2018. február 4., vasárnap

January Wrap Up

Sziasztok! Tudom, megígértem, hogy nem fogok újra eltűnni annyi időre,de hát megint eltűntem. Ebben a hónapban elég sok dolgom volt, és valahogy nem nagyon volt kedvem blogot írni. De remélem azért ez most így Februárra változni fog és újra többet fogok ide írni. Azt ugyan nem írom, hogy heti kétszer,de azért szerintem a heti egy meg lesz. Vagyis inkább csak reménykedem. Mindenesetre nézzük is azt, hogy mi is történt velem Januárban.

Könyvek:

Az idei évet Cassandra Clare könyvével kezdtem,ahogyan a tavalyit is tettem. Idén is nagy hatással volt rám a könyv, mint ahogy tavaly az Éjfél Kisasszony. Imádtam az összes Ty és Kit-es jelenetet. Magnus-t és Alecet imádtam újra együtt látni, annyira aranyosak voltak, ahogyan mostmár felnőttként gyerekeket neveltek. Alec olyan volt mint egy kis aranyos anyuka. Természetesen a kedvenc jeleneteim azok,amik Julian és Emmával kapcsolatosak. Istenem, hogy én mennyire szurkolok nekik. A Mark-Christina-Kieran szerelmi háromszög pedig marha jóra sikeredett szerintem. A könyv végétől ki vagyok viszont és csak annyit tudok hozzá tenni, hogy: MIÉRT???
Olvasásom Januárban(Vélemény):
Ebben a hónapban egy darab könyvet sikerült elolvasnom, ami egy hatalmas visza esés, az előző hónapi 10 könyvem után. Sokáig elégedetlen voltam a dologgal,mert úgy éreztem, hogy azért tragikus így indítani ezt az évet. De most már nem úgy gondolok erre az egy könyvre, hiszen ha megnézzük összesítve,akkor azt látjuk, hogy filmekből rendkívül sokat láttam,sorozatból is néztem egy párat, sőt még szociális életem is volt plusz tanultam is. Szóval nem is olyan rossz dolog az, hogy csak egy 700 oldalas könyvet sikerült elolvasnom.

Sorozatok:

2x04-4x03: Nem vagyok már sokra onnan, hogy befejezzem a sorozatot.Már csak mindössze 6 rész maradt és végzek is. Szerintem még egy kisebb sorozat értékelőm is lesz róla. Az összes szereplőt szeretem, modjuk Vilde-t kevesbé. Nem hiszem el,hogy ilyen rövid időn belül már vége is lesz. Borzasztóan fog hiányozni az egész hangulata, az tuti.

3x01: Szégyen vagy nem szégyen, még mindig nem vagyok a legnagyobb Trónok Harca rajongó. Nézem,mert jó, de azért nem tartozik a kedvenceim közé és nem is érzem úgy, hogy bárcsak tudnám nézni meg ilyenek. Amikor ritkán olyan hangulatomban vagyok megnézek belőle egy pár részt,de annyi.
2x10-2x11: Annyi idő Riverdale nélkül! Úgy örültem, amikor megláttam, hogy végre újra vannak Riverdale részek fent. Jughead továbbra is a nagy kedvencem, de mostmár szerencsére kezdem megkedvelni Archie-t is,bár azért még mindig nem értem azt, hogy miért vannak érte annyira oda a többiek. Szerintem azért annyira nem is jó. Imádom ezt a sorit, egyik legjobb.
1x01-1x08: Legjobb barátnőmmel néztük meg egy nap alatt az egész első évadot. Mindkettőnknek nagyon tetszett. Sokszor nevettünk a dolgon, vagy éppen féltünk.Kimondottan tetszett, hogy itt is mint az Az-ban fiatalok a főszereplők. Ritkán fordul elő, hogy egy szereplő fiatalabb mint én, ezért is tetszett, hogy más mint szokott lenni. Biztosan folytatni fogom a sorozatot a következő hónapban.


Véleményem a sorozatos élményeimről:
Ebben a hónapban 3 egész évadot néztem meg. 2 évadot a SKAM-ből és 1-et a Stranger Thing-sből. Imádtam minden részt, amit láttam. Elégedett vagyok a mennyiséggel és a minőséggel is, ahogy lenni is szoktam vele mostanság.Jövő hónapban valószínűleg nagyjából ugyanennyit fogok nézni. 



Filmek:

Szilveszterkor néztük meg a barátnőimmel. Ebben a filmben utáltam Anastasia és Christian kapcsolatát, sőt mindkét szereplőt is, hiszen az egész csak egy nagy hülye szado-mazo francság volt. Egyik barátnőm még jellemezte is a filmet: veszekednek csókolóznak izélnek. És ha tényleg bele gondolunk ez ment benne. De pozítivuma az egésznek, hogy egy csomót nevettünk rajta legalább.


Ez a film azért nagyon más volt az elsőhöz viszonyítva. Christian megkomolyodott egy kicsit és végre nem úgy bánt Anastaziával mint egy tárggyal konkrétan. Azért ebben is volt egy pár röhejes jelenet, amit a kis feminista énem nem bírt szó nélkül hagyni, de azért értem a dolgot.

Annyi ember dicsérte ezt a filmet, hogy muszáj volt megnézni. Még akkor is, ha nem vagyok egy nagy horror-film kedvelő,mert mindig félek rajtuk. Ez most kivételesen nagyon tetszett. Annyi mindenen lehetett rajta nevetni. A kedvencünk legjobb barátnőmmel,amikor megjelent a bohóc a vetítés alatt és az egyik gyerek megszólalt: Ez meg mi a k*rva anyja? Imádtam, hogy megtalálták az egyensúlyt a humor és az ijesztő jelenetek között. Nagyon tetszett a film, értem körülötte a felhajtást is, mert tényleg a 2017 év egyik nagy alkotása.

Pár évvel ezelőtt olvastam a könyvet,amiből a film készült és kimondottan megragadt benne az,hogy a főszereplő az egyik újra élés alkalmával egy napot tölt a kis húgával. Azt találtam a legaranyosabbnak az egészben. Néha már idegesített, hogy szinte mindig ugyanaz történik, de végül is összeségében tetszett a film, mindössze egy kivetni valóm legjobb barátnőmmel egyetemben(ezt is együtt láttuk),hogy a lány végül megcsókolta a srácot. Szerintem ezzel csak megnehezítette a dolgát, én például nem tennék ilyet, ha tudnám, hogy másnapra halott leszek. Leszámítva ezt jó volt az összhatás.

Fogalmam nincs miért,de 2 éve haloggattam ennek a filmnek a megnézését.De most végre megnéztem és azt kell, hogy mondjam, hogy fantasztikus volt, ahogyan az első is. Dave Franco ebben a filmben is hatalmasat alakított, imádtam benne. Még mindig lenyűgőzőeknek találom azokat a trükköket, amiket láttam benne.
A legjobb barátnőmmel néztük meg ezt a filmet a moziban. Be kell, hogy valljam, semmiféle elvárásom nem volt a filmmel kapcsolatban, mert nem tetszett annyira az előzetes, kimondottan gyerekesnek találtam a mozi plakátot,sőt 12 éven felülieknek ajánlják,ami azért sokkal lentebb van, azoktól a filmektől, amiket meg szoktam nézni általában. Aztán megnéztük a filmet. Mit ne mondjak, borzasztóan nagyot csalódtam pozítívan. Imádtam az egészet úgy ahogy van. Rendkívül sok mondanivalója volt nekem. A dalok,amik benne voltak minden nap meghallgatásra kerülnek. Még Zack Efron-t is megkedveltem benne egy kicsit,pedig egyáltalán nem szerettem eddig.

Legjobb fiú barátom az előző évben sikeresen megnézte velem az összes Harry Potter részt, most már csak ez volt számára hátra. Aztán most ezt is megnéztük. Imádta az egészet, sőt az egyik kedvencévé vált. Számomra úgyanúgy kedves ez a film is, de azért szerintem az eredeti Harry Potter filmekhez nem ér fel. De azért még esélyes, hogy valaha ugyanúgy szeressem Göthe-t is mint Harry-t.

Szintén a legjobb fiú barátommal néztük meg ezt a filmet,aminek amúgy Mi a neved?/ Your name a címe. Az egyik kedvenc filme és nekem is nagyon tetszettt. A fiú és a lány története annyira aranyos, hogy az hihetetlen! Biztos vagyok benne, hogy újra fogom majd nézni ezt a filmet és keresni fogok ehhez hasonlókat is.
Kb egy hete láttam a filmet és még mindig nem tudom, hogy mit is mondjak a filmmel kapcsolatban. Tetszett is meg nem is. El tudom képzelni,hogy így történtek a dolgok,de akkor is sok hibát találtam benne. Főleg az idegesített, hogy közeli jeleneteket csináltak a szereplőkről,amikor is a pólusokat is ki lehetett rajtuk venni.
Elég rég láttam már ezt a filmet, olyan 2-3 éve,ami azért nagy idő. De mégis úgy érzem, hogy nem volt rossz ez így. De azért elég sok hiba van benne, amit nem nagyon szeretek. Például az ahogyan Isabelle viselkedik és kinéz. Őt valahogy nagyon nem így képzeltem el. De szerintem a legnagyobb hiba a filmmel kapcsolatban Valentine-al és a Kör tagjaival van. Egyáltaln nem veszedelmesek, sőt inkább szánalmasak.Valentine a műhajával, és a két mamlasz akik Luke-ot hergelték azzal a szóval, hogy,, Kutya". Ha az ijesztő és fenyegető,akkor én is az vagyok.

Olyan régóta szerettem volna megnézni ezt a filmet, hogy szinte el sem akartam hinni, amikor megláttam, hogy fent van online. Meg kell,hogy mondjam imádtam a filmet. Szerintem fantasztikusra sikeredett. Kedvet kaptam ahhoz is, hogy Agatha Christie könyvet olvassak és hogy megnézzek még több filmet ami a könyveiből készült.

Véleményem a Filmes Élményeimről:
Ebben a hónapban 11 filmet láttam, ami azért durván sok az átlagoshoz képest. Ebből csak 2 volt újra nézés, a többit most láttam először. Egyszer még a moziba is eljutottam a legjobb barátnőmmel, annyi idő után. A sok filmből szerintem lesz,ami még az éves kedvenceimben is benne lesz,ami azért nagy szám,mert még csak egy hónap telt el az évből.

Az Írásom ebben a hónapban:

Ha nem tudtátok, akkor most elmondom, hogy az idei terveim között szerepelt, hogy mindennap írjak a könyvembe.Ezért is lesz mostantól ez a rész a havi összesítőim végén,ahol beszámolok arról, hogy hogyan is teljesítettem ebben a hónapban a fogadalmammal. Szóval. Januárban 7161 szót írtam a könyvembe. A hónapban sikerült 15/31 napon írnom valamit a könyvembe. A legtöbb amit egy nap írtam 1171 szó volt. 16 jelenetet kezdtem el írni.

Véleményem az írásomról:
Rendkívül boldog vagyok azzal,ahogyan alakult ebben a hónapban az írásom. Igaz, sok nap nem írtam,de akkor is úgy érzem, hogy elég sok mindent tudtam hozzárakni a történetemhez. Februárban legalább ennyit szeretnék írni a könyvembe, vagy ha esetleg sikerülne akkor többet is.

Véleményem a Hónapról:
Ebben a hónapban elég sok minden történt velem. Fantasztikusan telt ez a hónap. Sokat tanultam az élettől és sok mindennel letttem boldogabb és gazdagabb is lettem. Csodásan indítottam ezt az évet. 

Ennnyi lenne a bejegyzés. Remélem tetszett. Tényleg próbálok minél hamarabb jelentkezni,
Addig is sziasztok,
Margaréta Blogger




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése