2017. június 16., péntek

2.Molyszületésnap és 25Könyves Tény Rólam

Sziasztok!
Hivatalosan is véget ért az év. Mindenkinek Szép Nyarat Kívánok. Remélem mindenkinek csodálatosan sikerült a bizonyítványa. Nekem igen. :)
Na mármost, elérkezett az a pillanat, amikor is bejelenthetem: 2 éve vagyok Moly. Ezalatt az idő alatt sok emberrel beszéltem itt, és sok mindent olvashattam a Moly.hu által. Jelenleg sok időmet töltöm ott, és mostmár Goodreads-en is. A nevem, ahol megtalálhattok: https://www.goodreads.com/user/show/68553688-nikol24. Ennek örömére, most megtudhattak rólam és a könyves életemről pár új információt. Mivel a mai nap a 25 Könyves Tény Rólam a témám. Ne is húzzuk tovább az időt, kezdjük:

1. Azóta olvasok rendszeresen, amióta megtanultam olvasni. Azelőtt is érdeket a betűk világa és minden Hirdetőtábla szövegét felolvastattam.

2.Az első könyvek, amit olvastam mind Geronimo Stilton volt, amiből 16db birtoklok is.

3. A kedvenc könyvesforma számomra a Puha fedeles. Keményborítósat csak abban az esetben veszem meg, ha nincs másfajtába, mert egyszerűen nem akarok +1000Ft-ot fizetni, ha ugyanazt a könyvet megkapom olcsóbban is.

4.  2db könyvem van meg duplikálva ezek pedig a Harry Potter kötetekből a 3. és a 7.rész.

5. Kiskorom óta mindig elolvasom a Kötelező olvasmányaimat, jelenleg 6 kötelező olvasmányom van és +1 amit 5választható könyv közül kell kiválasztanunk. Én természetesen mindegyik választhatót el fogom olvasni.

6. 3 furcsa kötelező olvasmányokhoz fűzött élményem van. Az első az Egri Csillagok, amivel nagyon nehezen haladtam,pedig már nagyon régen végeznem kellet volna vele.Majd fogadtunk Nagypapámmal, hogy ha elolvasom a maradandó részt ma akkor kapok tőle egy fagyit. A második Jókai Mór:A Kőszívű ember Fiai könyv volt, ami alatt bealudtam. A harmadik pedig Fekete István:Tüskevár, amit földhöz vágtam, mondván soha többet még csak látni sem szeretném.

7.A könyv amin a legtöbbet sírtam eddigi életemben Federica Bosco:Szerelmem egy angyal utolsó része volt.Az értélésemet pedig itt olvashatjátok.

8.Általában zenét hallgatok olvasás közben, de abban nincs dalszöveg vagy nem annyira sok. Szeretem a Harry Potter zenéit és az Alkonyat zenéit. Meg a Disney mesék zenét is hallgatni.

9.Az első könyvemet Negyedikes koromban írtam. Ami egy Vampire Knight fanfiction volt. Sajnos amikor a gépen meghalt, vele ment a történet is.

10.Mindig leveszem a Kemény Kötetes könyveknek a borítóját, mielőtt elkezdeném őket olvasni.

11.A Hollófiúk első részét kevesebb mint 24órába telt elolvasnom.

12. Az egyetlen könyv, amit Hangoskönyvben olvastam el Jane Austentől a Büszkeség és Balítélet volt.Ezalatt pedig nagyon sokat színeztem.

13. Van egy E-Book olvasom, amin olvasok. Az első könyv,amit rajta olvastam pedig Rick Riordan:Percy Jackson: A villámtolvaj  volt.(Amit azóta nem is folytattam....)

14.Mindig a Könyvesboltban veszem meg, a könyveimet, nem nagyon szoktam Neten rendelni.

15. Olvasás közben enni nem szeretek,mivel nem szeretném összekoszolni a könyveimet. Inni általában vizet szoktam,ám mostanában már teázok inkább.

16.Senkinek nem adok kölcsön könyvet, mert nem szeretném, hogy baja essen a könyvemnek.

17.Nemrég kezdtem el jegyzetelni olvasás között. Nagyjából eddig 4-5 könyv van így meg.

18.Sokkal többször járok Könyvtárba mint Könyvesboltba és sokkal többet is kölcsönzök, mint amennyit veszek.

19.Egy időben imádtam Leiner Laurát,most is szeretem,de már nem annyira imádom mint akkor.És részt is vettem sok Leiner Laura találkozón.

20. Egyszer összefutottam Leiner Laurával az L&L könyvesboltba. Annyira megilletődtem, hogy majdnem sírtam, visongtam és egy értelmes mondatot se tudtam kinyögni.

21. Mindenkinek szinte én vagyok az a személy,aki könyveket ajánl. Mindig hozzám jönnek ilyen kérdésben az osztálytársaim.

22.Nem nagyon szoktam könyvet vinni a suliba,mert ha viszek és szünetben olvasok és becsöngetnek nagyon mérges leszek, hogy nem olvashatok tovább és titokban inkább a pad alatt olvasok, ami természetesen nem jó.

23.Általában 20:00-21:30 vagy 22:00ig szoktam olvasni, de van amikor egész délután olvasok.

24.A mai napig imádom a Twilight könyveket,eddig 2x olvastam az egész sorozatot,és vagy kismillió alkalommal láttam a filmeket.

25.Nagyon rossz vagyok sorozatok/triológiák befejezésével. Van egy csomó befejezetlen sorozatom/triológiám.

Ennyi lenne mára.Remélem tetszett nektek. Sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése