2017. szeptember 6., szerda

August Wrap Up

♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥
Sziasztok!
 Egy újabb hónapnak ért vége, és ezzel a nyárral. Nem rég mondtam, hogy egy új bejegyzés típust vezettem be a blogomra, a Wrap Up-okat, amik egy kis összefoglalások könyv/film/sorozat témájában, de ha még többet megszeretnél tudni erről,akkor itt ezt megtudhatod, és a Júliusi Wrap Up-omat is egyben.
Egy unatkozós délutánon kezdtem el, nem is tartott tovább egy óránál ennek a könyvnek az olvasása.Mindenesetre nagyon vicces volt, szóval 3/5


Ez a könyv, régóta szerettem volna elolvasni, éreztem, hogy tetszeni fog, de azt nem tudtam, hogy ennyire. Az egyik legjobb könyv(talán a legeslegjobb), amit idén olvastam. Nem sokára értékelést írok róla(remélhetőleg), amit majd itt olvashattok el. Természetesen, mivel kedvenc lett:5/5*


Sarah J.Maas könyvei nagyon sokáig tartanak, hogy elolvassam, így nagyon régóta halogatom, de most bent volt a könyvtárban, ki vettem. Fantasztikus volt.4,5/5
Az utolsó könyv, amit a Mini Könyvklub 7.re olvasok,szóval készítettem hozzá egy értékelést,amit itt olvashattok el.

Imádom a Párválasztó sorozatot, szóval rendkívül örültem, amikor végre volt időm és kedvem, hogy elolvassam ezt. Egyáltalán nem csalódtam, csodás volt:5/5 WOW

Egy aranyos kis,rövid történet. Nagyon tetszett, egy-két órát eltöltöttem vele.Tetszett, hogy egy 12-13 éves lány nyarát láthatjuk, mert ez elég ritka a könyvekben.Jó volt látni, azt, ahogyan kezdi felfedezni a világot.4/5

Nehezen beindulós, rövid, jó olvasmány. Imádtam,hogy rengeteg macska található ebben a könyvben. 4/5

Phú... Egy választható olvasmány, amit nem szerettem. Annyira hosszú,vontatott történet volt, hogy ilyet még sose láttam. Be kell valljam, a 280.oldalon abba hagytam, mivel már láttam a filmet, és úgy érzem, az bőven elég volt ebből. Sőt még több is, mint amire nekem szükségem van.2,5/5
Az utolsó előtti kötelező. Végre nem sokára vége lesz a kötelezők olvasásának idejének. Nagyon nagyon nehéz volt elolvasni, ezért csak 3.éneket olvastam el belőle, és inkább filmet néztem. Hupssz. 

Olvasásosom Augusztusban(Vélemény)
Előző hónapban 15 könyvet sikerült elolvasnom, ebben a hónapban, sajnos csak 9 könyv sikerült, amivel elégedett is vagyok. Ebből 2 Képregény volt, 2 könyvet félbehagytam,1 Hatalmas könyv(Sarah J.Maas) és 3 rövid nyári romantikus kötet. Mindenestre elégedett vagyok, bár a hónap végére egyre kevesebbet kezdtem el olvasni,amihez rendkívül hozzájátszik az, hogy nemsokára újra iskola lesz, és arra kellet készülnöm.

Filmek,amit ebben a hónapban néztem:


Legjobb barátnőmmel néztük meg, és sokkoló tény: Ő ezt első alkalommal látta.Imádtam, mint az első alkalommal is, amikor láttam.5/5*


Egy napra rá, hogy elolvastam a könyvet, egy barátnőmmel moziztunk és megnéztük a filmet.Egyáltalán nem csalódtam,sőt ez is a kedvencemmé vált. 5/5*

Az első fekete-fehér film, amit a nagymamámmal és a testvérével néztünk meg. Nagyon tetszett.4,5/5

Egy nagyon aranyos kis rövid film volt. Imádtam, remélem minél több ember megnézi. 5/5*


Ez a film régóta várólistámon volt, szóval örültem, amikor megláttam,hogy fent van a neten. Kimondottan tetszett, ahogyan az étkezési zavarok bemutatásra kerülnek. Eli egy rendkívül érdekes karakter,imádtam őt,,ahogyan Luke-ot is(őt még jobban).Fantasztikus volt. 5/5


Nem voltam csalódott a filmben, pedig azt hittem az leszek, hiszen nem tudtam, hogy mégis mit tudnak még kihozni ebből.Imádtam, sokat nevettem rajta.4,5/5

A második fekete-fehér film,amit megnéztem, és az első aminek a főszereplője Audrey Hepburn. Régóta szerettem volna a színésznőt megnézni egy filmben, biztosan nézni fogok még tőle filmeket.4,5/5

A legjobb barátommal néztem meg ezt a filmet, aki maga is egy gamer,ahogyan a filmben lévő főszereplő is az.Egy tipikus Adam Sandler film, sokat nevettem rajta. A kedvencem a filmben, a kis narancs lény. 4,5/5

A kötelező olvasmány olvasása helyett úgy döntöttem, hogy inkább megnézem filmben. 14 oldal jegyzetem van a filmből.A másfél órás filmet nagyjából 10 óra alatt néztem meg, mivel jegyzeteltem.De, túl vagyok rajta. Tetszett ez a feldolgozás, de legjobban az tetszett benne, hogy értettem, miről szól a történet. 4/5



Sorozat részek, amiket ebben a Hónapban néztem meg:
6x11-6x15: Végre újra vannak Teen Wolf részek! Rendkívül megörültem neki. Imádtam az eddig látott részeket, ám azért hiányzik Stiles, nagyon is.5***/5


2x18-2x20:WOW! Egy fantasztikus évadzárót láthattunk. Annyira boldog vagyok, avval,ahogyan végül alakult a sorozat utolsó 3 része. Mindegyiket külön-külön imádom.5**/5

5x13-5x24: Befejeztem ezt a sorozatot.Imádtam egy ideig, majd Jenna idegesítő lett, és végül már csak a végét akartam volna megtudni. Matty és Jenna kapcsolata először aranyos volt, utána imádtam, a végén pedig nagyon elhúzottá vált, sajnos.Jenna szenvedései miatt a végén 4/5 adok neki, mert végül is tetszett.

1x01-1x02:Legjobb barátommal néztem, nem nagyon értettem, majd lehet idővel jobb lesz, ha folytatom. Egyenlőre még nem tudom.2/5
2x01-2x08:Tetszik, értem a Felhajtás körülötte,nemsokára folytatom.4/5


1x01.Nem tetszett, még nem tudom, hogy szeretném-e folytatni vagy nem.2/5


Véleményem a filmes/sorozatos élményeimről:

Ritka, hogy ennyi filmet nézek. Ez volt az első alkalom, amikor ennyi filmet megnéztem egy hónapban.9 film, amiből 2 fekete-fehér, 1 minifilm,1 kötelező,1 animációs,1 Netflix eredeti film, 1 vígjáték, 2 romantikus. Nagyon nagyon elégedett vagyok a filmes élményeimmel. Sorozatokból 6 félét néztem. 2 animét,3 természett feletti és egy MTV eredetit.Ezzel is rendkívül meg vagyok elégedve, bár jobb lett volna, ha még több sorozatot nézek, de nem baj.

Véleményem a Hónapról:

Rendkívül sok helyen jártam ebben a hónapban. Nagyon sok élményem lett, sokat nevettem, szóval egy fantasztikus hónapot hagyok magam mögött. Ez volt a nyár utolsó hónapja is, szóval annak is vége. Mire ezt posztolom már Szeptember is van, nagyon gyorsan eltelt ez a nyár, és rettentően jól is telt.Mindenkinek gyönyörű nyár lezáró programot kívánok mára, és sok sikert a sulival kapcsolatban!

Nemsokára írok, Addig is sziasztok,
Margaréta Blogger
♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése