2016. december 24., szombat

BookmasDay eleven

Sziasztok!
Közeledünk a Bookmas végéhez,és a mai témám pedig egy kis évvégi összegzés lesz.

2016:

8 sorozatot fejeztem be 

* Tökéletes Kémia sorozat
*Alkonyat képregények
* Pokoli szerkezetek triológia
* Fényemberek triológia
*Éhezők viadala
*Nyár triológia
*Caster krónikák
* Alice csodaországban 1-2

33 egyrészes könyvet olvastam:
* Iránytű önmagamhoz
*Tanár úr,kérem
* Alaska nyomában
* 13 okom volt
*Mire jó a rosszfiú?
*Kedves halottak
* Polaroidok
* Apa, randizhatok egy lovaggal?
*Veled minden hely ragyogó
*Hova lett Audrey?
*Simon és a Homo-sapiens lobbi
*Nick és Norah végtelen éjszakája
*Jóslatok hálójában
*Eleanor és Park
* Előttem az élet
* Neked adom a napot
*A sündisznó eleganciája
* Én és te
*Fehér mint a tej, piros mint a vér
*Sosehol
*Massza
*Legyek ura
*Út a vadonba
*Könyvtolvaj
*Vajon létezik szerelem első látásra?
*Létezik térkép a szerelemhez?
*Büszkeség és Balitélet
*Kisherceg
*Padlásszoba kishercegnője
*Aristotle és Dante a világmindenség titkainak nyomában
*Hófehér és Vadász
*Please,Sir
*Karácsonyi ének

25sorozat első részét olvastam idén:
*Luxen sorozat
*A fiúknak, akiket valaha szerettem sorozat
* Árnyvadász Akadémia
*Narnia
*Tökéletes kémia
*Mara Dyer
*Hollófiúk
*Pokoli szerkezetek
*Méregten sorozat
*Fényemberek triológia
*Beavatott sorozat
*Fallen sorozat
*Párválasztó sorozat
*Alice  csodaországban 1-2
*Üvegtrón
*Angelfall
*Silber
*Percy Jackson
*Sziréna sorozat
*Mielőtt megismertelek
*Vampire Knight
*Pippa Kenn triológia
* Vámpírakadémia
* Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekei
* Várok rád sorozat

33840oldalt  olvastam eddig

Büszke vagyok magamra,hogy ennyit olvastam idén. Jövőre is remélem, hogy teljesítem a 100könyvet 1 év alatt kihívást. 

Mindenkinek Kellemes Ünnepeket, Holnap hozom a Bookmas Day Twelve posztomat,amivel véget is ér a Bookmas.
Képtalálat a következőre: „christmas we heart it”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése