2016. december 18., vasárnap

Bookmas Day One

Sziasztok!
Idén kicsit késve, de én is úgy döntöttem, hogy megcsinálom a Book Xmas Kihivást, aminek lényege, hogy mindennap mást kell teljesíteni. Az első nap egy Könyv Karácsonyfát, azaz egy Book Tree-t kell felépíteni. Sajnos nincs sok könyvem, amiből ezt megcsinálhatnám, meg erről kicsit le is késtem, de azért mindenképpen szeretnék pár képet mutatni, amiket a neten találtam Karácsonyi témában.
Képtalálat a következőre: „book xmas tree” Képtalálat a következőre: „book xmas tree”
Képtalálat a következőre: „book xmas tree” Kapcsolódó kép
Képtalálat a következőre: „book xmas tree” Képtalálat a következőre: „book xmas tree”

Nem sok, de remélem meghoztam a kedveteket, hogy egy ilyen karácsonyfát készítsetek,vagy becsatlakozzatok ebbe a kihívásra. Én is el készítem a kis fámat este szerintem. :)
Köszi a figyelmet!

UI: A Bookmas témák Hailey in Bookland nevű BookTuber-től származnak. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése