2018. április 29., vasárnap

April Wrap Up

Sziasztok!
Hogy vagytok? Én szuperül. Mostanság ki sem látszok a tennivalók közül,szóval örülök ennek a 4 napos szünetnek,amin van időm tanulni sokat ahogyan pihenni is, hiszen az is rám fért már. Tudom, hogy még nincs vége az Áprilisnak, majd csak holnap, mégis úgy döntöttem, hogy most fogom megcsinálni ezt a blogbejegyzést. És ha holnap nézek valamit akkor az már a jővő hónapba fog számítani. Na de nézzük is hogyan telt ez a hónapom.

Könyvek:
Ki gondolta volna, hogy ismént egy Harry Potter könnyvel fogom nyitni a hónapot?! Igazából még mindig imádom az egészet úgy ahogyan van és boldogság van, amiért mostmár a polcomon csücsülnek a könyvek és akármikor újraolvashatom őket.
Mindössze egy nap alatt olvastam el a könyvet.Aznapra nem terveztem semmit, csak pihenni és végül abban egyeztem meg magammal, hogy elolvasom. Még egy kicsit sem csalódtam, annyira valódi volt a történet. Nem esik nehezemre elképzelni azt, hogy valahol ez történik. Az előző bejegyzésemet is ez a könyv ihlette meg, amit itt tudtok elolvasni.
Olvasásom ebben a hónapban:
Ebben a hónapban 2 könyvet olvastam,és valószínűleg ennyit fogok olvasni(max+1)et olvasni a jövőhónapban. Jelenleg 3 könyvet olvasok. Egy kötelezőt(Dante:Isteni Színjáték Pokol), a Harry Potter következő részét,ami a főnix rendje és Ady Endre egész verses kötetét. A verseskötettel érthető okokból nem fogok végezni következő hónapban még, de szerintem Június végére már biztosan. Mindenesetre visszatérve az eredeti témához. Elégedett is vagyok a mennyiséggel meg nem is. Kicsit többre számítottam ebben a hónapban,de hát ez van. Majd legközelebb.



Sorozatok:
2x17-2x19:
Mégis mi volt ez a befejezés? Már most tűkőn ülve várom, hogy kiderüljen, hogy mégis mi történt. Vajon ki a Black Hood? És Chic! Istenem, annyira gondoltam. Mérges,meglepődött és sokkolt voltam egyszerre. Már csak 3 rész és vége van ennek az évadnak is, szomorú.
3x02-3x05
Kezdett kicsit már uncsinak hatni ez a: Mi van Jace-el? gondolat. Örülök neki, hogy végre lebukott és Clary és Magnus rájött a dologra. Eddig fantasztikus ez az évad. A kapcsolatok fejlődnek, khmm Malec a legjobb. Simon még mindig nagy favorite-m. 

1x10-1x21
A hónap elején kicsit a kelleténél is jobban belemerültem ebbe az animébe és napok alatt tudtam le azt a 11 epizódot. Mit ne mondjak egyszerűen ha elkezdem nézni nemtudok megállni 1-2 rész után. Nehezen veszem rá magam, hogy nézzem, de ha igen akkor durván sokat nézek.
1x01-1x10
Amióta Nagybátyám ajánlotta nekem ezt a sorozatot, nem tudtam másra gondolni. Ő ajánlotta nekem a Stranger Things-et is, ami nagy kedvencem lett. Először nagyon furcsának tűnt nekem ez az egész. Biztos voltam benne, hogy nekem ez nem is fog tetszeni. Aztán elkezdtem nézni és az első 20 perc után már imádtam. Ma este tervezem befejezni az egészet, miután posztolom ezt(csak 3 rész maradt), szóval véleményt az egészre nem tudok mondani.
5x01-5x02:
Hihetetlen, hogy mennyit kellet várni erre a sorozatra. Majdnem egy éves szüneten voltak, ha jól számolom. Furcsa belegondolni, hogy ez az évad lesz az utolsó. Amikor ennek vége lesz nem lesz se Vámpírnaplók(jó az már régóta nincs), se ez. Miért??

Sorozatnézéseim a hónapban:
Ebben a hónapban elég sok sorozatot néztem. Mindössze 41 részt, ami egy teljes évadot is foglal magába, abból a sorozatból,amit most kezdtem el nézni(Altered Carbon). Jövő hónapra legalább ennyit terveztem. Remélem sikerülni is fog.

Filmek:
A 2 főszereplő nagy kedvencem, ezért is voltak elvárásaim a filmmel kapcsolatban. Nem csalódtam benne szerencsére. Nagy alakítás volt, szívszakító jelenetekkel. Egy érdekes dolog az, hogy mindössze 2 film van jelenleg(snitt szerint), az anorexia témában. Ez meg a To the Bone. Számomra az a film is jó volt. Nézd meg mindkettőt, ahhoz, hogy megértsd teljesen a betegséget.

Kevés olyan filmet tudok felsorolni, ami akkora hatással lett volna rám mint ez. Mindössze 4x sírtam el magam rajta.Nem vagyok egy sírós fajta,szóval nálam már az jó filmnek számít,ami egyszer megsirat. De ami négyszer az már egyszerűen annál is jobb. Ez az a film, amit meg kell nézni, sírni kell rajta és el kell gondolkozni hogyan is volt minden. Érdekesség, hogy a film igaz történet alapján készült. Interjú a menedékhelyet nyújtó pár lányával: https://www.youtube.com/watch?v=7F2OMavFSo0
Legjobb fiú barátommal és egyik legjobb lány legjobb barátnőmmel néztük meg a születésnapja alkalmából. Bevallom sokáig elég vegyes érzéseim voltak a filmmel kapcsolatban, hiszen nem játszok videójátékokat,nem szeretem őket. Aggódtam, hogy nem fog tetszeni vagy nem fogom érteni, de emellet érdekelt, szóval végül megnéztük és tényleg jó volt. Szerencsére úgy csinálták meg, hogy még az is értse, aki nem néz ilyeneket.
Ének órán nézzük az osztállyal DECEMBER óta. Kezdjük ott, hogy ez egy 3 órás film. Már a gondolat is elég borzasztó,de szerencsére azzal nincs baj, hiszen érdekes,élvezhető film. DE ha már az ember egyszer látta és most még egyszer meg kell néznie, És 5 hónapig tart az, amíg befejezik(nem volt tanárunk egy ideig) az egyszerűen már idegesítő. Most végignéztük és már csak egy TZ vár ránk belőle, fantasztikus lesz..

Egy 4 perces rövidfilm a depresszióról. Rendkívül szomorúnak találtam. Amugy a film neve Shadow, fent van Youtube-n. Meg lehet nézni. Nem egy műalkotás, de ahhoz képest, hogy mindössze 4 perces elég jó.
Legjobb barátnőm kedvenc filmje. Mushu konkrétan őt testesíti meg. Ez a film tényleg felejthetetlen, de a legeslegjobb az a nagyi benne(meg Mushu). Annak a nagyinak tényleg kéne egy külön sorozat, de egy külön film tutira. Ezek a jelentek bizonyítják is mekkora arc is: https://www.youtube.com/watch?v=ChPsGu0rLfI
Sose láthatsz egy Harry Potter filmet elégszer. Legjobb barátnőm és én hatalmas rajongók vagyunk,így kicsit sem volt meglepő, hogy evvel a filmmel kezdtük a napunkat. Mindegyik részt különösen imádom, de van ebben a részben valami, ami mindig újranézrre késztet(ahogy a többiben is van).
Minden egyes csajos filmestének(vagy napnak) a része ennek a filmnek a megnézése. Nem tudom miért,de ez így van. Mi mondjuk nem szoktuk megnézni,de most mégis úgy döntöttünk clichék leszünk és mégis megnézzük. 
Ezt a filmet még gyerekkoromban láttam utoljára.Akkor is szerettem, láttam is egy párszor,de most még annál jobban is tetszett. Annyi olyan célzás van benne, amit nem értesz még gyerekként, de aztán megnézed nagyobbként és egyszerűen el sem hiszed mennyire jó ez a film.
Unokatesőmmal néztem meg. Aranyos kis mese voltam,de biztos vagyok benne, hhogy neki még jobban tetszett mint nekem.Kimodottan tetszettek a számok és az egésznek a hangulata majd végén az üzenete is,amit közvetített.

Film élményeim Áprilisban:
Ebben a hónapban 10(!!) filmet láttam, aminek nagyrészét tegnap és ma néztem. Pontosabban a felét. Legjobb barátnőmmel filmes napot tartottunk, na.. 3 mese filmet láttam és 5 filmet néztem újra(Amedeus,Eszeveszett Birodalom,Harry Potter,Bajos Csajok). Jövő hónapra kicsit kevesebb filmet és több könyv olvasást tervezek. Aztán majd meglátjuk, hogy mi fog történni.

Ennyi lett volna mára. Remélem tetszett a bejegyzés.
Következő vasárnap írok.
Addig is Sziasztok,
Margaréta Blogger


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése