2018. május 21., hétfő

My Current Favorites-Kedvenceim Mostanság

Sziasztok!
Egy nap késéssel,de megérkeztem egy blogbejegyzéssel. Szerencsére már nemsokára vége a vizsgáimnak már csak az Angol Szóbeli maradt(Ha nem tudtátok, akkor most mondom, hogy Középfokúzok és szombaton volt az írásbelim, ami szerintem jól sikerült, szóval reméljük meg lesz) és egy Francia Szódolgozat Vizsga(haha. Ez nem Középfokú,csak sulis).Szóval akkor a bejegyzés:

Music(Zene):
A számok teljesen véletlenszerűséggel vannak listázva. Mindegyik ugyanannyira kedvencem mostanság. A számokra kattintva meg is hallgathatjátok őket.

1.Madame Monsieur-Mercy-Eurovision Song Contest 2018(French)
2.Mikolas Josef-Lie to Me- Eurovision Song Contest 2018(Czeh Republic)
3.Netta-Toy-Eurovision Song Contest 2018(Israel-winner-nyertes)
4. The Rolling Stones-Paint It Black
5. Molly Moore-No Stress-MrSuicideSheep
6.Felix Cartal-Worry(feat Victoria  Zaro)-MrSuicideSheep
7..AViVA-BRN-MrSuicideSheep
8..Frances-Say it again
9. Infinity Ink-Infinity
10.Troye Sivan-Bite
+1:.Ellopták az Oroszok a tankot

Youtube:
-Reading Vlogs: Reagen-éit szeretem nagyon mostanság. Pl:

De szeretem Hailey -éit is. Pl:

       

De ezek mellet imádok minden videót amit Hannah és Katie posztol.

Books(Könyvek):
Értékelni nem fogok,hiszen a könyvek értékelése majd a havi záró bejegyzésben lesz. Szóval most csak a borítók lesznek itt.
-Kortárs versek:



- Egy fantasy könyv,amit most olvasok:

Films(Filmek):

-Disney filmek és Disney zenék töménytelen mennyiségben:



-Holt Költők Társasága:
Holt költők társasága (1989)


-Menedék:

Series(Sorozatok):

Úgy sajnálom, hogy vége lett ennek az évadnak is. Brutálisan jóra sikeredett az egész, a befejezéssel is elégedett vagyok. Egyre jobb és jobb lesz az egész.Már most alig várom a 3.évadot.

Egy újabb sorozat, aminek sikerült nagyon lenyűgözni. Az viszont szinte lehetetlen,hogy 10 rész után egy egy 3 hónapos szünetre megy a sorozat. Most miért nem lehet leadni egy évadot egybe aztán tartani szünetet? Ah...
Még csak 4 részt láttam belőle,de már most nagyon érdekel. Tetszik a hangulata, a történet,de főleg a szereplők.Chidi nagyon szimpatikus számomra, Eleanor humorát pedig egyszerűen imádom.

Egyéb Kedvenceim:

-We Heart It Articles-ök, vagyis ilyen bejegyzések.  Minden reggel ezeket szoktam olvasni reggelizés közben. A kedvencem a My Morning Routin(Reggeli Rutinom) és a My Night Routine(Esti Rutinom) bejegyzések. Mellesleg egy Study Tips(Tanulási Tippek) bejegyzések mellet se tudok csak úgy elmenni.

-FaceMasks(Arcpakolás vagy arcmaszkok):

Ha tehetném, és nem tenne rosszat a bőrnek minden nap használnám. Ám így minden héten 2x használom(Általában Szerdán és Vasárnap). Csinálok majd egy Skincare Routine-t és ott majd megtudjátok, hogy miket használok.
-Yves Rocher-Christmas Collection(Karácsonyi Kiadás):
Igen, tudom, hogy Május vége van és már nem nagyon kéne ezeket használnom, de mit csináljak ha egyszerűen annyira szeretem őket.Főleg a Tustfürdőt amit minden nap használok.
-IKEÁs gyertyák:Nemrég voltam legjobb barátnőmmel és mindketten megvettük a Barackos és a Piros Gyümis gyertyát. És egyszerűen szerelmes vagyok azóta is beléjük. Olcsóak és sokáig tartanak.

- Off the Shoulder Pólók Múlt hónapban írtam is,hogy szeretnék ilyen pólókat és szerencsére sikerült is vennem vagy 5db-ot és azóta azokat hordom és egyszerűen imádom őket.

-Vászontáska:Aki ismer,tudja mennyire imádom a vászontáskákat. Már a suliba is csak abba megyek(Nem is tudnék nagyon másba menni)

-Washitapes:Tigerben mindig veszek valami érdekeset. Már van szivárványos,csibés,rózaszín csillogós és szívecskés is.

-Planner:Év eleje óta van planner-em, de csak mostanában értem el oda, hogy mindennap használom és konkrétan az életem és a napi rutinommá vált az egész naptervezés dolog.

Ennyi lenne mára. Remélem tetszett a bejegyzés.
Jövő hét Vasárnap írok.
Addig is Sziasztok,
Margaréta Blogger

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése