2018. május 13., vasárnap

the ABC Tag

Sziasztok! Hogy vagytok? Én elég jól,hiszen tegnap érkeztem meg az osztálykirándulásról. Rendkívül sok teendőm van,de szerencsére ezt a posztot nemrég előre legyártottam nektek, hiszen tudtam, hogy nem sok időm lesz erre máskor. Szóval most ezt a kis Tag-ot láthatjátok, amit a We Heart it-on találtam és the ABC tag-nak hívják.

A-Age(Kor)
16 éves vagyok. Ősszel fogom a 17et tölteni, és onnantól kezdve csak 1 év választ el a nagy 18-as számtól.


B-Best Feature(Legjobb részem vagy valami ilyesmire forditanám)
Szerintem a szám. De általában a szememre szoktam bókot kapni és arra, hogy milyen szép hosszú lábaim vannak.

C-Color(Szín)
Régen nem szerettem a rózaszínt. Sokáig ezért a lila volt aa kedvenc színem,majd a szürke/fekete lett. De már 2 éve a halvány rózsaszín a legkedvencebbem.

D-Deepest Regret(Legjobban megbánt dolgom):
Van olyan dolog, amit mai fejjel máshogy csinálnék,de úgy gondolom, hogy nincs olyan dolog, amit nagyon megbántam volna. Véleményemem szerint ha valami nem úgy alakul, csalódsz akkor sem kell megbánni, hiszen ezt a lehetőséget kaptad az életedtől, hogy megtanuld azt, hogy legközelebb ne csináld úgy. Szóval nem, nem bánok semmit.

E-Everyday Starts With(Mindennap ezzel kezdődik)
Iszok egy pohár vizet, és megnézem az üzeneteimet.
,,Felkelek, Megnézem az üzeneteimet/értesítéseimet, majd megnézem ,,Bae" oldalait, elkezdem a napom"

F-Favorite Show(Kedvenc Sorozat)
Elég nehéz választani, szinte lehetetetlen is, hiszen minden sorozatot szeretek amit nézek. De az ami legközelebb áll hozzám és aminek a részeit a legtöbször láttam az a Vámpír Naplók.



G-Greatest Accomplishment(Legnagyobb tettem)
,,Még hosszú út áll előttem, de már így is sokkal előrébb vagyok mint voltam és én büszke vagyok erre".
H-Height(Magasság):
176 cm vagyok már 12 éves koromóta nagyjából. Régen rendkívül utáltam, de mára már megszerettem.
,,Én amikor a barátaim mellett állok"
I-In Love With(Szerelmes ezekbe):
Irodalom világa. Minden ami könyvek és olvasás.
,,Külömböző nyelvek  külömböző gondolatok számára". Számomra a nyelvek nagyon fontosak hiszen hihetetlennek találom, hogy mennyi emberrel tudunk megismerkedni és beszélgetni általuk.

Kapcsolatok. Még sosem volt részem egy komoly kapcsolatban,de mindig is lenyűgözőnek találtam azt, hogy két ember milyen mélyen megbízik egymásban.
A tudás hatalma és az, hogy képesek vagyunk a tanulásra és akármit megtudunk tanulni és érteni, ha elég kitartóak vagyunk. Számomra  a tanulás nem kínszenvedés, hanem a világ felfedezése.
J-Job of My Dream(Álmaim Munkája)
Konkrét tervem egyenlőre még nincs. De jelenlegi terveim szerint Irodalom-Történellem szeretnék majd foglalkozni.


K-Kids I Want(Gyerekek, amiket szeretnék):
1 kisfiút és egy kislányt, lehetőleg a fiú legyen az idősebb. De nem ez a fontos, hanem az, hogy egészségesek legyenek.

L-Last Thing I Ate(A legutolsó dolog amit ettem):
Az ebédem: burbur,párolt zöldtség,rántott sajt és hús.

M-Magical Power,That I Want(Mágikus erő, amit szeretnék):
A lehetőség az idővel. Utazás a múltba és a jövőbe egyaránt. Mellesleg a jelen idő befolyásolása. Ha szeretném lassabban telne az idő vagy gyorsabban.

N-Number of Siblings(Testvérek száma)
0. Egyke gyerek vagyok.

O-One Favorite Song(Egy kedvenc szám):
The Beatles- I Want to Hold your Hand



P-Person I Last Texted(A legutolsó ember, akinek írtam):
A gyerekkori barátnőmnek.

Q-Question I Always Asked(Egy kérdés, amit mindig megkérdeztem):
Én kiskoromban, és igazábol ma is ezt csinálom.



R-Reasons To Smile(Indokok a mosolygásra):
Egy blogposztot is találtam rá WeHeart it-on. Nem az enyém:

S-Sexuality(Szexuális Beállítottság):
Heteró

Time I wake up(Mikor kelek fel):
6:25kor kelek. Ha érdekel, hogyan töltöm a reggelemet csekkold ezt a bejegyzésemet:http://anapmindigsut.blogspot.hu/2018/02/rutinjaim.html

U-UnderWear Color(Fehérnemű Szín)
Ezt azért megtartanám magánügynek ha nem baj...

V-Vacation Place(Hely Vakációra)
Francia ország

W-Worst Habit(Legrosszabb szokás)
Hadarás

X-X-Rays I've Had(Röntgenjeim):
?

Y-Your Favorite Drink:
Eper Turmix


Z-Zodiac Sign(Horoszkóp)
Mérleg

Ennyi volt mára. Remélem tetszett a bejegyzés.
Vasárnap írok.
Addig is Sziasztok,
Margaréta Blogger











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése