2018. március 25., vasárnap

My Dream Wardrobe/ Az álom gardróbom

DREAM WARDROBE:
Világ életemben szerettem volna egy Gardrobe-t magamnak. De sajnos még sosem volt életemben olyanom. Ebben a bejegyzésben, képeket fogok hozni alap darabokról, amiket szeretnék a ruhatáramban tudni.

Egy szimpla fekete színű póló szerintem elengedhetetlen egy jó gardróbhoz. Nagyon sokféle képpen hordani, akár egy hétköznapra, buliba vagy akár egy elegáns öltözekként is. Nekem például van egy fekete bodysuit-om és egy fekete hosszú ujjú polóm is.

Legkedvencebb dolgaim közé tartozik mostanság a Mom Jeans és a Girlfriend/Boyfriend Jeans. Szerintem nagyon divatosak, kényelmesek és fantasztikusan néznek ki. Pont tegnap vettem egyet, ez lett a második ilyen nadrágom.

Szeretem ezeket a típusú pólókat, ugyan még nincs ilyenem. Amikor legközelebb megyek vásárolni mindenképp próbálok ilyet. Számomra ezek a pólók szinte üvöltik a nyarat és a tavaszt egyaránt. Divatosak,nőiesek és elegánsak is, ugyanakkor a hétköznapokra is tökéletesek.

Sosem voltam egy napszemüveg kedvelő lány, abból kiindulva, hogy szemüveges vagyok,méghozzá mindig hordom, mert nem nagyon látnék távolra nélküle. Ám ezen a nyáron szeretnék egy napszemüveget, amit fel vehetnék majd akkor amikor nem is igazán kell távolra látnom nagyon.

Tavaly is tetszettek ezek a fajta cipők,de akkor még valamiért úgy döntöttem, hogy nem veszem meg. Ez idénre már változott. Ezen a nyáron már ott fog figyelni ez a jó kis cipő a többi között. Már látom is, hogy végig sétálok vele a Balaton mellet.

Még nem volt ilyen típusú strand táskám, de idén már szeretnék egyet, hiszen szuperül néz ki és nagyon fel tud dobni egy outfitet. 
Imádom az egyszerű,de nagyszerű ingeket mostanság. Egyszerűen feldobja a napom, ha egy olyat hordhatok. Szolid,nőies darabok, ami minden divatszerető lány alapvető darababjai közé tartozik.

Amióta nőies darabokat hordok álmodom egy bézs,világos rózsaszín magassarkúról. Eddig nem vettem még mert magas vagyok és sose éreztem magam elég magabiztosnak ahhoz, hogy még magasabb legyek a cipőben. Ám mostmár nem bánom a magasságomat és szívesen viselném ezt, szóval szerintem ez lesz az év, amikor megveszem ezt a cipőt.
Világéletemben ugyanazt a fülbevalót használtam, amit még anyukámtól kaptam. De mostanság már nem hordom, mert elég gyerekesnek tartom. Még mindig imádom, hiszen anyutól van, de mostmár mást is fogok hordani. Ezt a tipusút pedig nagyon kedvelem mostanság, kiváncsi vagyok hogy állnának nekem.
Sose szerettem a szoknyákat, nem is meglepő hiszen csak ünneplőként hordtam. Idén szeretnék venni minimum egy szoknyát. Jelen állás szerint ez a típusú tetszik, főleg hogy virágok vannak rajta.
Mindenképp szeretnék idén új rövidnadrágokat venni,mert már nem szeretem az eddigieimet. Ez a tipusú nadrág sikolt nekem, hogy vegyem meg és hordjam, szóval ha lesz egy kis pénzem venni fogok egy iyet. Mellesleg ez az outfit szintén tökéletesen lenne számomra.

Nemrég kezdtem el szeretni a farmer dolgokat. Erre a tavaszra terveztem venni egy ilyen farmer kabát szerű dolgot, hiszen tavasszal hordhatom kabátként, nyáron pedig felvetem ha rosszabbra fordul az idő.
Még bőven lennének dolgok, amikről írnék, de már így is elég hosszúra sikeredett ez a bejegyzés, szóval biztosan várható egy második rész ebből.
Jövő hét Vasárnap írok.
Addig is Sziasztok,
Margaréta Blogger

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése