2018. május 6., vasárnap

This or That/Questions you have never been asked Tags

Sziasztok!
Mára 2 Taggal készültem számotokra. Az egyik This or That(Girly Edition)- Ez vagy az(Lány verzó) lesz. A másik pedig: Questions you have never been asked Tag lesz-Kérdések, amiekt még sose kérdeztek tőled.
Kezdjük is az elsővel:
THIS OR THAT//GIRLY EDITION//
Bangs/No bangs(Frufru/Nincs frufru)
Frufru:Nekem is van frufum és egyszerűen imádom. Enélkül az arcom teljesen üres.
Skirt/Shorts(Szoknya/Rövid nadrág):
Short: Mindig is rövid gatyás lány voltam. A szoknyák nem az én dolgaim.
Tea/Cofee(Tea/Kávé):
Kávé:Sokáig egyiket se szerettem. Majd teás típus lettem. Most pedig már kávézok reggelente.
Romance/Comedy(Romantikus/Vígjáték)
Romantikus:Szeretem a vígjátékot is, de a romantikus filmek a legeslegkedvencebbeim.
High Heels/Sneakers(Magas Sarkúk/Tornacipők)
Tornacipő:Mindig is szerettem volna magassarkús lány lenni,de valahogy nem az én dolgom. Lehet, hogy később imádni fogom, de egyenlőre tornacipős vagyok.

Good Boys/Bad Boys(Jó fiú/Rossz fiú):

Jó fiú:Ez nekem ilyen vegyes dolog, de inkább a jó fiúk felé vonzódom. De azért lehet egy kicsit rossz is, de legyen inkább jó.

Dark Chocolate/White Chocolat(Fekete csoki/Fehér csoki)
Fehér csoki:Ahhh. Imádom!!! 
Pink/Red(Rózsaszín/Piros)
Rózaszín:Nem meglepő, hiszen a kedvenc színem a halvány rózsaszín.

Sexy/Cute(Szexi/Aranyos):
Aranyos:Világéletemben az aranyos,vicces haverlány típus voltam és az is maradok.
Cocktail dresses/Gowns(Koktél ruha/Estélyi):
Estélyi ruha:Mindig is imádtam a nagy ruhákat.
Dogs/Cats(Kutyák/Cicák):

Cicák:Aki már követ egy ideje, valószínűleg tudja mennyire imádom a cicákat. Nekem is van egy cicám mellesleg.
Makeup/Bareface(Smink/Smink nélkül)
Smink:A szolíd,visszafogott halvány smink a kedvencem egy élénk rúzzsal.

QUESTION YOU'VE NEVER BEEN ASKED

1.Favorite Candle Sent?/Kedvenc gyertya illat?
Vanília,Rózsa és Levenendula a kedvencem.
2. How old do you think you will be when you get married?/Hány éves leszel szerinted amikor meg fogsz házasodni?
Szerintem olyan 24-25 éves körül leszek. Vagyis remélhetőleg,hiszen nemszeretnék sokat várni a családalapítással.
3. Can you do splits?/Tudsz spárgázni(vagy valami ilyesmi)?

Sajnos nem vagyok sportos alkat, szóval nem tudok. Pedig jó lenne.

4.How old were you when you learned how to ride a bike?/Hány éves voltál,amikor megtanultál biciklizni?

6-7 év körül lehettem.
5. How many countrys have you been to?/Hány országban voltál már?
Időrendi sorrendben: Kanada,Szlovákia(2x),Ausztria és idén nyáron megyek Angliába.
6.What would you name your daughter if you had one?/Hogy neveznéd el a kislányod ha lenne?
Konkrét terveim nincsenek, de tetszik a Rebeka,Blanka és a Virág is.
7.What would you name your son if you had one?/Hogy neveznéd el a kisfiad ha lenne?
2 név közül lesz a döntés: Márk és Bence.
8.Would you rather have an American or a British Accent?/Inkább Amerikai vagy Brit akcentusod lenne?
Amerikai lenne, hiszen amerikai angolt beszélek és nagyon hasonlóan is beszélek hozzájuk képest.

9.Have you ever taken a carate lessons?/Vettél már karate órákat?
Nem és valószínűleg nem is fogok, hiszen nagyon nem szeretem az erőszakot.
10. Do you know who Kermit the Frog is?/Tudod ki az a Breki a béka?

Persze, hogy tudom, hogy ki ő.
11.What would your parents named you if you would the opposite gender?/Hogy neveztek volna el ha a másik nemű(fiú)lettél volna?
Ákos lettem volna, anyukám kedvenc énekese Kovács Ákos után.
12. Do you have a nickname?/Van beceneved?
Igen van. Nagypapám Nagynokedlinek hív,hiszen imád engem és a nokedlit is.(Tudom cuki).Anya pedig Bubunak hív(Anya pedig Maci Laci).
13.Can you whistle?/Tudsz fütyülni?
Nem, nem tudok sajnos.
14. Do you eat breakfast every morning?/Minden reggel reggelizel?
Igen, reggeli nélkül nem indul el a napom.

15. How many times have you been in the hospital?/Hányszor voltál kórházban?
3-4 alkalommal kellet befeküdnöm,abból 2 kivizsgálás volt.
16. What's the recent compliments you get?/Milyen bókot kaptál nemrég?
Szerintem az volt, hogy nagyon okos vagyok.
Ennyi volt mára. Remélem tetszett.Jövő hét vasárnap írok. 
Addig is Sziasztok,
Margaréta Blogger

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése