2016. december 17., szombat

Szeptemberi BookHaul

Rules ​of Attraction – A vonzás szabályai
(Perfect Chemistry 2.) 


A fülszöveg:
Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz.
A szókimondó, és meglehetősen szabadszájú középső Fuentes testvér, Carlos, nem találja a helyét Mexikóban, ezért a család visszaküldi Amerikába Alex és Brittany közelébe, hogy távol tartsák a bajtól. Ami természetesen Coloradóban is rátalál. Már az első hetekben összeakasztja a bajszát a helyi kábítószer kereskedőkkel, ráadásul megismerkedik egy különös lánnyal, aki szabadidejében hegyet mászik, autót szerel, és meleg a legjobb barátja. Carlos úgy gondolja, hogy Kiara Westford túl jó hozzá, ezért igyekszik érzelmileg nem belebonyolódni a kapcsolatba. Kiarát viszont elvarázsolja az a néhány pillanat, amikor Carlos az igazi énjét mutatja meg. Szó szerint fájdalmas az egymás felé vezető út. Vajon mindketten túlélik a közeledést?
Véleményem:
Sokáig halogattam az olvasását,mivel nagyon sokan értékelték 5csillagra és kedvencüknek mondták. Én meg ki voltam akadva: Mi van ha velem nem igy lesz? Mi történik ha nem fogom szeretni? És ezért sokáig csak húztam-halasztottam az elolvasását. De nem igy lett. Nagyon szerettem ezt a részt. Jobban mint az elsőt. Szerintem tökéletes rész volt. Nem csak azért mert Carlos egy olyan ember, akiben tényleg ott van a jó ember, és igazából csak a körülmények miatt lett rossz. Kiara-t pedig nagyon közel éreztem magamhoz, a döntéseit nagyon korrektnek találtam, nem volt sok olyan döntése ami miatt csak néztem volna a fejémből és: Miért tetted ezt? / Miért nem tetetted ezt vagy azt? Nagyon örülök a végkifejletnek, tényleg megérdemelték a szerelmet. Midenki olvassa el ezt a sorozatot, mert tökéletes. :)

The ​Evolution of Mara Dyer – Mara Dyer változása 

(Mara Dyer 2.)


Fülszöveg:
Mara Dyer valaha úgy gondolta, hogy maga mögött hagyhatja a múltját. Nem menekülhet előle.
Azt hitte, talán csak képzelte az összes problémáját. Nem képzelődött.
Biztos benne, hogy mindazok után, amin keresztülmentek, a fiú, akit szeret, már semmit sem titkol előle. Nagyon téved.
Véleményem:
Ezt a könyvet, ha egy szóval tudnám elemezni: P.E.R.F.E.C.T.I.O.N! *——*
Mara Dyer és a vele történő dolgok még érdekesebbek, izgalmasabbak. Noah pedig nagyon szerettem ebben a részben. Jamie-t is, a vele való jelenetek feldobták a könyvet. Én eltudnék egy kicsit több romantikát.Több Noah&Mara jelenetet.
Iszonyatosan tetszett, az elmegyógyintézetes ötlet, és azok amik ott történtek,nagyon ötletes. És a történet. Ááá. Nagyon várom, hogy kiderüljön, hogy ki él/vagy hal. Nagyon remélem hogy a kedvenc karakterem él, mert nagyon megérdemli. És ebben a részben nem derült ki. :)
Kedvenc idézet: Noah azért tett úgy, mintha semmit sem érezne, mert mindent érzett. Azért tűnt úgy, mintha semmivel sem törődne, mert mindennel törődött.
– Kamaszok vagyunk. Az a dolgunk, hogy szarkasztikusak legyünk.
– Meg hogy csak a szex érdekeljen minket – vetettem közbe.
– És hogy impulzívak legyünk – tette hozzá Noah.
– Pontosan – mondta Jamie. – De mi mégis be vagyunk zárva ide, ők meg szabadok. – A fejét csóválta. – Mindenki őrült egy kicsit. Egyedül az különböztet meg minket a többiektől, hogy ők jobban leplezik az őrültségüket. – Habozott. – Ettől szinte… kedvem támad leégetni ezt az egész kócerájt. – Megemelte a szemöldökét. – Csak én vagyok így vele?
Kedvenc szereplőm: Noah Shaw. Egyszerűen imádok mindent amit tesz. :)
Kedvenc cselekményem pedig az amikor Noah hajóján utaznak ketten, Noah ad egy gyönyörű ruhát és egy szigetre viszi Marát,ahol nagyon sok minden történik. Imádom Noah-t hogy ennyire szépen szereti Marát. :)

Alkonyat ​1. (Twilight képregény 1.)

Fülszöveg:
„Élvezettel dolgoztam az Alkonyat újfajta feldolgozásán. Young Kim bámulatos ügyességgel alakította át az általam megírtakat az általa rajzolt gyönyörű képek nyelvére. A szereplők is és a környezet is nagyon hasonlítanak ahhoz, ami az én fejemben kirajzolódott a sorozat megírása közben.” − Stephenie Meyer Young Kim Alkonyat című képregényének csodálatos illusztrációi, bepillantást engednek az író által elképzelt világba. Egyben lehetővé teszik, hogy egy új módon merüljünk el ebben a világban, új élményeket kapjunk − életre kelti a könyv lapjain megjelenő személyeket és helyszíneket. A mű születését Steph mindvégig szorosan nyomon követte.

Véleményem:
4csillagot érdemel ez a könyv.
Azért nem ötcsillagos, mert hiányoztak Bella gondolatai. Túl sok párbeszéd, és túl kevés a gondolataiból és a többi szereplőkből. Persze megértem, ha nagyon sok lett volna olyan, akkor tuti, nem lett volna elég és az nem is képregény. Összességében tetszett, a szereplők képei kevésbé,mert nagyon nehéz őket anime figurákkal elképzelnem.:)


Alkonyat ​2. (Twilight képregény 2.)

Fülszöveg:
Miután megismerte rejtélyes osztálytársa, Edward Cullen sötét titkát, Bella Swan szabadjára engedi a fiú iránt érzett szerelmét, és a veszélyek ellenére rábízza magát Edwardra. Amikor azonban a rivális vámpír klán Forksba érkezik, Bellának minden addiginál nagyobb veszélyekkel kell szembenéznie. Vajon elmegy-e a végsőkig, hogy megvédje azokat, akik a legdrágábbak számára? Az Alkonyat képregény 2 a világszerte ismert sorozat első kötetének befejező része, és ott a helye minden gyűjtő polcán!

Véleményem:
Ugyanazt tudom elmondani erről a könyvről mint az előző részéről. Nagyon jól lett megszerkesztve,benne van a lényeg, a mellékszereplőket hiányolom és egy két számomra nevezetes dolgot is. De amugy nagyon szépen meg lett szerkesztve. 
A legszebb a borító. Az, hogy a két könyvet összeillesztve Edward&Bella egymás kezét fogja, egyszerűen lenyűgöző. *—*

Vajon ​létezik szerelem első látásra? 

Fülszöveg:
Négy perc általában alig valamire elegendő – ugye nem hinnéd, hogy ennyi idő alatt minden megváltozhat?A tizenhét éves Hadley Sullivan életében ez az egyik legrosszabb nap. Ott ragadt a New York-i repülőtéren, késésben van apja második esküvőjéről, amelyet Londonban tartanak, ráadásul a leendő mostohaanyjával még sohasem találkozott. Ebben a lehetetlen helyzetben pillantja meg a tökéletes srácot, az angol Olivert a repülőtér szűk várótermében. A fiú jegye a 18C ülésre szól – Hadley-é pedig a 18A-ra.
A végzet fordulatai és az idő fontos szerepet játszik ebben az elgondolkodtató regényben, amely egyaránt szól családi kapcsolatokról, a második esélyről és az első szerelemről. Hadley és Oliver huszonnégy órát felölelő története meggyőzi az olvasót arról, hogy az igaz szerelem akkor bukkan fel, amikor a legkevésbé számítunk rá.
Véleményem: 
Nagyon aranyos kis történet volt. Élveztem, kifejezetten jó egy napos olvasásra. Szeretem a véletlenül-találkozós-szerelmes történeteket. Hadley kifejezetten szimpatikus szereplő, akinek teljes mértékben egyet értek a döntéseivel. Mindegyikkel. Oliver-t romantikus és gyengéd, ám erős karakternek mondhatnám, hiszen hallgatott arról, hogy hová is indul, miközben az ő életét meghatározó eseményre indult. :)


Vampire ​Knight 7. (Vampire Knight 7.)

Fülszöveg:
Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz.
Yuuki nem meri a múltjáról kérdezni Kanamét, mert attól tart, ő törölte ki az emlékeit. Zero kérdőre vonja Kanamét, ám az eredmény egy párbaj, melynek végén Kaname felszólítja Zerót, hogy igyon a véréből. Mindeközben újabb fenyegetés bukkan fel… ismerős alakban!
Véleményem:
Nagyon szeretem ezt az mangát. Mind animébe, mind mangában is élvezem. Hozza a megszokott titokzatos/érdekes színvonalat. Mindenkinek ajánlom ezt a sorozatot! 
A borító pedig szerintem nagyon szép. :)

Alice ​Csodaországban 

(Klasszikusok képregényben)

Fülszöveg:
Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz.
Alice épp olyan volt, mint a többi kislány – nagy képzelőerővel megáldott, kíváncsi, és kalandra éhes. Illetve csak addig volt átlagos, amíg egy szép napon olyan helyre nem került, ami egyáltalán nem hasonlított a szokványos helyekhez.
A kis Alice belezuhant egy üregbe, és a gonosz Királynő uralma alatt álló varázslatos világba csöppent. Ebben a világban bármi megtörténhetett: a hernyók beszélnek, a kiskutyák olyan nagyra nőnek, mint egy ház, és a macskák egy szempillantás alatt eltűnnek vagy felbukkannak.
Vajon valódiak ezek a lények? És ha igen, hogyan fog Alice valaha hazatalálni?
Lewis Carroll lebilincselő alkotását, az Alice Csodaországban című mesét már több mint egy évszázada ismeri és szereti a közönség. Alice csodálatos utazására mindenki emlékezni fog.
Vélemény:
Nagyon szeretem az Alice Csodaországban-t. Különösen örültem, amikor megtaláltam a képregény osztályt a könyvtárban, ahova járok. Szerintem nagyon szépen lett átdolgozva képregényre a könyv. A film evvel sem stimmel. De nagyon örülök neki, hogy nem még egy variációt gyártottak. Mindenki olvassa el, aki szerette a könyvet. :)

Létezik ​térkép a szerelemhez?

Fülszöveg:
Lucy ​​a huszonnegyedik emeleten lakik. Owen az alagsorban él. Nem meglepő tehát, hogy pont félúton találkoznak: beragadnak a liftben két emelet közé New York-i társasházukban, amikor egy áramszünet megbénítja az egész várost. Miután kiszabadítják őket, Lucy és Owen egész éjjel a sötét utcákon sétálnak együtt, a Manhattan fölött kivehetővé váló csillagok ritka látványát csodálva. Ám amint visszakapcsolnak a fények, az élet is visszatér a régi kerékvágásba. Lucy hamarosan külföldre költözik a szüleivel, Owen pedig nyugatra indul az édesapjával. A rövid, együtt töltött idő mindkettejükre nagy hatást gyakorol. És ahogy az élet Edinburghba, San Franciscóba, Prágába és Portlandbe sodorja őket, Lucy meg Owen folyamatosan tartják a kapcsolatot, képeslapokkal, időnként e-mailben, vagy éppen telefonon. De vajon megtalálják a módját – bármely kicsi is rá az esély –, hogy viszontláthassák egymást? 
Jennifer E. Smith éleslátással teli és csodálatosan romantikus új regénye bizonyítja, hogy a világ közepe nem feltétlenül egy hely. Néha lehet akár egy személy is.

Véleményem:
Jennifer E. Smith irásiai hozta a megszokott formáját. Nagyon szerettem ezt a történetet, a távolság és a szerelem nem szoktak jól kijönni egymással. Ám itt mégis kitartott egymás mellett a két főszereplő. A kedvenc jelentem az, amikor találkozót beszélnek meg sok idő elteltével New Yorkba, és mind a ketten azt irják, hogy nagyon jó,mert amúgy is ott lenne dolguk vagy épp ott lennének akkor. És kiderül, hogy a közelükbe se lennének,de egymás kedvéért odarepültek és egy nappal a megbeszélt időpont előtt találkoztak. :)

Örök ​kísértés (Sírkertek Királynője 1.)

Fülszöveg:
A fiatal és titokzatos Amelia Gray sírkő-restaurátor, aki látja a szellemeket. Az élősködő kísértetek nem tudhatják meg, hogy látja őket, hiszen akkor élete is veszélybe kerül. A lány ezért elkerüli azokat az élőket, akiknek nyomában szeretteik nyughatatlan szellemei járnak.
John Devlin detektívnek brutális gyilkosságok felderítésekor lesz szüksége Amelia segítségére, ám a férfit árnyékként követi elhunyt felesége és kislánya.
A lány hiába küzd a férfi iránt érzett vonzalmával, nem hozhatja a kísértetek tudomására, hogy látja őket, sőt látja azt is, ahogy parazitaként szívják el a férfi életerejét. Azonban hiába igyekszik tartani a távolságot, a kettejük közti vonzalom elmossa a határokat e világ s a másvilág között…
Véleményem:
A Tescoban vettem meg ezt a könyvet, és nagyon örültem annak hogy a triológiát és még 2 könyvet összesen 1700Ft-ért a magaménak tudhatom. Csak az az érzésem volt vele kapcsolatban, hogy nem lesz annyira szuper, de ennyiért vétek lenne otthagyni akármilyen könyvet is. Nagyon szerettem olvasni ezt a történetet. Érdekes volt a temetőkről olvasni egy kicsit ijesztő módon, detektívesen. Nem nagyon szoktam detektíves könyveket olvasni. Szerintem a szerelmi szál egy kicsit gyenge volt, de a sorozat másik két részében biztos erősödik. Izgalmasnak találtam összes szellemes jelenetet, vagy azokat amikor a gyilkos után kutattak. 
Szerintem nagyon jó regény. :)

Nagy ​döntések (D.A.C. 5.) 

Fülszöveg:
A sorozat ötödik részében Flóra és barátai életük egyik legnagyobb kihívásával szembesülnek, ami alapjaiban rengeti meg az eddig se eseménytelen, de azért nyugodt gimis világukat. A probléma középpontjában Ági és Ákos áll, de miközben Flóráék minden erejükkel próbálnak segíteni nekik, Ginny is egyre különösebben kezd viselkedni. Eközben pedig közeledik az utolsó tanév, a nyelv – vizsgák, a szalagavató, és hőseink hirtelen ijesztően közel kerülnek az olyan távolinak hitt jövőhöz tarts velünk, nevess, sírj, töprengj és keresd a megoldásokat a D.A.C. jól ismert csapatával.

Véleményem:
Nagy rajongója vagyok Kalapos Éva írásainak. A D.A.C sorozatot és a Masszát egyarán szeretem. Szerintem nagyon érdekes az írás stílusa, ahogy a mi kamasz nyelvünkön ír olyan történeteket, amik velünk is megtörténhetnek úgy hogy közben a jó útra terel minket. A könyv megjelenése óta nagyon várom, hogy olvashassam ezt a részt, úgyhogy amikor láttam a könyvtárban, nagyon megörültem neki. Én az előző rész végén is tudtam, hogy Ági terhes Ákostól. Az egyedüli ami nagyon izgatott az a gyerek sorsa. Megértem Ági döntését és támogatom benne.Ám tényleg nem lehet könnyű ennyi idősen átélni azt amit más esetben az ember lánya 20-30 évesen él át. Ákos a kedvenc karaktereim közé tartozott eddig is, ám most avval, ahogyan kiállt Ági mellet és támogatta őt, megerősítette a döntésemet. Nem sok vele egy idős fiú cselekedett volna így(Sajnos már az idősebbik emberek között is ritka az ilyen). Nagyon szeretem Dani és Flóra kapcsolatát. Szerintem mindketten nagyon érettek. Én szívesen látnék még többet belőlük. Remélem lesz még róluk rész. Izgatottan várom a következő részt,és hogy végre kiderüljön Hans&Ginny kapcsolátáról minden titok. És hogy megismerhessem Ákos&Ági babáját. 
Csodálatos könyv lett. Köszönöm Kalapos Éva!

A ​fény háborúja (Fényemberek 3.)


 
Fülszöveg:
Egy ​​lány, aki azért született, hogy egyensúlyt teremtsen a Fény és a Sötétség világa között. Egy lány, aki azért létezik, hogy ne legyen több betegség, baleset, félelem és tragédia az emberek világában, mint amennyit az elbír. Jane Andrews, egy lány, aki mindezzel együtt épp olyan terveket sző, mint bármelyik huszonéves: hozzámenni élete szerelméhez, családot alapítani, boldogan élni.
Csakhogy úgy tűnik, mindez lehetetlen, mert a Teremtő és a Sors által adott küldetés ezúttal kifog a Fényemberek kolóniáján: a Sötétek korábbi ügyeskedéseinek nyomán egy kegyetlen, gyilkos faj jelenik meg New York-ban, amely azzal fenyeget, hogy elpusztítja a halandókat. A sáremberek, azaz az élőholtak kiirthatatlannak tűnnek – Jane és a Fényemberek feladata, hogy kiderítsék, mi az, ami végezhetne velük. Ezúttal a Sors, Astrid Úrnő segítsége nélkül maradnak…
Vajon sikerül megtalálniuk a megoldást a sáremberek elpusztítására? Képes-e összefogni a Fény és a Sötétség világa, azért, hogy a halandók megmenekülhessenek? Valóra válhat-e Jane álma, hogy egy nap ismét az átlagos, fiatal nők életét élhesse? A Fényemberek trilógia lezáró kötete minden eddiginél nagyobb izgalmakat tartogat, mire az utolsó oldalra érünk, feltárul az égi világnak, és a pokol bugyrainak minden titka.
Véleményem:
Szerintem ez a könyv egy nagyon szép lezárása volt a triológiának. Minden fonalat lezárt, semmit nem hagyott lezáratlanul. Külön szerettem Chris&Jane történetét. Szerintem nagyon izgalmas volt az utazása Janenek, Mattnek és Adamnek. Szomorú belegondolni, hogy vége van, de kiváncsi is vagyok, mert még nem olvastam a Gyémátfiú triológiát, aminek hasonló vonala van. Sőt még ha jól tudom egy-két szereplő is eggyezik. 
Összességében nagyon szerettem ezt a részt. És a triológiát is. Ajánlom mindenkinek. Mert nagyon sok mindent lehet megtudni a mennyről és a pokolról is.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése