltöttem a szobámban, egyedül,olvasva.És úgy döntöttem, hogy ez így nem mehet tovább. Természetesen szükségem volt arra is.De ezért most eldöntöttem, hogy kevesebbet fogok olvasni. Nem azért, mert nem szeretek most már olvasni,nem is azért mert most már gáznak tartom vagy ilyenek. Az olvasás mindig is fontos része lesz a napjaimnak, sosem fogom kevésbé jónak tartani.Szóval semmi ilyenről szó sincs. Csupán annyiről, hogy kicsit többet fogok barátkozni, társaságba járni. Ez eddig megy is. Hiszen ezt a bejegyzést is a buszon írtam, amivel épp a sulimmal mentünk Pozsonyba, egy egynapos kirándulásra.

A harmadik oka, pedig az, hogy nincs rá időm. Tudom,tudom, arra van időnk, amire szakítunk, de én úgy döntöttem mégis,hogy nem fogom erőlteltni.Ha épp van kedvem, akkor olvasok. Ha nincs, akkor nem. Nem fogom erőltetni, azt amit hobbiként csinálok, csak azért,hogy meg legyen idén is a 100 db elolvasott könyvem.

Ennyi lenne az összes indok, amit most így össze tudtam szedni.Remélem tetszett nektek ez a bejegyzés.Csütörtökön jelentkezem.
Addig is sziasztok,
MargarétaBlogger

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése