2016. december 17., szombat

Októberi BookHaul

Vámpírakadémia (Vámpírakadémia 1.) 

Fülszöveg:
A világsikerű sorozat első kötetében Lissa Dragomirt és Rose Hathawayt két év bujkálás után elfogják és visszazsuppolják a Montana erdőségeinek mélyén megbúvó Szent Vlagyimir Akadémia vaskapui mögé. A vámpíriskola a mora uralkodói családok és dampyr testőreik számára szolgál oktatóhelyül. Az akadémia falain belül a két lánynak különböző viszálykodással, rosszindulatú pletykákkal, tiltott szerelemmel és fenyegetésekkel kell megbirkóznia. De mindketten tudják, hogy a legnagyobb veszély a kapukon kívülről leselkedik rájuk.

Véleményem:
Én ezt a könyvet előbb láttam a filmben, minthogy olvastam volna. Hát igen,előfordul az ilyen néha.Szerintem ez egy nagyon jó történet, ami egy iszonyat rossz borító alatt lapul(mármint az eredeti bóritók, a filmes tetszik) A kedvenc szereplőmről(Christian-ról) többet tudtam meg, és jobban is megszeretettem. Továbbra sem szeretem Dmitrij-t,egyszerűen nem tudom miért de antipatikus számomra. Kiváncsi vagyok,hogy milyen lesz a sorozat további része. Reménykedem,hogy hozza az első rész szintjét és nem csak időhúzás lesz. Hát majd meglátjuk. :)

Crown ​of Midnight – Éjkorona (Üvegtrón 2.)

Fülszöveg:
Celaena könyörtelen küzdelemben legyőzte ellenfeleit és a király bajnoka lett. Ezentúl a király ellenségeit kell elpusztítania, akik kegyetlen uralmának akarnak véget vetni. A lány azonban ahelyett, hogy eltenné őket láb alól, figyelmezteti őket és ezzel segít nekik. Szörnyű titkát eleinte még Chaolnak sem meri bevallani, akihez akarata ellenére egyre inkább vonzódik. Mennyire bízhat meg benne? Végül is Chaol a királyi testőrség kapitánya. A szívére vagy az eszére hallgasson?

Véleményem:
Ha két szóval írnám le, ezt a könyvet, azt a két szót használnám, hogy izgalmas és nagy. Általában nem nagyon szeretem a nagy könyveket, akkor inkább legyen több része a sorozatnak. Hiszen megfájdul a kezem, ha hosszú ideig tartom a könyvet, és általában a felénél megunom és inkább valami mást olvasnék. A legnagyobb ok,pedig hogy nem érzem úgy,hogy haladnék vele, pedig igazából haladok(Remélem érthető) 
Kicsit feleslegesnek érzem a szerelmi háromszöget ebben a könyvben. Miért nem tud dönteni??? Mindig is idegesített az,ha egy szereplő szerencsétlen és nem tud dönteni. 
Na de ennyit is a rossz oldalról.Térjünk rá arra,hogy miért is kapott ez a könyv 3 csillagot tőlem. 
Nagyon izgalmas volt a Rémkulcsos rejtvény.Nekem különösen tetszett Chaol-lal való kapcsolata, bár utána nagyon megszerettem Dorian-t is. Szerintem a legizgalmasabb kérdés Dorian képessége volt és az utolsó 2 oldal,amikor is kiderül,hogy Celaena az elveszett hercegnő. Sajnálom,amior meglátta,hogy Nehemia halott, szerintem nagyon emberi volt a reakciója. 
Mindenesetre szerintem lehetett vona jobb is,bár tetszett. :)

Vándorsólyom ​kisasszony különleges gyermekei

 (Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekei 1.)

Fülszöveg:Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz.
„Fordulatos, ​​megindító, sajátos hangulatú regény. Izgalmasan társítja a furcsa régi fényképeket a felejthetetlen történettel.”
John Green, a New York Times újságírója, több sikerkönyv szerzője
Egy rejtélyes sziget
Egy elhagyott árvaház
Egy különös fényképekből álló gyűjtemény
Ez vár felfedezésre a Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekei című felejthetetlen regényben, amely a fantázia és a fotográfia elegyéből kever izgalmas olvasmányt. Történetünk kezdetén rettenetes családi tragédia indítja útnak a tizenhat esztendős Jacobot egy távoli, Wales partjai közelében lévő szigetre, ahol felfedezi Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekek számára alapított otthonának omladozó romjait. Ahogy Jacob végigjárja az elhagyott hálótermeket és folyosókat, rájön, hogy Vándorsólyom kisasszony gondozottjai nem csak különlegesek voltak, de talán veszélyesek is. Lehet, hogy nem véletlenül száműzték őket egy kietlen szigetre. És valamiképpen – lett légyen ez bármilyen valószínűtlen – talán még mindig élnek.
Ez a nyugtalanító, réges-régi fényképekkel illusztrált regény élvezetes olvasmány felnőtteknek, tiniknek és bárkinek, aki élvezi a hátborzongató kalandokat.
Véleményem:

Tökéletes. Ez az egy szó jellemzi tökéletesen számomra ezt a könyvet. Én előbb láttam a filmet,minthogy a könyvet olvastam volna és nagyon tetszet, szóval nagy elvárásaim voltak vele kapcsolatban. És szerencsére sikerült hoznia azt a szintet. Van 1-2 dolog amiben különbözik a filmtől persze, a legfeltűnöbb persze az a vége. De szerintem mind a könyvben mind a filmben gyönyörűen oldották meg. 2 féle megoldás,de végülis a lényege ugyanaz. Nagyon tetszettek a könyvben a különleges karakterek. Szerintem az,hogy valaki láthatatlan a többi ember számára, vagy az,hogy látja a szörnyeket, vagy az,hogy lebegni tud,valamilyen szinten emberi tulajdonság is. 
Szerintem mindenkinek elkéne olvasni ezt a könyvet. Nagyon ajánlom mindenkinek. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése