2018. február 25., vasárnap

100 Kérdés Kihívás

Sziasztok! Mára megint egy másfajta bejegyzéssel készültem számotokra. A mostanit a We Heart-it-on láttam és kedvem tartott elkészíteni. Link hozzá: https://weheartit.com/articles/307613300-i-love-question-tags-so-i-m-making-another-one-yay
Sok dolog várható onnan még,szóval készüljetek fel rá.

1. Van fiú/lány az életedben?
Van.

2.Gondolj a legutóbbi emberre aki megbántott, megbocsájtottál neki?
Még nem teljesen,de dolgozom rajta. Mindenesetre el felejteni nem fogom. Max megbocsájtok neki, mondván ha buta maradjon buta.

3.Mit gondolsz,amikor amikor azt hallod, hogy "meow"?
Hogy jutott már megint be a macska?

4.Mi az a valami,amit most nagyon szeretnél?
Nyári szünet.

5.Félsz a szerelembe eséstől?
Nem, miért tenném?

6.Szereted a tengerpartot?
Még nem voltam ott, de nekem tetszik, nagyon is.

7.Aludtál már egy kanapén valakivel?
Nem.

8.Mi a telefondon a háttérképed?

9. Nevezd meg a négy ágyat,amin nemrégin ültél!
Mind a négy az enyém. 

10.Szereted a telefonodat?
Imádom. Sose jobbat!

11.Őszintén, minden úgy megy,ahogyan tervezted?
Nem, de az lenne a meglepő. Alakítani kell rajta és jó az.

12.Ki volt az utolsó ember akinek a telefon számát nemrégiben írtad be a névjegyzékbe?
Egy srácé.

13.Melyiket kapnád meg inkább? Pudli vagy Rotveiller?
Pudli,de amúgy inkább egyiket se. Cicás típus vagyok.

14.Melyik fáj a legjobban a fizikai vagy az érzelmi fájdalom?
Érzelmi.

15.Mit látognál meg inkább: állatkert vagy kiállítás?
Mind a kettő,de most talán a kiállítás.

16.Fáradt vagy?
Nem,még nem.

17.Mennyi ideje tudod az első telefonszámot, ami a telefonodban van?
Mármint az embert vagy a telefon számot? Amugy nagymamám az,szóval születésem óta.

18.Rokonok?
Ne légy buta,most mondtam el..

19.Gondolkoztál már azon, hogy újra össze jössz valamelyik exeddel?
Nem. Nem véletlenül exek.

20.Mikor beszéltél azzal az emberrel, akivel csókolóztál?
Az exem az, vagyis kb. 1 éve és pár hónapja.

21.Ha tudod, hogy ő a megfelelő ember,hozzá mennél?
16 vagyok ember! Köszi, nem!

22.Aranyos ha a srác homlokon puszil?
Igen, szerintem kimondottan cuki.

23. Randizol a legutóbbi emberrel, akivel beszélgettél?
Nem, utoljára a legjobb barátnőmmel beszélgettem.

24. Min ülsz most?
Egy kék,forgós széken.

25. Van valaki aki gyakran mondja(családon kívül), hogy szeret téged?
Igen, egyik legjobb barátnőm.

26.Szerettél volna valakit, aki nem lehetett a tiéd?
Igen, ki nem?

27. Ki a legutóbbi ember, akivel beszéltél mielőtt elaludtál tegnap?
A legjobb barátnőm,mert itt aludt.

28. Sokszor fázol meg?
Nem. Én nem sokszor vagyok beteg, de ha igen akkor ilyen: Hívjatok papot! állapotva vagyok.

29.Honnan van a pólód,ami épp rajtad van?
H&M

30.Gondolj a legutóbbi emberrel akit megcsókolnál, megcsókolnád őket egy kanapén?
Nem hogy egy kanapén nem, de sehol sem.

31.Volt már olyan érzésed, hogy valami rossz fog történni és igazod volt?
Yep.

32.Van egy ellentétes nemű ember akivel beszélhetsz?
Nem is egy.

33.Gondolod, hogy valakinek vannak érzései feléd?
Vannak. Pl. utálat.

34.Valaki mondta már,hogy szép szemeid vannak?
Igen.

35.Tegyük fel, hogy a legutóbbi ember, akit megcsókoltál előtted csókolna meg valakit. Erre te?
Lazán elsétálnék,nem érdekel.

36. Szingli voltál Valentin napon?
Voltam.Vagyok.Leszek.

37.Barátok vagytok még azzal az emberrel, akivel legutóbb csókolóztál?
Unom már ezeket a csókos kérdéseket....

38.Hogy hívnak a barátaid?
Hahaha. Titok az igazi nevem.

39. Valaki volt, aki felidegísett a múlt héten?
Mindig.

40. Sírtál már egy üzeneten?
Szerintem már mindenki...

41. Hol van a legutóbbi sérülésed?
Lábfej.

42.Honnan való?
Uszodában voltam és végig húztam véletlen miközben megfordultam a következő hosszra.

43.Mikor volt a legutoljára az, hogy távol akartál kerülni mindenkitől/mindentől?
Minden nap végén.

44.Ki volt a legutolsó ember, akivel telefonáltál?
Apukám.

45. Van kedvenc pár cipőd?
A fekete bakancsom.

46. Viselsz sapkát bad-hair-day-eken?
Nem,mert nem szeretem őket.

47. Lennél kopasz ha az lenne épp a divat?
Ha épp azt akarom,de nem a divat miatt.

48. Készítesz vacsorát a családodnak?
Nem szokásom.

49.Van a hálószobádnak ajtaja?
Persze.

50.Top 3 oldal?
Youtube-Sorozat barát és Messenger.

51.Ismersz valakit aki utál vásárolni?
A legjobb barátnőm és a legjobb barátom gyűlöl.

52. Van valami ami fáj most?
A lábam. Fogalmam nincs miért.

53.Nehezek számodra az elköszönések?
Igen, elég nehezen felejtek el embereket.

54.Mi volt a legutóbbi dolog, amit magadra öntettél?
Víz.

55.Milyen a hajad?
Közép hosszú,barna.

56. Mit csinálsz általában reggelente?
Lenyomom az ébresztőmet.

57. Gondolod, hogy 2 ember ki tud egymás mellet tartani örökre?
Örökre? Bella és Edward.

58. Időgép: Január,2007: Singli voltál?
5 évesen? Érdekes lett volna ha nem.

59. Zöld vagy lila szőlő?
Lila szőlő.

60.Mikor lesz, amikor valakit nagyon meg fogsz ölelni?
Holnap, a barátaimat.

61.Azt kívánod, hogy bárcsak máshol lennél most?
Nem. Jól vagyok én most itt a szobámba.

62.Mikor fogsz legközelebb írni valakinek?
Nem tudom, nem vagyok jós.

63.Hol leszel 5 órával később?
Az ágyamba és aludni fogok.

64.Mit csináltál ma reggel 8órakkor?
Pont akkor keltem fel.

65.Tavaly ilyenkor emlékszel ki tetszett?
Igen: az ágyam.

66. Van valaki az életedbe, aki mindig megmosolyogtat?
Anya és mama,

67.Megpuszitál vagy megöleltél ma valakit?
Igen.

68.Mire gondoltál tegnap lefekvés előtt?
Mi lesz holnap reggel a reggeli?

69. Volt már valaha, hogy nagyon próbálkoztál valamit megcsinálni,de még is csalódtál a végén?
Földrajz téma záró.

70. Hány ablak van nyitva jellenleg a gépeden?
Ez a blog és Spotify.

71.Hány újjad van?
Ötletes.....

72. Mi a csengő hangod?
Alapbeállítás,át kéne állítani.

73.Hány éves leszel 5 hónap múlva?
16,de utána csak 2 hónap és 17.

74.Hol van anyukád?
Az ágyában.

75.Miért nem vagy avval az emberrel akivel először szerelmes voltál?
Közbe szólt az élet.

76.Fogtál valakivel kezet az elmúlt 3 napban?
Nemhogy az elmúlt 3 napban, de az elmúlt 3 hónapban sem.

77.Barátok vagytok még azokkal akikkel 2 évvel ezelőtt?
Nem, sokkal nem.

78.Emlékszel ki tetszett 7-ikbe?
Emlékszem.

79.Van Mike(Miklós) nevű ismerősöd?
Igen, az osztálytársam.

80.Aludtál el valaki karjaiban?
Nope...

81. Hány ember tetszett az elmúlt 3 hónapban?
3 db.

82. Valaki látott fehérneműben az elmúlt 3 napban?
A cicám?

83.Fogsz beszélni azzal az emberrel, aki tetszik ma?
Nem tervezek beszélni ma már senkivel.

84.Részeg vagy és egy helyes fiúra/lányra ordibálsz az ablakból. Kikkel vagy?
Nem vagyok részeg.

85.Ha a fiúd/barátnőd drogozna, érdekelne?
Semmilyen fajta ilyen dolgot nem támogatok. Sőt! Ellene vagyok, szóval igen érdekelne. Beszélnék a fejével,ha meg nem sikerülne akkor ennyi volt ember. Nem állok melleted nézni ahogyan tönkre teszed magad.

86.Mi volt a legjelentősebb dolog, ami történt veled, amikor filmet mentél nézni a moziba?
Sírtam a filmen.

87.Ki hívott utoljára?
Már megbeszéltük ezt egyszer, az apukám.

88. Ha valaki adna neked $1,000, azért hogy elégess egy pillangót, meg tennéd?
Semmilyen élet nem mérhető pénzi értékbe.

89.Mi az a dolog, amiről azt kivánod, bárcsak több lenne?
Pólóm. Az embernek sose lehet elég pólója.

90.Szoktál nyitott ablaknál aludni?
Szoktam, amikor bealszok, amíg nyitva vannak.

91.Volt amikor túlságosan megbíztál valakiben?
Igen, sajnos. Túl könnyen bízok meg emberekben.

92.Jól ki jössz a lányokkal?
Van akivel igen, van akivel nem. 

93. Tartasz titkok valaki elől, akinek tudnia kéne az igazságot?
Nem,őszinte ember vagyok.

94.Sex= Szerelem?
Yep.

95. Bezártak egy szobába azzal az emberrel, akivel legútobb csókolóztál. Probléma?
Engem ne zárjanak be sehova!

96.Megcsókoltál már valakit száj piercinggel?
Nope és nem is terveztem.

97. Egyedül alszol ezen a héten?
Ahogyan mindig.

98. Mindenkinek van valaki, aki boldoggá teszi. Neked?
Nekem is van,a családom.

99.Hiszel a szerelem első látásban?
Abban nem, de a vonzalomban igen.

100. Ki az utolsó ember, akivel valamit Becsületszavotokra megígértetek egymásnak?
Legjobb barátnőmmel szerintem.

Ennyi volt mára. Remélem nem untátok a dolgot annyira. Szerkeszteni nem fogok rajta, mert már így is sok időmbe telt. 
Szerdán jelentkezem. Addig is Sziasztok,
Margaréta Blogger





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése