2018. március 31., szombat

March Wrap Up

Sziasztok! Először is szeretnék mindenkinenek nagyon Boldog Húsvéti Ünnepeket Kívánni! Most kivételes alkalom, hogy Szombaton érkezik a bejegyzés, és ez azért van, mert holnap sok dolgom lesz és félek,hogy kimegy a fejemből, hogy kirakjam. Számomra nagyon jól telt ez a hónap: sokat tanultam,de ezek melett volt időm pihenni is és ebben az időben nagyon fantasztikus sorozatok/filmeket néztem, sőt még jó könyveket is olvastam. Lássuk is, hogy mikről is beszélek pontosan.

Könyvek:
Irodalom órán Szophoklész-t vettük és az Oidipüsz-ról beszéltünk. Nyáron elolvastam már,de akkor nem tetszett,sőt inkább felháborítónak találtam az egészet úgy ahogyan volt. De az órák annyira felkeltették az érdeklődésemet, hogy elolvastam újra,csak ezúttal elolvastam az Oidipüsz Kolonoszban és az Antigónét is.
Ez volt az első könyv,amit angolul olvastam és nem rövidített/képregény/vers volt. Először nehéz volt olvasni, rendkívül el is fáradtam,de mire a könyv végére érkeztem nem okozott egyáltalán problémát az, hogy angolul olvastam, sőt észre sem vette. A történet még most is nagy kedvencem, meg is sirattam a könyv végét, ahogyan először is megsirattam.
Ez a kedvenc részem az egész sorozatból, ezért is volt fantasztikus élmény volt ennyi idő után újra olvasni. Főleg az, hogy egy kis részét hangoskönyvem hallgattam, amit itt tudtok meghallgatni. Most is azt kell mondanom, hogy ez maradt a kedvencem. Megjegyzés, hogy ezek a borítók megérnek egy áldást. Gyönyörűek!

Véleményem a Könyves Élményeimről
:
Ebben  a hónapban 3 könyvet olvastam el, ami pont egy fél könnyvel volt több az előző havi teljesítményemnél.Ebben a hónapban,vagyis leginkább a hónap végén éreztem úgy, hogy nagyon jól teljesítettem, hiszen sikerült elolvasnom egy klasszikust, egy angol könyvet is, majd zárólag egy jó régi Harry Pottert. Szerintem a következő hónapom hasonlóan fog záródni.



Sorozatok:
2x04-2x09: Hogy én mennyire szeretem ezt a sorozatot! Az első évadot is imádtam,de ez az évad még azt is felül múlta! Már most nagyon várom a 3.ik évadot, de addig még annyit kell még várni sajnos.
2x06-2x09: Nagyimmal folytattuk a sorozat nézését. Az utolsó pár rész kimondottan jó volt. Olyan szomorú, hogy annyit kell még várni a 3.évad érkezéséig.
1x05-1x12: Egyre jobban szeretem ezt a sorozatot! Szerintem minden lány számára alap darab.Lorelai és Rory kapcsolata a világ legaracsonyabb dolga.Imádom a családi köteléket,ami minden szereplő számáta a legfontosabb.
1x01-1x03: Már régóta szerettem volna elkezdeni ezt a sorozatot és most kedvem támadt hozzá és megnéztem 3 részt. Nincs sok rész,de csak 3 részt láttam,mert nagyon elszomorító a sorozat, de tetszik eddig, főleg a szerelmi vonal,amit látok kibontakozni.
1x01-1x12: Legjobb barátom ajánlására néztem meg ezt az animét, aminek a címe: Boku Dake ga Inai Machi vagyis Erased. Mindenkinek ajánlom az animét. Szerintem rendkívül elgondolkoztató volt és szerintem még azoknak is tetszene akik amúgy nem is nagyon szeretik az animéket.
1x01-1x09: Egyszer már láttam már az animéből egy pár részt,amit akkor nagyon szerettem. Szerintem ennél jobb időpontot keresve se találhattam volna ennek az animének a nézésére.
2x14-2x16: Az utóbbi pár rész megint hozta a sorozat szintjét. Jughead személye,tettei phuu hát mit ne mondjak imádom. Veronica kezd nekem egy kicsit túlságosan is unszimpatikussá válni. Nem hiszem el, hogy Betty anyja hogy nem jön rá arra, hogy Chick milyen furcsa.
3x01: Hogy én mennyire vártam már, hogy nézzem ezt a sorozatot. Fantasztikus volt az első rész, mintahogy ezt meg is szoktuk a sorozattól. Külön tetszett az, hogy Simonnak kis része volt, ahogyan Lukenak is. Clary és Jace kapocsalatában lévő nehézség pedig wow, nagyon érdekes.
2x04-2x05: Mamámmal nézzük ezt a filmet, de számunkra kicsit túl történelmi és unalmas. Az első évad fényévekkel jobb volt mint ez. Egyenlőre még nem tudjuk,hogy fogjuk-e folytatni vagy nem. Lehet,hogy ritkán nézni fogunk nézni egy-két részt, de az is lehet, hogy nem folytatjuk, még nem tudjuk.
Véleményem a Sorozatos Élményeimről:
Ebben a hónapban 58 sorozat részt láttam. Ami számomra több mint hihetetlen.nem is nagyon tudom felfogni hogyan sikerült ennyit megnéznem. Egy animét néztem meg teljesen illetve 1 sorozatot(My Mad Fat Diary) és egy animét(NANA) kezdtem el nézni.



Filmek:

Legjobb fiú barátom nagyon szereti ezt a filmet, ezért is néztük meg. Számomra oyan tipikus Disney film volt, amit 12-13 éves koromban imádtam volna.Most sem utáltam,de azért nem is lett a kedvencem. Egy filmnek elment, de nem lett maradandó élmény. Mindesetre jó volt látni a 13 Okom volt főszereplőjét egy másik szerepben.

Régen láttam már ezt a filmet, de nem nagyon emlékeztem rá, hogy pontosan mi is történt. We Heart it-on pedig elég sok kép jött velem szembe a filmmel kapcsolatban. Nekem nagyon tetszett, Stitch  az egyik legaranyosabb karakter a Disney filmekben.
Az első film után megjött a kedvem a második filmhez. Ez a rész is hasonlóan jó volt az első részhez képest is. Kimondottan tetszett, hogy az Ohana, vagyis család-ot alkazmazta Lilo Stitch-nél, na és persze Elvis Presley is.
Érdekes film volt. Nem lett a kedvencem, hiszen számomra furcsa volt az egész úgy ahogyan volt. Takashi személye és vonala volt számomra  a legjobb. Enoch és Anabel is aranyos személy volt,de valahogy így együtt nekem nem tetszettek nem tudom miért, talán túlságosan el volt sietve a szerelmük.

Unokatesómmal néztük meg, de sajnos a film felénél volt egy elég ijesztő jelenet, amin megijedt(6 éves) és ezért ki kellett kapcsolnom,de addig tetszett neki. Nekem nagyon tetszett,be is fejeztem másnap, gyerekkoromban is szerettem a filmet. A Vár rád egy jó barát zenéje pedig tökéletes. 
Unokatesómmal néztük meg miután megijedt a Toy Storytől és ki kellet kapcsolni. Ez a kedvenc filmje, eddi már háromszor látta. Nekem ez volt a második alkalom, hogy láttam ezt a filmet és szerintem még mindig nagyon aranyos kis film.
Elég sok jót hallottam erről a filmről. Mindenki a Narniához viszonyította és gyermekkora kedvenc filmjének tartotta. Hát én és a nagyim megpróbáltuk élvezni,de az a gond,hogy egyikünk se értette egyáltalán.Olyan sok törzs név, meg ilyenek kerültek elő,amiket nem magyaráztak el sajnos. Így ez nekem most csalódás volt.
Nagymamám korábban sosem láttam még a filmet ezért úgy döntöttünk, hogy megnézzük. Számomra ez az egyik legjobb film a világon. És idén lesz második rész is! Már most nagyon várom,terveim szerint elég sok barátnőmmel megnézzük nyáron.
Kapcsolgattam a TV-t mamáéknál(amugy nem nézek tv-t) és épp ezt adták. Nem tudtam nemet mondani neki és ezért újra megnéztem a filmet a második felétől nagyjából. Szerintem nem is kell többet mondanom...
Legjobb barátnőmmel néztük meg a moziban. Egyikünk se szereti az ilyenfajta filmeket általában,de most úgy döntöttünk, hogy kivételesen megnézzük ezt a filmet. És egyáltalán nem jártunk rosszul. Kimondottan jó film volt,imádtuk mindketten.Furcsa volt újra vissza térni a valóvilágba,amikor vége lett.
Egyik barátnőm legeslegkedvencebb filmje(haha milyen hosszú szó is ez), ő ajánlotta nekem,hogy mindenképp nézzem meg, nem fogok csalódni. Nem csak hogy tetszett,hanem egyenesen imádtam.. Szerintem még egy filmmel gyarapodott a kedvenc filmjeim listája. Nem is tudom hogyan fejezzem ki magam a filmmel kapcsolatban. Én is annyit mondok, amennyit a barátnőm mondott nekem: Nézd meg,igérem nem fogod megbánni.
Szintén nagyon sok embert hallotam beszélni erről a filmről. Szerintem minden szülőnek meg kéne néznie ezt a filmet és természetesen akárkinek,aki szeretne egy igazán jó filmet nézni.Az öt főszereplő egyikével szerintem mindenki tud legalább egy kicsit azonosulni.
Erről a filmről még több jót halottam, mint az Arany Iránytűről, ezért döntöttem úgy, hogy mindenképp látni kell. Sajnos nekem egyáltalán nem tetszett. Elvileg a film gimisekről szól, de a színészek olyan 30 évesek minumum, ezért (is) egyáltalán nem jött át a film. Semmi mondanivalója nem volt,maradandónak se lehet mondani. Annyi, hogy a zenék fantasztikusak,de a maga  a történet semmitmondó és unalmas.

Épp ezt adták a TV-ben, és annyira megörültem neki, szóval meg is néztem. Tigris egy hihetetlenül aranyos szereplő. Szerintem én sosem fogom kinőnni magamat a Disney mesékből, főleg nem Micimackó történeteiből.

Unokatesómmal és egy régi barátnőmmel néztük meg ezt a filmet. Vicces volt, gyerekeknek még nagyon öröm lehet. Annyit azon hozzá kell tennem, hogy első látásra még jobb volt a film. De az is lehet, hogy csak azért mert akkor fiatalabb voltam még sokkal, amikor láttam.

Filmnézésem ebben a hónapban:
Ebben a hónapban még a januárinál is több filmet láttam, mindössze 15-et ami hárommal több mint a januári. És ebből 6 Animációs mese volt,khm... Említettem, hogy imádom a meséket? Borzasztóan sok jó filmet láttam ebben a hónapban ennek nagyon is örülük. Remélem az Áprilisom is hasonlóan fog alakulni filmek terén.

Ennyi volna mára. Remélem tetszett a bejegyzés. 
Jövő hét vasárnap írok,
Addig is Sziasztok,
Margaréta Blogger

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése