2017. szeptember 28., csütörtök

Kedvenc Albumjaim

Sziasztok! Mára egy különleges bejegyzéssel készültem számotokra, hiszen ez a poszt most nem Könyves Poszt lesz, hanem egy Zenés poszt.Mint már a címből is kiderült, ez a poszt a Kedvenc Albumjairól szól. Az albumok nincsenek sorrendbe. Lássuk is:

1. Ed Shearen-Divide
Képtalálat
Az albumon lévő számok: 

Az album nagyon kedves számomra, az összes szám meg van a telefonomon. Van, amikor ezt az albumot hallgatom több napon keresztül is. Gyönyörű számok változatos stílusban.
A kedvenc számaim az Albumról: Galway Girl,Supermarket Flowers,Barcelone


Képtalálat a következőre: „birdy birdy album”


2.Birdy-Birdy
Az albumon lévő számok:


Birdy nem annyira ismert lány,sajnos. Sokan hallották már a dalait, de nem ismerik az előadót. Fiatal és rendkívül tehetséges.
A kedvenc számaim az albumról: Skinny Love,People Help The People,Without a Word,Terrible Love

Képtalálat a következőre: „harry styles album”
3.Harry Styles-Harry Styles
Az albumon lévő számok:




Harry Styles a One Direction-ben nem volt nagy kedvencem, de ez által igen. Nagyon nehéz kedvenc számokat választani róla, mert mindegyiket nagyon szeretem.
Kedvenc számaim az albumról: Two Ghost, Caroline, From the dining table, Ever Since New York


Képtalálat a következőre: „susan boyle i dreamed a dream”4.Susan Boyle-I dreamed a Dream:
Az albumon lévő számok:



Tudom elég furcsa, hogy egy Harry Styles album után egy komolyabb, felnőttesebb albumot említek. De számomra ez az album, a megnyugvást, és az otthont jelenti, ezért nehéz is kedvencet választanom, de mégis megteszem.
Kedvenc Számaim az albumról: I dreamed a Dream, How Great Thou Art, You'll See, Who I was born to be
Képtalálat a következőre: „kodaline in a perfect world”

4.Kodaline-In a Perfect World
Az albumon lévő számok:
Az együttes sokáig nem volt ismerős nekem, úgy értem,hogy ismertem a dalaikat, de nem tudtam pontosan az együttes nevét. Majd megismertem és megimádtam.
Kedvenc Számaim az Albumról:All I want, High Hopes,Brand New Day,All comes Down



Képtalálat a következőre: „the chainsmokers memories do not open”5.The Chainsmokers-Memories: Do Not Open
Az albumon lévő számok:
Imádom a Chainsmokers duót. És nem csak a pár nagyon ismert számot tőlük. Hatalmas alum lett, szerintem. 
Kedvenc számaim az albumról:Young,My Type,It won't kill Ya,Setting Fires


Képtalálat a következőre: „dear evan hansen”6.Dear Evan Hansen OBC Soundtrack
Az albumon lévő számok:

Az albumot az egyik BookTube-s lány által ismertem meg, aki az egyik videójában ajánlotta(a dash of ash) Egyből meggyőzödött. És azóta is imádom.
Kedvenc számaim az albumról: Sincerely,Me , If I could tell her, You will be Found, Words Fail

Képtalálat a következőre: „one republic native”7.One Republic-Native
Az albumon lévő számok:

Az együttes már nagyon rég óta a kedvencem. Egyszer majdnem el is jutottam egy koncerjükre. 5-6. koromban megszállottjuk voltam.
Kedvenc Számaim az Albumról:What You Wanted, I Lived, If I lose Myself, Life In Color


Ennyi lenne mára. Remélem tetszett ez a bejegyzés. Nemsokára még írok. Kitartást mindenkinek a sulihoz/munkához.
Margaréta Blogger

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése