2018. június 10., vasárnap

FONTOS!

Sziasztok!

Egy bejelentést szeretnék veletek közölni. Egy ideje gondolkozom már azon, hogy folytassam-e ezt a blogot vagy ne. Sajnos nemsokan nézik, vagyis nekem nem sok nézettséget jelez a blog, mindösszesen 4-5 db-ot, ami nagyon kevés ahhoz, hogy folytassam. Ezért úgy döntöttem, hogy abba hagyom az itt lévő blogolást. Még nem tudom, hogy örökre vagy egy kis ideig. Mindenesetre teljes mértékben nem szerettem volna abba hagyni soha, szóval úgy döntöttem, hogy We Heart It Article-ket fogok írni ezentúl. A rendszer nem lesz másképp: Heti 2 alkalommal fognak oda érkezni a cikkek. Egy különbség még is van, ami remélem nem okoz majd akkora nehézséget senkinek: a bejegyzések angolul lesznek írva. Lehet írni fogok párat magyarul is, még nem döntöttem el, ám egyenlőre az angol a terv.
El is készült az első bejegyzésem mára ott, amit a linkre kattintva meg is tudtok nézni:
https://weheartit.com/articles/313780979-end-of-the-school-year

Remélem tetszeni fog mindenkinek a We Heart-It-os posztjaim.
Sziasztok,
Margaréta Blogger

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése