2016. december 18., vasárnap

Bookmas Day Six

Sziasztok!
Most egy kicsit foglalkozzunk a 2016 Legkevésbé Kedvelt könyveimmel számomra.
Lehet,hogy a többieknek tetszik, vagy imádják, de nekem nem annyira nem tetszett, szeretni szerettem volna,de nem sikerült.

Nélküled (Bexi 4.) 

Fülszöveg:

Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz.
Bexi és Nagy Márk története sosem volt egyszerű. Az, hogy Márk leütötte Beki exét egy tévéműsor kellős közepén, nem sokat segített a kapcsolatukon, sőt. Vajon lehet újra Berk, esetleg Márxi, vagy a Fogd be Aszád tagjai újabb vicces párneveken törhetik a fejüket? És hogyan fog hatni mindez Körte, Evelin és Aszádék, Anti és a trágár csellista jól összeszokott csapatára? Van helye köztük újabb embereknek is, vagy végleg széthull a társaságuk?
Véleményem:
Tudni illik imádom Leiner Laura könyveit,de ebben a könyvben kicsit csalódtam. Olyan semmilyen volt. Bocsi Laura! Nem ugrottunk semmit a történetben. Úgy tudom elmondani,hogy futottunk egy kört. A harmadik rész úgy zárult,hogy Márk leüti Gerit és emiatt Beki szakít vele,majd a negyedik részben pedig azt a napot feszegetik meg Márk szülinapja és az uj szám. Aztán a végén semmi nem történt, csak Bexi megint tanácstalan volt és nem tudta eldönteni megint,hogy járjon-e Márkkal vagy ne. Szóval ugyonott tartunk. Mindenestre aranyos történet volt,ám már igazán szeretném,ha valami történne is. Hatalmas Márk fan vagyok,szóval drukkolok nekik. :)


Alice ​Csodaországban (Alice 1.)



Fülszöveg:
Ennek a furcsa ötletektől hemzsegő, kalandos, vidám mesekönyvnek a szerzője, Lewis Carroll a múlt században élt, matematikaprofesszor volt az oxfordi egyetemen. Világhírűvé vált könyve első ízben 1865-ben jelent meg. Azóta – immár a világ gyermekirodalmának klasszikusaként – szinte valamennyi nemzet nyelvén napvilágot látott. Az angolszász humor e sajátos alkotása Alice oldalán elvezeti az olvasót Csodaországba – amely valójában álomvilág, a Viktória királynő korabeli Anglia torzképe. Aki ismeri az angol történelmet, az a Szív Királynőben könnyen felismerheti a hirtelen haragú Viktóriát, s férjében, a pipogya Szív Királyban a jelentéktelen Albert herceget. De megtalálhatjuk e könyvben az angol igazságszolgáltatás, iskolarendszer vagy éppen sportszenvedély végletekig vitt, humoros torzképét is.

Véleményem:
Aranyos történet. De szerintem amit én olvastam csak röviditet volt,mert kimaradt belöle egy csomó rész. A film mindenesetre nekem ebben az esetben jobban tetszett. Bár ez nagyon ritka dolog tőlem.Valahogy nekem túl bugyuta volt. Semmi többet nem tudtam meg belőle meg,mint a filmből. Hiányzott belőle nekem az igazi történet. A fehér hercegnő akinek Alice segít és a Vörös nagy fejű igazi énje és Sárkánygyíkja. Valahogy a többi karaktert sem mutatta be jól, Kalapos és a nyuszi bátorságát és az el-el tűnő Macska fej sem volt az igazi. 
Csalódtam a könyvben,ha a filmhez hasonlítom. De önmagában nem volt rossz történet csak túl rövid és összedobált.

Alice ​Tükörországban (Alice 2.)

Fülszöveg:
Minden ​​tükör kész varázslat: megkétszerezi a világot! Szinte kedvünk támad belépni és körülnézni abban a másik világban. Bizonyára mindenki érezte már ezt a vágyat, legalábbis gyermekként. Ám amire mi csak vágyunk, azt Alice véghez is viszi. A kandalló fölötti nagy tükörben ez a bájos és talpraesett leányka átlép egy különös, bolondos birodalomba. Itt a megelevenedett sakkfigurákon kívül olyan fura lények fogadják, mint a zsemlepke, a hintalódarázs, aztán Subidám és Subidú, no meg Dingidungi, hogy az Egyszarvúról meg Gyilkanyesszről ne is beszéljünk. Sok veszély közt, sok mókás kalandon át jut el Alice odáig, hogy királynővé koronázzák. A gyermekirodalom nagy angol klasszikusa, Lewis Carroll mellesleg a matematika professzora volt. Alice alakjaként barátja kislányát, Edith Lidellt tette halhatatlanná. Kötetünket, az eredeti angol kiadás nyomán, John Tenniel rajzai kísérik, a logikai fejtörőktől hemzsegő és nyelvi ötletektől sziporkázó szöveget Révbíró Tamás és Tótfalusi István magyarította.

Véleményem:
Ugyanazok a problémáim támadtak evvel a könyvel,mint az elözővel. Kapkodott sztori, ami nincs kidolgozva,felépítve. Hiányoztak belőle a karakterek.Én nem nagyon tudtam értékelni ezt a történetet sem könyvben,viszont filmben nagy fan vagyok. De igy nem hatott meg egyáltalán.


Jóslatok ​hálójában

Fülszöveg:
Egy nap a Hot Hill-i középiskola faliújságjára valaki kifüggeszt egy Mai hírek feliratú lapot, melyről rövidesen kiderül, hogy nem a múltban megtörténteket meséli el, hanem a jövőre vonatkozó jövendöléseket tartalmazza. A megjósolt események sorra bekövetkeznek. Három lány a rejtélyes jóslatok nyomába indul. Megpróbálják kinyomozni, ki írja a jövendöléseket, mi az író célja velük és ki a titokzatos JJ. Azok azonban, akik mélyen beleássák magukat a nyomozásba, életveszélynek teszik ki magukat.
Véleményem:

A KMK-nál vettem meg zsákbamacskában. Izgalmas volt a 200.oldaltól, Addig nem. Csak vonszoltuk magunkat és semmi izgalmas nem volt. Nem gondoltam volna,hogy ebben a történetben romantikus szál van. Méghozzá természetfeletti!! Ada hirtelen vélemény változtatása borzaaaasztó volt. egyik nap utálja Danielt másik nap pedig már szerelmes belé??? Ne márr! Kicsit nekem hasonlított a Pretty Little Liars-ra a JJ dolog (ott -A) és mivel hatalmas fan-ja vagyok a sorozatnak,igy örülök,hogy itt már tudom,hogy ki volt JJ és azt hogy ki SK. Ez pedig fantasztikus. Az utolsó oldalak letehetetlenek voltak. Csodás! Az hogy volt egy lány,aki elrabolta a Tanárnő pasiját régen és ezért a srác örökre fiatal maradt,mert a lény így élt. Az meg,hogy elrabolt még egy négy srácot akinek találni kellet valakit aki szereti őket még jobb volt.
Aranyos,meglepő,rejtélyes történet a javából egy kis misztikummal.

A ​sündisznó eleganciája

Fülszöveg:
Az ötvennégy éves Renée egy párizsi magánpalota házmestere. Kövér, tyúkszem van a lábán, hitvány ételeket eszik és szappanoperákat néz. Csakhogy Renée-nek van egy titka: hihetetlenül művelt. Szereti a filozófiát, a zenét, és a japán művészetet. Álarca mögül mélyen lenézi a luxuslakások gazdag lakóinak üres életét. 
A 12 éves Paloma, az ötödik emeletről, látszólagos engedelmességgel igyekszik belesimulni a tizenévesek popkultúrájába, de ő is kimagasló intelligenciát takargat. És mivel lesújtó véleménnyel van a világról, azt tervezi, hogy tizenharmadik születésnapján felgyújtja lakásukat, majd véget vet életének. 
Ők ketten a regény főszereplői és egyúttal narrátorai. Meg a házba költöző dúsgazdag japán férfi, aki puszta létével, no meg azzal, hogy átlát a szitán, izgalmas mozgásba hozza az eseményeket…

Véleményem:
A kötelező olvasmányaim egyike az idén. Maga a történet érdekes volt számomra,ám Renée és Paloma gondolatai annyira nem tetszettek. Szerintem kicsit vontatott a történet, ám a történet is kívánta is ezt. Voltak vele gondjaim ugyan,kevésbé gördülékenyen olvastam el, lassaban. de a végén megszerettem a főszereplőket,ugyan nem kerültek hozzám nagyon közel. Kicsit hihetetlenek voltak számomra a dolgok. Lehet,hogy ha majd máskor elolvasom, évekkel később akkor tetszik,de most nem annyira jött be nekem. De ízlések és pofonok! ;)


Ennyi lenne mára, köszi  a figyelmet. Majd még érkezem később. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése