2018. január 25., csütörtök

Top 10 Sorozat, amiket tervezek nézni

Sziasztok!
Sajnálom,hogy már megint nem írtam egy csomó ideig. Egyszerűen nem volt hozzá elég időm mostanában, de most végre elég laza lett a suli,szóval van időm. Mára egy olyan bejegyzéssel készültem számotokra, ahol 10 sorozatról fogok

Elég sokan dicsérő véleményt halottam erről a sorozatról. Azt is halottam, hogy minden rész végén sír az ember miatta. Kiváncsi vagyok milyen lesz, minél előbb el fogom kezdeni.

Szintén egy sokat dicsért, de nem annyira népszerű sorozat.Úgy érzem,hogy elég hasonló lesz a Kínos című sorozathoz, amit eléggé szerettem tavaly, szóval remélem ez is jó lesz. Mindenesetre nem egy hosszú sorozat azzal a 3 évadjával, szóval biztos gyorsan meg leszek vele. 


Ha valakin esetleg nem tudja ez egy rövid mindössze 10 részes sorozat,ami a Hazug csajok társasága egyik szereplőjét követi. Annyi ideig nem is tudtam, hogy ez a sorozat létezik. Mindig is érdekelt, hogy mi történt Calebbel Ravenswoodba,szóval ez a sorozat alapdarab a PLL fanoknak. Várom,hogy megtujdam annyi idő után, hogy ott mik történtek.
Szerintem ezt  sorozatot már mindenki nézi, szóval mindenképp elszeretném én is kezdeni, mert elég kevés rész van eddig kint(mindössze 2 évad) és szerintem egy hónap alatt vagy kevesebb idő alatt simán megnézem.
Ez egy elég új sorozat Netflix-en. Nem sokat tudok róla, mindössze annyit, hogy két pszhiopata tiniről szól, akik felfedezik magukat és a világot is. Kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz.

Egy elég népszerű sorozat, amit szinte minden lány kivülről tud és minden részét látta. Be kell, hogy ismerjem, hogy én még egy részt sem láttam. Ezért is szeretném minél előbb ezt bepótolni és elkezdeni nézni ezt a sorozatot.
Néha szoktam Agymenőket nézni a TV-ben, ám nem nézem az eléjtől fogva. Sheldon a kedvenc karakterem, és érdekel, hogy milyen volt gyerek korában és hogyan birkózott el az élet dolgaival. 
Ez a sorozat is elég népszerű, kicsit Kínos féle,szóval kiváncsi vagyok, hogy milyen lesz.Nem tudok róla semmit, szóval semmilyen féle elvárásom nincs a sorozattal kapcsolatban.
Ahogy már említettem a Young Sheldon sorozatnál,néha szoktam nézni a sorozatot a TV-ben, de nem láttam még az elejétől. Idén szeretném megnézni az elejétől. 

Hasonló okokból kezdem el nézni ezt is, mint a Gilmore Girls. Mindenki látta már, ezért is szeretnék minél előbb neki állni.

Ennyi lenne mára. Remélem tetszett a bejegyzés, 
Próbálok minél előbb írni. Addig is Sziasztok,
Margaréta Blogger




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése