2018. január 7., vasárnap

The New Year's Resolution Book Tag 2018



Sziasztok!
Mára egy Book Tag-el készültem számotokra, amit egy angol könyves blogon láttam,amit itt tudtok megnézni. Kezdjük:

1. Egy író,akitől szeretnél olvasni(akitől még sosem olvastál)


Victoria Schwab

Pictures 831
Nagyon sok jót halottam az írónőről és a sorozatairól is. Biztos vagyok benne, hogy jövőre kézbe veszem legalább egy könyvét.


2.Egy könyv,amit el szeretnél olvasni:
Annyi jót hallottam már erről a könyvről.Elég régóta érdekel,de még nem éreztem magam elég érettnek egy ilyen könyvhöz,ám most már úgyérzem nem lenne gond. 


3. Egy Klasszikus Könyv, amit el szeretnél olvasni:


Elég népszerű könyv, ám eddig még nem olvastam. Ezen szeretnék változtatni idén.
4. Egy könyv,amit szeretnél újra olvasni:
A jövő évi terveim között szerepel, hogy megvegyek minden John Green könyvet. Ezáltal szeretném majd elolvasni ezt a könyvet.
5. Egy könyv, ami régóta meg van és el szeretnél olvasni:
Elég régóta megvan a könyv a családunknak, és úgy érzem mindenképp el kell olvasnom minél előbb.

6. Egy nagy könyv, amit el szeretnél olvasni:

Karácsonyra kaptam ezt a könyvet, és minél előbb el szeretném olvasni. Olyan régóta várom már ezt a részt. Jelenleg is ezt olvasom, elég jól állok vele(202.oldal) Értékelést is fogok róla írni moly.hu-ra szóval azt várhatjátok.

7. Egy író,akitől már olvastál és több könyvet szeretnél tőle elolvasni:
Pictures 713
Coollen Hoover könyveit idén kezdtem el olvasni, és imádtam őket. Jövőre szeretnék tőle minél több könyvet elolvasni.

8.Egy könyv,amit karácsonyra kaptál és elszeretnéd olvasni:
Annyira gyönyörű ez a könyv! Rendkívül sok jó véleményt hallottam róla,ezért remélem minél előbb eltudom olvasni.
Ez a könyv az egyik legjobban ajánlott könyv BookTube-n, ha nem a legjobban ajánlott. 
9. Egy sorozat,amit teljesen elszeretnél olvasni:

Annyian ajánlják ezt a könyvet is! Reagen a PeruseProject csatornáról rendkívül megszerette ezt a könyvet, és a legeslegkedvencebb könyve is lett idén. Én megbízom a véleményében, szóval idén tuti vétel lesz a triológia.
10. Egy sorozat, amit be szeretnél fejezni idén?

Egy ideje már várom, hogy megjelenjen ez a könyv. Tavaly május körül meg is jelent, de sajnos még nem láttam a könyvtárban, szóval nem tudtam elolvasni. Megvenni meg nem fogom, mert nincs meg az első három kötet.
11. Van új évi terved? Ha igen, mennyi könyvet tervezel elolvasni?
Tavaly 100 könyvet ígértem idénre, ám azt nem sikerült megcsinálnom, de nagyon közel voltam hozzá(94 könyvet olvastam),ezért idén kicsit lejebb rakom a lécet magamnak. Meg persze azért is,mert szeptembertől harmadéves gimnazista leszek, és egyre több dolgom lesz. Ezért idén a 80 könyvet tűztem ki, persze nagyon boldog lennék, ha meg lenne a 100,de őszintén nem hiszem, hogy sikerülni fog. De ha mégis akkor büszke leszek magamra.

12. Valamilyen más Reading Goals?
Sokkal több értékelést kéne írnom,jóval le vagyok maradva még a tavalyiakkal is. Minél előbb el kéne kezdenem bepótolni őket.Sőt, a Moly-on lévőimet tavalyról kibővíteni, mert van amikor sokkal több véleményem van, mint amit írtam a könyvről.

Ennyi lenne mára. Remélem tetszett a bejegyzés.
Nemsokára írok,
Addig is Sziasztok,
Margaréta Blogger

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése