2018. március 18., vasárnap

Ways of Relaxing/Relaxiós Módok

Sziasztok!
Először is,tudom,már megint nem írtam szerdán. Ez elég sokszor előfordul,hiszen szerdánként nem sok időm van arra,hogy ide írjak. Ezért most azt  szeretném mondani, hogy innentől kezdve, csak vasárnaponként fogok posztolni. Bár ha marad rá kedvem és időm akkor néha napján szerdán is. Egyszerűen most ezt látom a legjobbnak,lehet,hogy nemsokára ez majd változik. Nyáron ez a posztolás biztosan növekedni fog. Na,de térjünk is a tárgyra. A mai témám:

WAYS OF RELAXING

A relaxáció egy olyan dolog, amire mindenkinek szüksége van minden nap. Ma  15 különböző módot fogok felsorolni, amik számomra nyugtatóak és lehet, hogy számotokra is az lehet.

1. Olvass egy kicsit
Nem nagyon meglepő,hogy ezzel kezdem a listát. Az olvasás mindig is rendkívül sokat jelentett számomra. Mostanság sajnos nem sok időm van rá, ezért kevesebb könyvet is olvasok, mint ahogy szoktam. Úgy mond egy olyan reading slump-ban voltam. Jelenleg viszont egy nagyon jó könyvet olvasok(Jojo Moyes:Mielőtt Megismertelek angolul),szóval most az a tervem, hogy minden este lefekvés előtt egy fél órát olvassak(ahogyan ezt régen is csináltam). Ezt a módszert mindenkinek tudom ajánlani, mert ahogyan azt a kutások is kimutatták,nem jó ha lefekvés előtt még a telefonon lógunk vagy a számítógép előtt punnyadunk,mert akkor az agyunk nagyon is aktív még.

2. Nézz egy filmet/sorozatot
Sorozat nézés és filmnézés egy csodálatos módszer a pihenésre véleményem szerint. Az agyad pihenhet, nem kell szavakra koncentrálnod, egyszerűen csak hátra kell dőlnöd és élvezni a filmet.Ha pedig szeretnél egy pihenős napot tartani nagyon egyszerű: Nézz filmeket. Akár át is hívhatod a legjobb barátnő(ide)t vagy akár a barátod/barátnőd, családod,cicád,kutyád akárkid és lehet egy jó napotok.

3.Hallgass zenét
A zenék mindig és mindenhol tökéletesek. Szerintem minden nap kell egy kis időt szánnunk arra, hogy zenéket hallgassunk,mert szükségünk van rá. Én reggelente készülődés közben szoktam zenét hallgatni és suliba menés közben,az készít fel engem igazán a napra. Egy dolog, amin szeretnék változtatni az az, hogy nincs kedvenc énekesem se együttesem.


4.Fürödj egy nagy kád vízben
Ha egy igazán fárasztó napom volt, engedek magamnak egy kád vizet,amibe vagy fürdősót rakok vagy fürdőbombát.(Ezeket a Lush-ban veszem, mert imádom a termékeiket) majd berakok egy lágy nyugtató zenét és olvasok egy fél órát benne. Ez az idő felettébb kikapcsol. Egy fárasztó nap után mindenkinek ajánlom, hogy próbálja ki.

5. Legyél a barátaiddal
Imádom a barátaimat, de sajnos nagyon kevés időm marad rájuk, hiszen sokat kell tanulnom,ahogyan nekik is Általában iskola szünetekben szoktam velük lenni sokat. A mostani közelgő tavaszi szünetre is ilyeneket tervezek. Akárhova mehettek, a lényeg,hogy együtt legyetek. Egy pár lehetőség pl: piknik,bowling,vásárlás együtt. De rosszidőben és pénz hiány is számtalan lehetőség van: mozi est/nap,kareoke este,ruhatár válogatás csak hogy egy pár programot említsek.

6.Énekelj/táncolj
Egy jó zene lejátszási lista és indulhat is a tombolás. Éneklés,tánc minden bele fér, hiszen senki sem figyel. Néha kellenek ilyen esték is vagy legalább egy kis idő erre is szánva, hiszen nem csak hogy nyugtató, hanem még stressz levezető is. Fantasztikus nem? (Ui: Igen, muszáj volt betennem ide Dylant, mert imádom, és ez a mém tőle örök)

7.Szinezz
Nemrég barátnőmnél láttam egy alkalmazást, ami megtetszett így letöltöttem és onnantól kezdve hatalmas fan lettem. Pixel Art a neve és olyan képeket lehet benne színezni benne. Vannak benne könnyebb pár percesek és nehezebb, több órások is,mint például a jobb felső kép a képen. Hihetetlenül pihentető, szünetekben szinezni vagy esetleg egy film nézése közben.

8.Írd ki magadból
Világ életemben írtam. Mindig is része volt a napjaimnak, hogy valamit olvasnom és írnom kell. Egyszerűen ezek nélkül én nem én vagyok. Az egyik januári célom is volt,hogy mindennap írjak a könyvembe. Januárban fantasztikusan ment, aztán februárban abba hagytam,mert nagyon erőltetnek éreztem. És akkor már nem is jó egy írás, ha már annyira erőltetem, és a kedvem is elmegy tőle. Most azt tűztem ki magamnak, hogy marad egy kis szabad időm, akkor írjak egy kicsit.


9.Tölts a családoddal egy kis időt

A családom jelent számomra mindent. Próbálok minél több időt velük tölteni, de nem mindig sikerül a sietős napjaimban. Mindenesetre imádok velük lenni akár csak pár percre is. Főleg a két kis unoka testvéremmel, akik közel laknak hozzánk(a másik 3 unoka testvérem sajnos messze él). Fantasztikusan relaxál ha velük játszhatok és nevethetek. Vagy csak nézhetek egy filmet anyukámmal vagy a nagyszüleimmel.

10.Rakj fel arcapakolást
Ó, drága Lush. Imádom a termékeiket, szerintem fantasztikusak és nem is annyira drágák ahhoz képest, hogy mennyire jó termékek. Ha azt nézzük, hogy mennyibe kerülnek a dolgok a Body Shopban...  Egy jó arcpakolás minden napot feldob és sokkal jobban fogok érezni magad tőle. A kedvencem a Mask of Magnamity, ami fantasztikus problémás bőrre.

11.Utazz
Az utazás egy fantasztikus hobbi véleményem szerint. Mindenképp szeretnék minél több helyre eljutni.Nem mondom,hogy minden hétvégén megyek valamerrre, mert azt nem engedhetem meg magamnak, de néha jó utazgatni valamerre, még ha csak egy 10-20 perces útról is van szó. Tervezem is, hogy nyáron minél több helyre elmegyek belföldön is akár csak egy napra is a legjobb barátnőmmel vagy akár egy egész baráti társasággal is. Már most nagyon várom.


12.Vásárolj
Be kell, hogy valljam, hogy imádok vásárolni. Sokáig nem szerettem, de egy ideje hihetetlenül szükségem van rá, hogy egy hónapban minimum egyszer elmenjek és vegyek magamnak dolgokat. Lehet, hogy egyszer veszek egy pólót csak majd következő alkalommal szinte az egész butikot megveszem. Ez nálam hangulat függő. Én azt mondom, hogy a vásárlás rendkívül nyugtató.

13Játsz valamilyen játékkal
Én magam nem vagyok egy nagy játék függő, de sokan szeretnek játszani. Egy játék van, amivel nagyon sokáig el tudok lenni az pedig a Puzzlerama. Volt olyan is, hogy csak zenét hallgattam és azzal játszottam órákon keresztül. Ezen kívül szeretem még az Episode-t is, ami egy szerepjáték. De sajnos csak ez a kettő van, még keresek újakat.

14. Törődj a kisállatoddal
Az állatok mindig megérdemlik a törődést és a játékot. Nekem pl egy nagy öreg cicám van, akit minden nap jól meg is szeretgetek iskola után. A tudósok ki is mutatták, hogy az állatok rendkívül jó hatással vannak ránk. Lenyugtatnak minket és boldoggá tesznek, ezért is van az, hogy a depresszióval küzdőknek ajánlják egy kis állat beszerzését.

15.Rakj rendet
Egy elég furcsa módot hagytam utoljára. Nem hiszem, hogy sok ember tartja relaxálónak a takarítást, de én nem tartozom azok az emberek közé. Számomra a rend a lelke mindennek. Minden nap rendet rakok a szobámban és minden este lefekvés előtt rend van. Egyszerűen zavar, ha nincs valami a helyén.

Ennyi lenne mára. Remélem tetszett ez a bejegyzés.
Kitartást holnapra,
Margaréta Blogger


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése