2017. szeptember 14., csütörtök

Harry Potter Tag

Sziasztok!
Mára egy Harry Potter tag-ot hoztam számotokra. Senki sem hívott ki,de nagyon tetszett, szóval megcsinálom. A kérdéseket Dorkaparás honlapjáról nézem,amihez a linket itt találjátok meg.Remélem tetszik majd nektek. Kezdjünk is neki:

Képtalálat a következőre: „harry potter tumblr”1.Kedvenc Könyv?

Már most ilyen nehéz kérdést nekem? Na jó.... Természetesen mindegyiket imádom, de a kedvencem a Titkok Kamrája. Szerintem fantasztikus lett. Imádtam olvasni ezt a részt.

2.Legkevésbé kedvenc könyv?

A Főnix Rendje.Ez a rész nekem nem annyira jön be. Annyira érdekes, de a többi könyvet egyből felidézem, ha ránézek, de ezt nem. Nem is nagyon van meg, hogy mi volt benne. Annyira emlékszem, hogy ebben a részben volt Sipor.

3.Kedvenc Film?

Az első rész nagyon kedves a szívemnek,amiért akkor ismerjük meg Roxfortot. Ugyanúgy szeretem a harmadik részt(Azkabani Fogoly) és az utolsó részt(A halál ereklyéi). Nehéz választani közülök. de ha azt kell választanom, amit a legtöbbször láttam akkor az a Azkabani Fogoly.


4. Legkevésbé kedvenc film?

Titkok Kamrája. Nagyon nagyon félek a pókoktól, szóval az a jelenet nagyon félelmetes számomra. Kicsiként még a Baziliszkustól is féltem,de azt már meg tudom nézni. (A pókos részt még mindig nem)

5.Kedvenc Idézet?

Kapcsolódó kép,,Dobbynak nincs gazdája, Dobby szabad manó!"
,,Én pedig Malfoy vagyok. Draco Malfoy."
,,It's LeviOsa, not LeviosA."
Nagyon sok kedvenc idézetem van, de legyen most ide ennyi elég

6.Kedvenc Weasley?

Ron. Imádom Fred&George-t is,de számomra Ron a legjobb. Egyszerűen imádom a srácot.

7.Kedvenc női Karakter?

3 fő kedvencem van: Hermione, Luna és McGalagony professzor. Mindhárman kiállnak magukért és tesznek azért, hogy elérjék a céljaikat.


8.Kedvenc Gonosz Karakter?

Hiába imádja mindenki Bellatrix Lestrage-t, én egyszerűen ki nem állhatom a nőt. Nem is értem, hogy miért szereti őt mindenki. Én imádom Draco-t. Ő a kedvenc szereplőm az egész filmben.

Képtalálat a következőre: „harry potter tumblr draco”
,,To me Draco Malfoy isn't the "boy who made all the wrong choises",
he's the  boy who didn't have the choice".

9.Kedvenc Férfi Karakter?

Megint csak 3 kedvencem van. Draco Malfoy,Ron Weasley és Neville Longbotton.

10.Ki a kedvenc Tanárod/Professzorod?

McGalagony professzor és Hagrid. Számomra ők nagyon kedvesek, egyszerűen imádom őket.


Melyiket választanád?

A)Megmosni Piton haját           vagy           B)eltölteni egy napot Lockhart hencegését hallgatva?
Ajjaj.. Már megint egy ilyen fantasztikus kérdés. Egyiket sem. Piton haját ugyan nem mosnám meg, de Lockhart hencegését sem hallgatnám szívesen. De én mégis Piton haját választom. DE! Csak azért, mert Lockhart-ra nagyon ideges lennék és valószínűleg valamelyikünk nem élné túl azt a találkozást, és nem nagyon van kedvem az Azkabanba kerülni gyilkosságért.

A)Egy lelkes Bellatrix-al?           vagy     B) Egy dühös Mollyval párbajoznál?Bellatrix-et utálom, biztosan végeznék vele. Mollynak pedig a világért nem tudnék ártani, szóval inkább Bellatrix.


A) A Roxfort Expressel                      vagy            B) Repülő autóval utaznál Roxfortba?
Számomra mindig is különlegesebb volt a Roxfort Express. és az egész procedúra, ami avval jár. A büfés Boszorkány meg a 9 3/4 vágány. Szóval egyértelműen azt választanám. + Rosszal Szoktam lenni az autóutakon, szóval ez még egy plusz ellenérv.(Még akkor is ha ez az Autó repül)


Képtalálat a következőre: „harry potter tumblr”

A)Megcsókolni Voldemortot?          vagy           B) Umbridge-t pezsgőfürdőben részesíteni?Phúj! Umbridge-nak valamivel kedvezni! SOHA!!! Az első választási lehetőséget választom, HISZEN.... Voldemort volt valaha velem egyidős. És mondjuk azért a Titkok Kamrájában szereplő Voldemort-tal még szívesen csókolóznák. Hahaa! Erre nem is gondoltatok, mi? :D


A) Hippogriffen lovagolni          vagy           B) Tűzvillámon repülni?Nagyon szívesen repülnék egy Tűzvillámon, valahogy a Hippogriffes dolog nem annyira vonz. Azért valljuk be, repülni egy seprűn elég menő lenne, nem?


16) Van olyan karakter, aki iránt máshogy éreztél a filmekben?
Percy Weasley.A filmekben aligha megjelenik és akkor sem szimpatikus, ám azonban a könyvekben szerettem és reménykedtem, hogy még hallani fogunk róla.

17) Van olyan film,ami szerinted jobb a könyveknél?

Szégyen, tudom, de én eddig csak egyszer olvastam a  Harry Potter sorozatot, azt is 3 nyárral ezelőtt, szóval elég régen. Akkor is imádtam a könyveket, de azért a filmek közelebb állnak hozzám, de csak azért, mert azok láttam vagy 60x-or.


18. Richard Harris vagy Micheal Gambon a jobb Dumbledore?

Kapcsolódó képMicheal Gambon. Be kell, hogy valljam, hogy szerintem Richard Harris Dumbledore-ja nem annyira élethű, mint Micheal Gambon Dumbledore-a. Ha Dumbledore-ra gondolok, akkor Micheal Gambon alkotása jut eszembe.


19.Melyik az a dolog(személy vagy esemény), ami nem volt benne a filmben, de te hiányoltad?

Mint már említettem a könyveket elég rég olvastam(nemsokára újra olvasom, nyugi). De nekem 2 dolog nagyon kimaradt. Az egyik az, hogy Hermione nagyon is küzd azért, hogy a manók egyenrangúak legyenek a többi varázslénnyel. A másik pedig a Percy-s dolgok, ő valahogy az első részen kívül nem nagyon szerepel,amit rendkívül sajnálok.

20.Ha átalakíthatnád valamelyik filmet,melyik lenne az?

Egyik sem. Mindegyik film más. Mindegyik film úgy jó, ahogy van. Nem nyúlnék bele egyikbe sem.

21. Az érzéseid szerint melyik az a ház, amelyikbe te is tartozhatnál?

Kapcsolódó képMardekár-os vagyok, mármint oda osztottak be Pottermore-n és úgy érzem, hogy valamilyen szinten tartozok is oda, bár én nem bántanák senkit.#BüszkeMardekáros


22.Melyik házba soroltak be Pottermore-n?

Most említettem.


23.Melyik tantárgy lenne a kedvenced?

Én imádnék Átváltoztatástan-t tanulni McGalagony professzorral,Bűbájtan-t,Rúnaismeretet tanulni és Sötét Varázslatok Kivédését.


24.Szerinted melyik a leghasznosabb varázslat,amit érdemes megtanulni?

Képtalálat a következőre: „harry potter tumblr” Expecto Patronom, Invito(lusta vagyok, na...), Leperex(Esős napokra),Locomotor(így vinném a cuccaimat a suliba), Reparo,Tergeo, ja és Diminuto, mert így még több ruha/könyv fér bele a táskámba utazáskor.


25.Melyik az a karakter,akivel azonnal összebarátkoznál?

Hermionéval szerintem nagyon jó barátok lennénk, ahogyan Ronnal is. Hanry-nek nem tudom mennyire lennék szimpatikus. Mindemellett összebarátkoznék Neville-l is. 

Képtalálat a következőre: „harry potter tumblr”26.Ha tulajdonban lenne a Halál Ereklyéi közül egy, melyiket választanád?

A Feltámadás Kövét. Most nem lenne még rá szükségem, de eljönne az az idő szerintem, amikor használnám.

27.Van olyan dolog, amit visszacsinálnál a könyvekben?

Imádom azokat az embereket, akik meghaltak +Dobby-t és Hedvig-et szóval nehéz kérdés.... De nem. Rowling munkája úgy jó,ahogyan van, még akkor is, ha voltak halálesetek.

28.Kedvenc Tekergő:

Holdsáp és Tapmancs, meg Ágast is szeretem, csak sajnos őt nem annyira ismerjük.
Képtalálat a következőre: „harry potter tumblr”


29.Ha visszahozhatnál egy szereplőt az életbe, ki lenne az?

Két ember között nem bírok dönteni. Ők pedig Cedric Diggory és Fred. Mindketten fantasztikus emberek, egyiküknek sem kellet volna ilyen korai halált halniuk. Visszahoznám most Cedric Diggory-t majd a feltámasztó kővel Fred-et. Haha. Mindkettő él. 


30.Halál ereklyéi vagy Horcruxok?

Kellenek a fenének a Horcrucok! A Halál Ereklyéivel ellennék.
Kapcsolódó kép

31.Hívj meg valakit!

Kihívottaim: @csakegyolvasólány @Chivas @Kókuszka @Hencsulátor @noname14. 
Ha még nem csináltátok meg a Tag-ot és esetleg kedvetek támadna hozzá. :)

Nemsokára újra írok. Addig is sziasztok,
MargarétaBlogger.

Képtalálat a következőre: „harry potter tumblr”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése