2017. szeptember 24., vasárnap

Top 5 Kedvenc Íróm

Sziasztok!
Mára egy különleges bejegyzéssel készültem számotokra. Ebben a bejegyzésben pedig megtudhatjátok a 10 kedvenc írómat.Sorrendet nem állítok fel, mivel egyaránt szeretem őket. Lássuk:

- J.K.Rowling: 

Pictures 325Szerintem senkinek nem kell bemutatnom az írónőt. Azt is mindenki tudja, hogy miről híres. Nagyon hálás vagyok neki, amiért megírta ezt a fantasztikus sorozatot, és amiért egy olyan helyet teremtett, amiben mindenki jól érezheti magát. Köszönöm neki, hogy akármikor gondolok a Harry Potter sorozatra, boldog vagyok. Hálás vagyok neki azért,mert akárhányszor szomorú vagyok, tudom, hogy egy film/könyv a Harry Potterből rögtön felvidít.Köszönöm neki, hogy ennyi barátot kaptam általa. Azért is ő felelős, hogy ennyi gyönyörű példaképet kaptam, akikre felnézhetek, és akiket nagyra becsülhetek. Az ő könyvei által megtanultam, hogy egy ember nem mindig rossz, az emberek jóknak születnek, max. a cselekedeteik rosszak. Draco Malfoy példáján láthattam, hogy rossz cselekedeteket az az ember követ el, akinek nincs választása,majd ugyanúgy az ő példáján láttam azt is, hogy hogyan kell ebből ki lépni. Sirius példáján láttam, hogy nem mindig jó az embernek az, ha előre ítélkezik. Hermione által megtanultam, hogy az okosság nem gyengeség, és nem kell takargatni. Luna által megtanultam, hogy nem baj, ha különc vagy.Ron által megtanultam, hogy nem baj, ha nem te vagy mindig középpontban. Harry Potter által pedig megtanultam, hogy sosem szabad feladni.Köszönöm.

-John Green:

Képtalálat a következőre: „john green”
A könyvei számomra olyanok, mintha valaki a szívemből beszélne. Egyszerűen sok gondolatomat látom vissza mondatként. A Csillagainkban a Hiba(Mint már mindenki tudja) a legeslegjobb dolog ami valaha történt velem. Emlékszem rá, hogy először a Film előzetesét láttam. Egyszer. Majd mégegyszer. Majd egyszer csak azt vettem észre, hogy legalább 14x megnéztem egy nap alatt.Mire már a moziban ültem, minden gondolatot tudtam.Nem tudom neki elégszer megköszönni azt, amit a Csillagainkban a Hiba adott számomra. A Papírvárosok által megtanultam, hogy néha jobb, ha az ember egyedül van. Alaska nyomában által megtanultam, hogy az Élet egy Labirintus. Katherine a Köbön által pedig megtanultam, hogy jó, ha az ember röhög, még akkor ha a legszívesebben sírna.A Will&Will pedig megtanított arra, hogy azért mert mások vagyunk. nem az jelenti, hogy nem érünk annyit mint a másik ember. Alig várom, hogy elolvassam a következő könyvét,ami a Turtles All The Way Down címet kapta.


Pictures 190

- Stephenie Meyer:

Az írónő, akinek imádom a könyv sorozatát, az Alkonyatot. Sokan nem szeretik, kiszámíthatónak tartják és butaságnak. Számomra a történet teljesen más jelent. Imádom, hogy mindig ott van számomra ez a történet. Ha úgy gondolom, hogy az élet lapos, és nem vár rám semmi csoda, csak felveszem az egyik részt, és rájövök,hogy ez nem igaz. Bella olyan, mintha én lennék. Minden cselekedetével,mondatával engem mutatnak be.Amikor pedig Edwardot látom, akkor látom meg, hogy milyen is egy srác, aki igazán hozzám való. Az Alkonyat sorozat a teljes kiskamasz korom. 9-10 éves korom óta megszállott rajongó vagyok. Régen minden évben láttam az első részt nagyjából 3 alkalommal. Mostmár addig juttam, hogy 1x biztosan megnézem az összes filmet, ha nem többször. Nagyon köszönöm neki, hogy megírta ezt a sorozatot, mindig megmosolyogtat, és arra késztet, hogy higyjek magamban és abban, hogy mindenkire vár egy csoda.


-Leiner Laura:

Képtalálat a következőre: „leiner laura”Az írónő, akinek a könyvei miatt kezdtem el olvasni nagyon. Valójában nagy példaképnek tartom őt, úgy is mint ember, úgy is mint író. Szerintem egy fantasztikus ember, hiszen sosem szállt a fejébe a hírnév. Az összes SzJG találkozón kedves a rajongóival, facebookon és mindenféle szociális médián. Szeretném neki megköszönni azt, hogy megírta a Szent Johanna Gimi sorozatot, amit én nagyon szeretek a mai napig is.Köszönöm, hogy mindig nevetek a poénjain, hogy barátokra lelek a könyveiben. Hogy átérezhetem azt, amiket ők érezhetnek, hogy választ kapok a kérdéseimre. Mindent köszönök. 




Kapcsolódó kép- Cassandra Clare:

Egy fantasztikusan kedves írónő, akinek nagyon jó könyvei vannak. Köszönöm neki, hogy egy második családot kaptam a könyei által, és rengeteg barátot. Jace és Clary szerelme rádöbbentett arra, hogy igaz szerelem igen is létezik. Simon Lewis megtanított arra, hogy hogyan fogadjam el a rossz dolgokat. Magnus&Alec történetével sikerült rájönnöm, hogy nem kell valakivel örökké együtt lenned,elég a a 60+ év is, akkor ha igazán szeretitek egymást. Valentine által megtanultam, hogy a gonosz emberek egy hibás gondolat után mennek, aminek ellenkezőjéről nem is érdemes meggyőzni őt. Sebastian által megtanultam, hogy a gonosz cselekedetek nem mindig jár együtt avval, hogy az embernek nincsen szíve.Az alvilág által megtanultam, hogy hinni kell abban és tenni kell azért, hogy minden ember egyforma jogokat kapjon.



Remélem tetszett ez a bejegyzés. Nemsokára jövök egy másikkal, addig is sziasztok,
MargarétaBlogger


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése