2018. március 5., hétfő

Songs Tag

Sziasztok!
Ne haragudjatok,hogy tegnap nem posztoltam, egyszerűen kiment a fejemből a dolog, pedig igazán meg csinálhattam volna. Na mindegy. Ma ezt bepótolom egy kihívásról, amit megint a We Heart-it on láttam. Linkje: https://weheartit.com/articles/297027377-tag-songs

1.Favorite Song/Kedvenc Szám:
Ez számomra egy lehetetlen kérdés. Rendkívül sok kedvenc számom van. Ez nekem olyan, mintha valaki azt kérdezné tőlem, hogy mi a kedvenc könyvem.De a szám, amitől a rossz napjaimon jó kedvem lesz és amitől mindig erős leszek,már évek óta ez:
2.Song I hate//Dal amit utálok:

Nehéz kérdés. Kimondott szám, amit utálok?  Hát, olyan szerintem nincs. Max olyan, amin mindig nagyot nevetek, az pedig ez például.

3. Song that get me sad:
Ez a szám elég régi,de akárhányszor meghallgatom sírok rajta. Ne tévesszen meg a dolog, nem arra gondolok, hogy nem szeretem. Igazán fantasztikus szám, egyszerűen csak nagyon szomorú és annyira igaz is sajnos.



4. Egy szám, aki valakire emlékeztet:
Elég sok ilyen szám van, amire emlékeztet valakikre. Most egy konkrétat fogok hozni csak,mert nem szeretnék túl sokáig gondolkozni a dolgon.



5.Egy szám, ami felvidít:
Ez a szám,azért vidít fel,mert én nagyon is támogatom az egyenlőnséget. Ez a szám számomra az összes ember egyenlőségét jelenti és ezért leszek boldog attól, hogy egy ilyen gyönyörű szám született ennek érdekében.


6. Egy szám, ami egy bizonyos időszakra emlékeztet téged:
Rendkívül sokat hallgattam ezt a számot egy időben,amikor is a második könyvemet kezdtem el írni. Az énekes egyik száma a könyvem egyik főpontja is.

7.Dal,amit kívülről tudsz:
Szinte minden dalt tudok kívülről, amit már 2szer meghallgattam, szóval ez nem egy nagyon nehéz dolog. A legelső szám nagyjából amit kívülről megtanultam, ez volt:



8.Dal, ami mostanában táncolásra késztet:
Képtelenség meghallgatni ezt a számot úgy,hogy az ember csak egyhelyben ül és gépel. Ez a szám kikéri magának és követeli, hogy táncoljanak rá, legalább bólogatva.


9. Dal,ami segít elaludni.
Gyerekes vagy nem,de én még mindig erre a 2 számra szoktam elaludni, ha nem tudok aludni. 



10. Zenék, amiket titokban szeretek:
Nem hirdetem a dolgot, de szeretem a Missh zenéket,ahogyan a Majka zenéket is. Hogy ne csak tömeg számok legyenek, ezért hozom ezt MISSH-től:



11. Szám, amit régen szerettem, de most már nem.
Phuuu, hogy én annak idején mennyit hallgattam ezt a számot. Most meg már ha csak az elejét meghallok kapcsolom ki a dolgot,csak hogy egy sort se kelljen meghallgatnom.



12. Szám, amit eltudok játszani valamilyen hangszeren:
Sajnos egyet sem tudok mondani, mert nem tudok hangszeren játszani.

13.Dalok, amiket szeretek énekelni a Nyilvánosság Előtt:
Nincs valami gyönyörű hangom, de egy Mamma Mia számot sose utasíthatok vissza. Azt bűn lenne.




14. Egy dal a kedvenc albumomról:
15. Szám, amit szeretek a kocsiban hallgatni:
Minden féle tipikus magyar régi számot. Például ezt is:


16. Egy szám, amire senki sem számított,hogy szeretek.
Mindenféle ilyen mix-es dolgot szeretek, pedig igazából ezeket a számokat szerintem soha senki nem nézné ki belőlem.

17. Egy szám, amit majd az esküvőmre szeretnék:
Jelenlegi terveim szerint erre a számra szeretnék majd bevonulni,de szerintem ez még változni fog idővel.

18. Egy szám amit a szeretnél majd, hogy lejátszanak a temetéseden:
Nem gondolkoztam a dolgon még,de valószínűleg 2 számot a kedvenc filmemből/könyvemből, ami a Csillagainkban a Hiba.


19. Egy szám, amit most hallgatok:

+1 ,amit én találtam most ki:
20. Egy szám,amit sokat hallgatsz mostanság:





Ennyi lenne mára. Remélem tetszett ez a bejegyzés. Szerdán írok,
Addig is Sziasztok,
Margaréta Blogger





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése