2018. március 11., vasárnap

This Is Me Challange

Sziasztok!
Tudom, hogy elég gáz, hogy mindig ez a kifogásom,de elég durva hetem volt,ezért nem tudtam írni szerdán és csütörtökön sem,így az a bejegyzés most kimaradt. De ezt ma pótolom egy képes-magyarázós bejegyzéssel,amit a We heart-it-on láttam és a neve:

THIS IS ME CHALLANGE:

Személyiség:


Nagyon sokat nevetek és beszélgetek a barátaimmal,főleg a legeslegjobb barátnőmmel. Ismertető jegyem, hogy szinte sose fogom be a szám. De azért néha szükségem van egy kis egyedül létre is. Introvert és Extrovert vagyok egyszerre,hol így-hol úgy.

Style:






Nincs valami feltűnő ízlésem. Szeretem a nőis darabok, egy egyszerű tornacipővel. Mostanában imádom az ingeket is, amik nőisek és lezserek.Farmerból meg vagy fekete vagy világos van rajtam általában.


Álmok:




A gimnázium végén szeretnék elutazni a legjobb barátnőmmel egy csomó helyre és egy csomó jó élményt szerezni. Ezután egyetemre járni(vagy főiskolára), majd ha lesz akkor ebben az időszakban összeköltözni a barátommal, ha úgy alakul. Mindenképp szeretnék eljutni Párizsba és Amerikába, és minél előbb családot alapítani. A munkámban meg szeretnék sikeres lenni.



Zene:



 Mindenféle zenét hallgatok. Kimondott kedvencem nincs, mindig változik az,hogy épp mit hallgatok. Az előző bejegyzésemben többet megtudhattok a zenékről, amiket szeretek, szóval ha érdekel titeket bővebben a téma ajánlom azt a bejegyzésemet.


Színek:




Hobbik:






mádom olvasni és sorozatot nézni(szerintem ezek egyáltalán nem meglepő dolgok rólam),emellet imádok sminkelni és aludni is. (Jó sokat)


Sorozatok:







Elég sok sorozatot szeretek, de választanom kellet és ez a 4 jutott eszembe. Sorrendben a képek alapján: Red Band Society, Pretty Little Liars,Teen Wolf, Riverdale



Városok:





Nagyon sok helyre szeretnék eljutni. Gyerekkori álmom, hogy eljussak Párizsba. Mostanában vonz Amerika is. London is egy nagy terv, ahova idén nyáron a tervek szerint el is jutok. Amsterdam is egy gyönyörű város, amit muszáj látnom.


Ennyi volt mára. Remélem tetszett ez a bejegyzés.
Szerdán írok,
Addig is Sziasztok,
Margaréta Blogger

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése