2018. január 17., szerda

20 Random Tény Rólam!

Sziasztok!
Előszir is,sajnálom, hogy eltűntem. Egyszerűen nem volt időm blogot írni. Teljesítgetem az új évi fogadalmaimat, és nem is volt annyira kedvem a dologhoz, mert kicsit besokalltam a BookMas miatt. Mindenesetre mostmár gyakrabban leszek.Mára egy különleges bejegyzéssel készültem számotokra. 20 random tényt fogok hozni magamról. Elég régóta gondolkoztam arról, hogy megcsináljam-e vagy nem,miután megcsináltam a 25 könyves tényt magamról, amit itt el is olvashattok. Lássuk:


1. Imádom a macskákat. Az egyik legnagyobb ismertetőm,minden barátomat halálra idegesítem a sok macskás képpel/videóval.

2.Nekem is van egy cicám, Kormi aki 10 éves öreg fekete-fehér cica. Imádom.

3. Egy éve jógázom heti egyszer. Rendkívül megváltozott azóta az életem. sokkal hajlékonyabb vagyok meg minden.

4. Rendkívül rossz vagyok mindenféle sportban. Mármint tényleg durván rossz. Nagyjából mint Bella az Alkonyat sorozatból.

5. A kedvenc ételem a húsleves,amit a nagymamám csinál.

6. Elég sok kaját nem szeretek, amit sokan szeretnek: Milagnoi/Bolognai spagetti; Mars csoki;Snikers;Toffifee, és régen nem szerettem a Hamburgereket sem.

7. Rendkívül válogatós vagyok kaják terén. Nem sok fajta ételt eszem meg.

8.Rendkívül tervezős típus vagyok. Mindig megtervezem a napomat.Nem is tudom mi lenne velem a Planner-om nélkül.

9. Nem szeretek késni,sőt inkább 10-15 perccel korábban érkezem mindenhova.

10. Elég kis korom óta sokat beszélek és hadarok is Sokan nem is mindig értik, hogy mit mondok.

11. Minden évben teszek új évi fogadalmakat,amiket sokszor nem tartok be,de azért minden évben megfogadom őket.

12. Sokáig nem szerettem a H&M-et,mert már kicsiként túl magas voltam a gyerek részleghez,és a felnőtt részen kellet nézelődnöm.

13. Hiszek Istenben, de nem járok templomba túl gyakran.

14.  Másodéves gimnazista vagyok.

15. Angol és francia nyelvet tanulok, mind a kettőt emelten.

16. Az All Time Favorite együttesem a One Direction. A kedvenc tagom Niall Horan. A kedvenc számom tőlük pedig a Strong.

17. Rendkívül nagy Justin Bieber fan vagyok egészen kicsi korom óta.

18. Nincsenek testvéreim.

19. Nagyjából 4x-er láttam színházban a Padlás című darabot.

20. Rendkívül fázós vagyok,de tényleg.Mindig be vagyok öltözve, és valamikor még akkor is fázom.


Ennyi lenne mára. Remélem tetszett nektek ez a bejegyzés.
Nemsokára írok.
Addig is Sziasztok,
Margaréta Blogger

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése