2017. augusztus 31., csütörtök

Kerstin Gier-Rubinvörös(Időtlen szerelem 1.) Értékelés

Sziasztok!
 Mára egy könyv értékeléssel készültem számotokra. A könyv nem más mint a Rubinvörös Kerstin Giertől. Ez pedig az első része az Időtlen szerelem triológiának. A könyvről való fontos információkat megtaláljátok itt.

Mint tudjátok az előző 3 hónapban minden hónapban hoztam egy értékelést egy könyvről,amit a 7.Mini Könyv klubra olvastam. Ez is azok a könyvek közé tartozok, avval a különbséggel, hogy ebben a hónapban szabadon választhattunk, annyi kikötéssel, hogy fantasy könyv legyen.Az első hónapban  Gaura Ágnes-A Vámpírok Múzsája című könyvet olvastuk, amiről itt található a értékelésem.A másodikban Lev Grossman- A Varázslók könyvet fedeztük fel együtt(értékelés itt),a  majd a harmadik hónapban Naomi Novik: Rengeteg című könyvét olvastuk(értékelés itt)
Szóval ebben a hónapban a fent már említett könyvet olvastam. Nehéz választás volt eldönteni, hogy mégis milyen könyvel zárjam a  7.klubos olvasmányaimat. Azért is választottam ezt, mivel szinte mindenki imádta, aranyosnak tartotta, és egy ,,Guilty Pleaser" olvasmánynak mondta. Nekem amúgy is magas volt az elvárásom, hiszen Kerstin Gier másik triológiáját( A Silber triológia) nagy kedvencem. Egyébként a második részről való gondolataimat itt el is olvashatjátok. Nem sok mindent tudtam a könyvről, és arról sem,hogy miről lesz szó,ami pedig nem túl gyakran esik meg velem.Mindössze annyit tudtam a könyvről, hogy ez egy triológia, és a főszereplő srác neve továbbá ez egy időutazós történet. A könyv borítója egyszerű,de nagyszerű, szépen kidolgozott és rendkívül részlet gazdag, ahogy azt Kerstin Gier magyar borítóinál meg is szoktuk.
A borító

Imádtam a könyvben azt,hogy Gwendolyn(a főszereplő) és a legjobb barátnője Leslie, imádnak filmeket nézni, sokat egyszerre, és néha leveszik a filmről a hangot és ők szinkronizálják. Ez egy olyan dolog, ami rendkívül élethűvé tette a szereplőket, sőt még kedvet is csinált nekem ahhoz, hogy egyszer én is úgy nézzek egy filmet.Szerintem ez egy fantasztikus nyári olvasmány, ami rendkívül jó arra, ha az ember "reading slump"-ban, azaz olvasási válságban szenved épp. Nemsokára biztosan elkezdem a második részt is, kiváncsi vagyok hogyan folytatódik tovább a történet. Összeségében nagy elvárással ugrottam neki, de szerencére nem csalódtam. 4/5-re tudom pontozni, mert még sem lett a kedvencem, de tetszett, nagyon is. Csak nem érzem azt, hogy Úristen! Erről akarok beszélni full 24-be, mi fog történni, Jesszus! , ahogyan azt az írónő másik könyvénél érzem, akárhányszor amikor felveszem vagy elgondolkozok rajta.
Kapcsolódó kép
Az gáz, ha ez a kép a Pokoli Szerkezetek triológiára emlékeztet Cassandra Clare-től?

Ennyi lett volna mára.Köszönöm, hogy elolvastátok. Nemsokára újra jelentkezem. Addig is Sziasztok, 
Margaréta Blogger



Ui: Hogy tetszik nektek a Blog Új háttere? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése