2017. június 11., vasárnap

#AskTheFangirl

Sziasztok!
Remélem jól telik a hetetek, nekem eddig szuper. :) Nemsokára nyár van, szóval már a suliban sincs annyira sok tanulni való már nálunk, szerintem nálatok sem. De ha még benne vagy az évvégi hajrákban akkor sok sikert és Ne Felejtsd: Sose hagyjon el bennetek a remény!
(Ha már nemrég úgyis újra néztem.)
Na szóval a Mai Napra ugyanúgy egy Book Taggel készültem, mint szoktam.(Eskü kitalálok még valamit, hogy ne csak ezek legyenek.)
A Mai Booktag Neve pedig Ask The Fangirl. Lássunk is neki:

1.Az első ember, akinek a megszállotja lettél?
Szerintem mindig is fangirl voltam, szóval ez egy nehéz kérdés. Hannah Montana volt az első személy és nemsokkal ezután pedig SP,Justin Bieber volt a menő számomra a Camp Rock mellet. Ezt követte a High School Musical. Na de ha a könyveket nézzük, akkor az Cortez volt Leiner Laura: Szent Johanna Gimi sorozatjából.

2. Aktuális függőségeid?
Húha.. Elég sok mindent imádok.Zene terén oda vagyok most a BTS-ért és minden új Pop Számért.Sorozat terén pedig most egy Animét nézek(Lovely Complex) amit most nagyon szeretek. Könyvek terén most nincs kimondottan új megszállottságom. Talán A D.A.C sorozat Kalapos Évától.

3.Kedvenc Zenekarod/Együttesed?
Van egy pár... One Direction,BTS,Artic Monkeys,One Republic,The Chainsmokers,Imagine Dragons,Twenty One Pilots...

4.Kedvenc Énekesed?
Nálam minden Justin Bieberrel kezdődött ezen a téren, és mai napig nagyon szeretem.Ezek mellet nagyon szeretem Shawn Mendest,Ed Sheerant,Olivia O'Brient,Beyoncét is. Rajtuk kívül imádom még Harry Stylest,Liam Payne-t,Niall Horant és Zayn Malik-ot is így külön.

5.Kedvenc Youtuber?
Sok időt töltök a Youtube-n, szóval sok mindenkit nézek. Csak BookTuber-eket nézek és Csecse Attilát. A BookTuberek közül mindenkit imádok, de a személyes kedvencem: Hailey in Bookland.
Szerintem ő nagyon ügyes, és mindig érdekes és új dolgokat posztol.

6.Első Koncerted?
Az első koncertem egy SP koncert volt, Nem messze tőlünk volt a koncert, az első sorokban voltam a legjobb barátnőmmel és anyukámmal. Ők nem voltak annyira boldogok, de elrángattam őket. Én mindenesetre imádtam.

7.Kedvenc Film?
Szerintem senki sem lesz meglepődve ha azt mondom Csillagainkban a Hiba, de mivel elég sokszor említem ezt a filmet/könyvet mindenhol ezért inkább beszéljünk másokról is.Imádom a Női Szerveket(már vagy egy Milliószor láttam), az Esőembert,a Mielőtt Megismertelek-et és Bridget Jones sorozatot is.Természeten imádom a Harry Pottert, Éhezők Viadalát, Beavatottat és az Alkonyatot is.

8.Kedvenc Színész/Színésznő?
Melissa McCarthy. Ő az a színész akitől mindent filmet láttam szinte és egyben sem csalódtam.Ansel Elgort és Dylan O'Brian is nagy szerelmem.Bár ha olyan van, akkor mindig nagy örömmel nézek meg egy Adam Sandler filmet is.

9.Az első Híresség, aki tetszett?
Justin Bieber. Csak róla tudtam beszélni és minden számát imádtam. #foreverJB

10,Valaha Csúfoltak-e ki, vagy lettél Nevetség Tárgya azért, amit szeretsz?
Justin Bieber miatt. Sajnos sokan nem szerették egy időben és azt is bántották és butának titulálták, aki igenis szerette.Hát ez van.

11.Kedvenc Könyv?
Nem fogok megint a Csillagainkban a Hibáról beszélni- Szóval a Csillagainkban a Hiba. :D Emellett imádom Benjamin Alire Sáenz-től az Aristotle ​és Dante a világmindenség titkainak nyomában könyvet.Szerintem ez a könyv több szeretet és figyelmet érdemel, szóval olvassátok. Plusz imádom még a Szerelmem,egy angyal sorozat is Federica Bosco-tól.

12.Kedvenc Sorozat?
Teen Wolf és Pretty Little Liars azokból amiket jelenleg nézek. De ezenkívül sok másik kedvenc sorozatom is van, amikről nemsokára többet is megtudhattok.

13.Kedvenc Nem létező Karakter?
Edward Cullen,Jamie Fraser,Zero,Simon Lewis,Peeta Mellark és Liesel Meminger a könyvekből. A sorozataimból pedig Damon Salvatore és  Stefan Salvatore.

14.Valami, amit imádsz abban a Fandomban, amiben benne vagy?
A Fandom egy olyan hely,ahol az ember sosem lesz kigúnyolva azért mert szeret valamit. Itt mindenki ugyanazt szereti és meglehet beszélni azokat a dolgokat amik téged érdekelnek,olyan emberekkel akik nem néznek rád ferde szemmel azért mert olyan vagy amilyen. Én ezt imádom a Fandomokban,amiknek tagja vagyok,

15.Valami, amit nem szeretsz abban a Fandomban,amibe benne vagy?
Én mindent imádok a Fandomjaimban. Egyszerűen tökéletesek.Hálás vagyok, hogy megtaláltam a hozzám illő Fandomokat és hogy ők befogadtak engem.


16.Elrejtetted-e már azt, hogy szeretsz valamit/valakit, csak azért, mert féltél, hogy kicsúfolnak miatta?
Nem. Amit én szeretek, az én vagyok. Az meg már nem az én dolgom, hogy ha valakinek nem tetszik. Mindenki másmilyen és mindenki mást szeret szóval minek kell ezt eltitkolni? Vagyok aki vagyok és kész. 

18.Találkoztál valakivel aki nagy példaképed?
Leiner Laurával találkoztam, akkor amikor elmentem az L&L könyvesboltba először, Ezek után egy párszor találkoztunk még, Az L&L találkozókon és dedikálásokon.

19.Kedvenc Fangirl pillanat?
Az összes Leiner Laura találkozó nagyon közel áll a szívemhez. Mindig sok barátot szereztem ott.De sok más egyéb kedvenc pillanatom van.

Köszönöm, hogy végigolvastátok.Nemsokára jövök valami újjal. Addig is Sziasztok:
MargaretaBlogger



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése