2018. június 6., szerda

50 dolog, amit a vizsgák után csinálhatsz

Sziasztok!
Hogy vagytok? Én csodásan vagyok. 2 nappal ezelőtt kaptam egy kiscicát,szóval most nagy a boldogság nálunk. Kisfiú és 6 hetes, Jamie-nek neveztem el az Outlander-es szereplő miatt(meg amúgy is milyen cool név már ez). Szóval emelett kicsit nehéz helyzetbe vagyok most, hiszen túl vagyok a vizsgáimon, de még ez a hét meg a következő hét hátra van a suliból. Miért is nehéz ez? Hiszen még nem engedheti el az ember magát, hiszen azért még tanulni kell,de azért mégsem kell annyit. Nekem például nehéz visszaszoknom abba,hogy pihenhetek, és nem kell arra gondolnom mindig, hogy mit kéne tanulni. Ma pedig azoknak hoztam bejegyzést, akik ugyanígy éreznek,mint én,hiszen a mai bejegyzés témája: 50 dolog,amit a vizsgák után csinálhatsz


1.Olvasás
2.Sorozat nézés
3:Film maraton
4.Délutáni alvás
5.Tömérdek idő a kisállatoddal való játszásra.
6.Vásárolni menni többször
7.Egy egész nap eltöltése a könyvtárban
8.Több idő a családra
9.Zenék felfedezése
10.Tovább fent lehet maradni
11.Büntudat nélküli semmit tevés
12. Barátokkal találkozás
13. Hosszúra nyúlt telefonbeszélgetések
14. Csillagnézés éjszakánként
15. Gardrób felújítás
16.Binge-watch-olni a kedvenc sorozatod új évadját
17. Játszani a telefonodon/gépeden.
18. Sportolásra jobban van idő
19.Strandra járás
20. IKEA-ban lévő barangolás
21. Hétvégi bulik(vagy hétköznapik)
22.Idő több Youtube-ot nézni
23.Margit szigeten való piknikek
24.Órákat eltölteni Tumblr-ön
25.Verset írni
26.Elkezdeni egy új hobbit
27.Állatkertbe menni
28.Mozizások(akár egyedül is)
29.Fagyizások
30.Kint aludni a kertben.
31. Késő estig olvasás
32. Randik
33.Festeni
34.Kisérletezni a hajaddal délutánonként
35. Disney nézős esték
36.Nem baj ha nem alszol egész éjjel egy horror film után
37.Rajzolni
38. Hinta ágyon olvasni
39.Beszélgetések egy lyukas órán vagy egy meg nem tartotton
40. Suli utáni mekizések
41.Elkezdeni elpakolni a sulis dolgokat
42. Elégedetten vissza nézni a tanévre
43.Ablak mellett aludni
44.Sétálni a nyári esőben
45.Millió képet letölteni WeHeart-it-ról
46. Minden butaságról snap-et küldeni
47.Színezni
48.Könyvet írni
49.Táncolni(akár egyedül is)
50. Rájönni, hogy mennyire kevés idő múlva 2.5 hónapig csinálhatsz azt, amit szeretnél.


Tudom, hogy kicsit rövidebb bejegyzés,de ennyi lett volna mára. Remélem tetszett ez a bejegyzés.
Vasárnap írok. Addig is Sziasztok,
Margaréta Blogger


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése