2018. április 14., szombat

18 Könyv amit elszeretnék olvasni 2018-ban

Sziasztok!
Kinek hogy telt ez a hete? Nekem borzasztóan sok tanulni valóm volt. Viszont szerencsére volt időm kiolvasni egy darab könyvet(Harry Potter és a Tűz Serlege) ebben a hónapban. És elkezdtem még 2 könyvet. Remélem, hogy mind a kettőt sikerül majd befejeznem a hónap végére, bár már annak is örülnék ha legalább egyet befejeznék. Na da nézzük is a mai posztot.

Mára 18 könyvet gyüjtöttem össze, amit mindenképp szeretnék idén elolvasni minél előbb. A következő hónapokban ezeket fogom olvasni.Terveim szerint 50 könyvet sikerül majd elolvasom év végére,amibe már ez a 18 benne lesz.

Holnap reggel(vagy még ma este) fogom elkezdeni ezt a könyvet. Hatalmas elvárásaim vannak felé, hiszen mindenki dicséri és kedvencének tartja. Kiváncsi vagyok,hogy nekem mi lesz a véleményem. Egyenlőre úgy gondolom,hogy nagyon fog tetszeni.
Az egyik kedvenc Youtuberemnek nagyon tetszett a könyv. Én pedig bízok az ő ízlésében, hiszen nagyjából ugyanazok a kedvenc könyveink. Gyönyörű borítója van mellesleg. 
Jelenleg ezt a részt olvasom hangoskönyvben.Most vagyok másfél óránál és ez összesen 28óra 43 perces,szóval eszméletlen hosszú,de könnyen lehet rajta túljutni. Fürdésnél,körömfestésnél meg ilyen dolgoknál lehet hallgatni és azok pár percek fantasztikusak.

A következő hangoskönyvem lesz ez a rész is.Már most várom,hogy újra olvassam, hiszen annyi jellegzetes helyzet van benne amit mindenki kívülről tud.
Ez a rész a második kedvenc részem. Tulajdonképpen ez a rész az,ami így összetör meg összerak egyszerre. Ron,Hermione és Harry hármasát szeretném újra bolyongani látni, és látni azt,amin keresztül mennek. A legdurvább rész,amitől előre félek az a harc.Nem akarok annyi halált.
Egy mindössze 164 oldalas kis könyv Miáról. Egy nap alatt(max 2) túl tudok majd jutni rajta. Majd rászának egy kis időt.Jókat mondanak a kötetről,remélem nekem is tetszeni fog.
Ismént egy 160 oldalas könyv Miáról amit rendkívül gyorsan el lehet olvasni.
Egy érdekes rész Miával,amiben különböző vallási ünnepeket és szokásaikat,hagyományait írja le. Ezen a részen is gyorsan túl leszek és akkor ha ezt a 3 részt elolvasom, kijelenthetem, hogy olvastam az összes Neveletlen Hercegnő könyvet.

Ebben az évben szeretnék több szépirodalmat olvasni,hiszen jövőre irodalom faktra szeretnék menni és ahhoz azért kell az,hogy ismerjem a szépirodalom nagyjait.Szóval idén nagyrészt ilyen könyveket terveztem olvasni.

Legkedvesebb íróm új könyve. Még most is gondolkozom azon,hogy eredeti nyelven vagyis angolul olvassam el vagy magyarul. Mindenesetre fantasztikus lesz ezt is elolvasni a nyáron. Már most tudom, hogy imádni fogom a könyvet.

Előző hónapban olvastam el az Oidipus királyt/Oidipus Kolonoszban és az Antigónét is. Azok együtt kerültek nagyjából 3 órámba. Ez a könyv nagyjából 1 órámba fog kerülni(vagy kevesebbe),szóval majd egyik este elolvasom vagy ebben a hónapban vagy a következőben.

Szinte mindenki olvasta már ezt a könyvet, ám sajnos én még nem. Ezen szeretnék változtatni idén.Ha ezt sikerül elolvasnom, akkor szerintem újrafogom olvasni az Egy különc srác feljegyzéseit is,amit a modern Zabhegyezőnek tartanak számon.Mindenesetre kiváncsi vagyok a könyvre.
Egy rendkívül fiatal költőtöl származik ez a könyv. A költő mindössze 19 éves és ez az első könyve. Szeretném támogatni őt, hiszen a tartalomban leírt vers is fantasztikus. Utána fogok kérdezni a könyvtárban,hogy meg van-e nekik. De ha nincs akkor is valahogy el fogom olvasni idén.

Az első részt 3 évvel ezelőtt olvastam el,szóval most végre szeretném lezárni ezt a történetet. Izgatott vagyok amiatt,hogy hogyan fog alakulni a sorozat vége. Annyira sok kérdésem van még, és elég sok dolognak kell, hogy kiderüljön,szóval izgatott vagyok a könyv miatt.
Még sosem olvastam ezt a könyvet, de mindig is érdekelt. Tavaly óta meg még jobban,hiszen akkor láttuk az Én,Pán Péter filmet, ami a Pán Péter könyv megalakulásának körülményeiről szól. Angolul szeretném elolvasni,de lehet hogy végül magyarul fogom.

Nagymamám már régen mondja nekem,hogy olvassam el ezt a könyvet, mert nekem való és egyszerűen imádni fogom. Lucifer szemszögéből olvasni biztosan nagyon izgalmas lesz. Szintén sort fogok rá keríteni minél előbb.

Rendkívül jó dolgokat hallottam a könyvről. Azt írják, hogy elevenen a húsomba fog vágni a történet és mint tudjátok ezek a típusú könyvek mindig is érdekeltek és a kedvenceim is innen kerülnek ki. Ám azért fogalmam sincs hogyan fogok viszonyulni ahhoz,hogy egy testvérpárról szól,akik szerelembe esnek egymásba.
Ismént egy borzasztóan nehéz témával foglalkozó könyv. Évek óta a várolistámon van, ám úgy érzem, hogy idén ki tudom olvasni.Az biztos, hogy ez úgy nyárig húzodni fog, hiszen jelenleg nem szeretnék ennyire megrázó történetet olvasni. Majd nyáron, akkor ráérek ilyen érzelmekre.

Remélem tetszett nektek ez a bejegyzés. Jövő hét vasárnap írok.
Addig is Sziasztok,
Margaréta Blogger







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése